6 Απρ 2012

Αγανακτισμένος με την εταιρεία φυσικού αερίου (ΕΠΑ Θεσσαλονίκης)

Χθες η ΕΠΑ Θεσσαλονικης ξαναθυμήθηκε ότι πρέπει να τις καταβάλλω 116 ευρώ ως εγγύηση σύνδεσης. Οταν έκανα την σύνδεση το 2010 δεν υπήρχε πουθενά η απαίτηση αυτή. 
Μετά από μερικούς μήνες αποφάσισαν να ζητήσουν εγγύηση αναδρομικά από 1-1-2010 και μετέπειτα. Μπορεί κάποιος να μου πει για ποιό λόγο..
η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης με θεωρεί εν δυνάμει "μπατάκι" γιατί έτυχε να κάνω τη σύνδεση μέσα στο 2010 ;;;;;; 
Γιατί διαχωρίζει τους πελάτες της ;;;;;; Οι παλαιότεροι πελάτες της πχ.κάποιος που έκανε σύνδεση στις 31/12/2009 δεν είναι εν δυνάμει κακοπληρωτής ;;;;; Γιατί προβαίνει σε ανέξοδο δανεισμό μερικών εκατομυρίων ευρώ θέλοντας να κρατήσει άτοκα την εγγύηση που μου ζητά ;;;;; Αν αποφασίω να τη φεσώσω τα 116 ευρώ θα τη σώσουν ;;;;;;;
Εγώ προσωπικά αποφάσισα να μην καταβάλω το ποσό αυτό και ας τολμήσει να μου κάνει διακοπή (δεν χρωστάω λογαρισμούς). Ας αποδείξει η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης ότι με ενημέρωσε για την καταβολή αυτή, όπως θα αποδείξω κι εγώ ότι "κατέβαλα" την εγγύηση.
Αλήθεια ο Συνήγορος του Καταναλωτή, τι κάνει γι αυτό το θέμα ;;;;;;;
Ζητώ να έχω την ίδια μεταχείρηση με τους παλιούς πελάτες της ΕΠΑ Θεσσαλονίκης, τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Δανεικά στην εταιρεία δεν μπορώ να δώσω. Είμαι ήδη 3 χρόνια άνεργος, χωρίς ταμείο ανεργίας εξ αρχής, γιατί είχα την ατυχία να είμαι επιχειρηματίας (τρομάρα μου !!!) σε μια χώρα που ΚΑΙ φορολογικά με αντιμετωπίζει ως ΚΛΕΦΤΗ εξ αρχής.

Με αγανάκτηση
ένας πελάτης της ΕΠΑ Θεσσαλονίκης




σχόλιο taxalia: Θα χαρούμε να λάβουμε την απάντηση της ΕΠΑ στα όσα καταγγέλει ο αναγνώστης και φαίνονται λογικά.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη