21 Απρ 2012

Ακατανόητες ενέργειες των Ανεξάρτητων Ελλήνων για τα ψηφοδέλτια

Μετα την πρόσκληση των ΑΕ από διαδυκτιου για υποβολη βιογραφικων προς αξιολόγηση απέστειλα το βιογραφικό μου στις 24/3/12 αναμένοντας απάντηση. 
Η απάντηση έρχεται στις 12/4 !!! την Μ.Πέμπτη το μεσημέρι όταν ..
όλες οι τράπεζες είναι ήδη κλειστές (χωρίς κατάθεση, αίτηση συμμετοχής δεν γινεται δεκτή) με προθεσμία την Τεταρτη 18/4/12. Μ. Παρασκευή-Δευτέρα του Πάσχα δεν δουλεύει κανείς στην Ελλάδα, είπα να πάω στο χωριό για Πάσχα, Τρίτη 17/4 ταξιδεύω επιστρέφοντας 6 ωρες όλη μέρα απ´το χωριό και σκοπεύω να καταθέσω την αίτηση μου και τα χρήματα σήμερα την Τετάρτη 18/4 που ήταν άλλωστε και η προθεσμία. Τηλεφωνω στα γραφεία των ΑΕ και μαθαινω οτι το ψηφοδελτιο του νομου μου εκλεισε ήδη και ειμαι εκτος γιατι ειμαι εκπρόθεσμος ενω το ημερολόγιο δειχνει ακόμα 18/4 πρωι !!! και δεν είναι δεκτή ούτε η προσφορά μου των 100 ευρω για την αιτηση μου Αν ακούει ο κύριος Καμμένος ας ξέρει ότι παρ´όλες αυτές τις προχειρότητες εμείς θα τον στηρίξουμε. Ας ρίξει και μια ματιά και στην εκπρόσωπο των ΑΕ που γελιοποίησε τους ΑΕ στα μμε και το ράδιο αρβύλα Τριτη 17/4 βραδυ, ένα trash κοριτσακι με ψευτομαγκιά μεγαλύτερη απ´το μπόι της. Πάνο γιατί ;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη