29 Απρ 2012

O... φιλάνθρωπος Λάκης Γαβαλάς

Τον Κωνσταντίνο Πανουσόπουλο πρώην γαμπρό του και οικονομικό διαχειριστή των επιχειρήσεών του... δείχνει ο επιχειρηματίας Λάκης Γαβαλάς ως βασικό υπεύθυνο της οικονομικής του καταστροφής που τον έχει οδηγήσει εκ νέου στις φυλακές για χρέη προς το δημόσιο. Ο κ. Γαβαλάς επισημαίνει ότι σήμερα δεν έχει περιουσία ούτε ενός ευρώ και ότι... ψάχνει για να βρει δουλειά προκειμένου να επιβιώσει, μιλώντας μέσα στα κρατητήρια της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αθηνών στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».

Τι απαντά για την κατάρρευση της «οικονομικής αυτοκρατορίας»; «Εδώ πάμε στον Κωνσταντίνο Πανουσόπουλο. Γιατί δεν ρωτάτε αυτόν; Εμένα θα με ρωτήσετε για το κομμάτι που είχα αναλάβει, αν έκανα σούπερ συμβόλαια με καλές τιμές για να βγάζει κέρδη η εταιρεία. Εγώ είχα εταιρειάρες, τις έφερνα και τις έκανα τοπ και ο κόσμος περνούσε μια χαρά. Και εγώ τώρα δικάζομαι γιατί είχα αυτή την άγνοια, και το αποδέχομαι».

Στη δε ερώτηση αν τον τρομάζει το ενδεχόμενο ότι μπορεί να μείνει για καιρό στη φυλακή, ο κ. Γαβαλάς απαντά: «Βεβαίως και με τρομάζει. Εχω κάνει όμως φυλακή. Είμαι στα χέρια του νόμου. Ας με κάνει ότι θέλει. Σε ότι αφορά την περιουσία μου, το ξαναλέω: Πάρτε τα όλα και κάψτε τα. Δώστε τα στο κράτος. Ας πάρουν το κτίριο της Κάντζας για να φτιάξουν κάτι που λείπει, ένα γηροκομείο. Ετσι κι αλλιώς το χάνω γιατί το χρωστάω. Εκτός κι αν θέλουν μόνον την καταδίκη μου. Αν θέλουν μόνο αυτό αυτό, τότε ΟΚ, φυλακίστε με».

Πηγή: Briefingnews.gr
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη