Την Κυριακή επιστρέφοντας από ένα ταξίδι μου στην Θεσσαλονίκη, σταμάτησα σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων που βρίσκετε στο Μικρό Σούλι Σερρών προκειμένου να ανεφοδιάσω το αυτοκίνητό μου με υγραέριο.
Βλέποντας την τιμή του στον πίνακα με τις τιμές νόμισα ότι μάλλον έχουν ξεχάσει να αλλάξουν τις τιμές δεδομένου ότι η τιμή του lpg ήταν 0,859€/ λίτρο και θεώρησα ότι στην αντλία θα έχει άλλη τιμή. Έλα όμως που..
και η αντλία είχε την ίδια τιμή.
Προς τι η μεγάλη μου έκπληξη ; Απλά επειδή τέτοια τιμή έχουμε να δούμε στην Θεσσαλονίκη πάνω από πέντε μήνες.
Η μέση τιμή του lpg στην Θεσσαλονίκη είναι 0,919€ / λίτρο τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Σε κουβέντα μου με πρατηριούχο της πόλης για το ύψος τιμών του lpg , η απάντησή του για το θέμα αυτό ήταν πως η τιμή είναι υψηλή επειδή το lpg είναι επιβαρυμένο με το κόστος των μεταφορικών από την Αθήνα ως την Θεσσαλονίκη. Αλλά μετά από αυτό που έγινε την Κυριακή δεν στέκει η απάντησή του απλά και μόνο γιατί με αυτό το σενάριο η τιμή για 110 χιλιόμετρα μακρυά από την Θεσσαλονίκη θα έπρεπε να είναι πιο υψηλή και όχι κατά 6 λεπτά/ λίτρο χαμηλότερη.
Συμπερασματικά μπορώ να πω ότι οι πρατηριούχοι της πόλης μας έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά και κρατούν τις τιμές σε υψηλά επίπεδα με σκοπό το μέγιστο δυνατό κέρδος. Περίεργο είναι ακόμη ότι όλα τα πρατήρια έχουν την ίδια τιμή ( τα περισσότερα μέχρι δεκάρας), ούτε πλαφόν να είχαμε...... Αυτός ο ανταγωνισμός στην Ελλάδα λειτουργεί θαυμάσια (πάντα προς όφελος του πωλητή).
Αν συνεχίσουν έτσι οι πρατηριούχοι μετά το "κίνημα της πατάτας" βλέπω να έχουμε και το "κίνημα του υγραερίου". Θα μου πείτε βέβαια πως θα μπορούσε να λειτουργήσει ένα τέτοιο κίνημα;
Απλά θα μαζευτούμε όλοι οι κάτοχοι αυτοκινήτων με υγραεριοκίνηση και θα φτιάξουμε συνεταιριστικά πρατήρια πώλησης υγραερίου, τα οποία θα πουλάνε με τόσο κέρδος ώστε να βγαίνουν τα έξοδα λειτουργίας των πρατηρίων. Δύσκολο το εγχείρημα θα μου πείτε , αλλά δεν είναι ακατόρθωτο!