18 Μαΐ 2012

Συνέντευξη της δικηγόρου του "Πρίγκηπα" του Παναθηναϊκού

Στην εκπομπή, του ιντερνετικού ραδιοφώνου mundosports.gr, ΦΥΡΔΙΝ ΜΙΓΔΗΝ και τον Γιώργο Καντζιλιέρη μίλησε σήμερα το πρωϊ η Κασσιανή Μιχοπούλου. Δικηγόρος του Πρίγκηπα Φαϊζάλ Μπιν Αμπντουλαζίζ Μπιν Νάσερ Μπιν Αμπντουλαζίζ Αλ Σαούντ. Η κυρία Μιχοπούλου - μεταξύ άλλων - γνωστοποίησε πως αν δοθεί έγκριση από την ΕΕΑ και κατατεθούν τα 15 εκ. ευρώ, η πλευρά του κ. Βαρδινογιάννη...
την έχει διαβεβαιώσει ότι εντός 24ων ωρών τους παραχωρούνται δωρεάν οι μετοχές. Διέψευσε πως ο φάκελος είναι ελλειπής ή/και ότι έχει κατ' αρχήν απορριφθεί, σχολίασε τις έντονες αμφισβητήσεις για την υπόσταση και τις προθέσεις του εντολέα της.

Αναλυτικά η τοποθέτηση της:

Για τις πληροφορίες περί ελλειπούς φακέλου και αρχικής απόρριψης του:

«Τίποτα από αυτά δεν ισχύει. Ούτε ο φάκελος είναι ελλιπής, ούτε υπάρχει απόρριψη του φακέλου, καθώς ο φάκελος δεν έχει πάει καν στα χέρια της εισηγήτριας. Εχει οριστεί κάποιο μέλος της Επιτροπής ως εισηγήτρια, η οποία δεν έχει πάρει ακόμα καν τον φάκελο στα χέρια της. Απορώ κι εγώ πώς είναι δυνατόν να ακούω από ΜΜΕ για απόρριψη, να ακούω ότι δήθεν έχω ενημερωθεί από την Επιτροπή, ότι δήθεν έχω πάει ελλιπή φάκελο και πρέπει να τον συμπληρώσω. Τίποτε από αυτά δεν ισχύει. Κανείς δεν με έχει ενοχλήσει από την Επιτροπή λέγοντάς μου ότι υπάρχουν ελλείψεις. Αλλά σας λέω και πρακτικά ότι τούτο θα ήταν αδύνατον, μιας και η κυρία εισηγήτρια δεν έχει πάρει καν τον φάκελο στα χέρια της. Εχει οριστεί μόνο».

- Αρα δεν θα ήξερε καν αν υπάρχει έλλειψη...

«Ναι, καταρχήν αυτό. Και σας λέω ότι - από πρακτικής απόψεως και μόνο - είναι αδιανόητα αυτά που έχουνε γραφτεί. Σας εξήγησα γιατί. Κατά δεύτερον, ίσως δεν είναι ξεκάθαρη και η λειτουργία των Αθλητικών Επιτροπών στον πολύ τον κόσμο, ίσως και σε συναδέλφους δικηγόρους. Οι οποίοι μπορεί να μην έχουν ασχοληθεί ξανά με τέτοια ζητήματα. Στις Αθλητικές Επιτροπές είθισται, αφού πάρει ο εισηγητής τον φάκελο, να υπάρχει συνεργασία με την άλλη πλευρά. Και βεβαίως μπορεί να ζητήσουν και άλλα έγγραφα. Αυτό είναι μέσα και στο πνεύμα και στο γράμμα του νόμου και της Επιτροπής».

- Είναι συνήθης δηλαδή η διαδικασία...

«Ναι».

- Αρα προφανώς με αυτά που μου λέτε δεν τίθεται ζήτημα. Πάντως χτες κυκλοφόρησε τέτοια πληροφορία, μαζί με συγκεκριμένα στοιχεία, ότι π.χ. δεν υπάρχει ποινικό μητρώο...

«Το οποίο υπάρχει, σας το λέω γιατί το έχω βάλει εγώ με τα χέρια μου. Φυσικά και υπάρχει και ποινικό μητρώο και φορολογική ενημερότητα. Με τα χέρια μου τα έχω βάλει.

Ξέρετε κύριε Καντζιλιέρη θέλω να σας πω το εξής. Αν ο αιτών ήταν Ελληνας πολίτης όπως γινόταν μέχρι τώρα, δεν θα είχε κι ανάγκη από δικηγόρο. Τα όποια χαρτιά θα τα μάζευε και θα τα πήγαινε και μόνος του. Δεν χρειάζεται δικηγόρος. Εδώ, είναι λίγο ιδιάζουσα η περίπτωση γιατί τα έγγραφα έπρεπε να έρθουν από την Σαουδική Αραβία, να επικυρωθούν από το εκεί Υπουργείο, από εδώ από την Πρεσβεία, να γίνει η επίσημη μετάφραση από το Υπουργείο Εξωτερικών, να τα επικυρώσει το Υπουργείο Εξωτερικών το ελληνικό.

Δεν είναι έτσι όπως τα φαντάζετε κάποιος. Οτι μαζεύεις πέντε χαρτιά και τα πηγαίνεις. Κάτι τέτοιο θα ίσχυε για έναν Ελληνα. Εδώ υπάρχουν γραφειοκρατικά ζητήματα σημαντικά. Θέλω δε έτσι να επισημάνω ότι ο εντολέας μου ήρθε στην Ελλάδα μόλις την προηγούμενη βδομάδα και γίνανε κάποια πληρεξούσια. Ξέρετε δε μπορείς να κινηθείς αν δεν γίνουν επίσημα πληρεξούσια. Προτίμησα να γίνουν αυτά εδώ, σε Ελληνα συμβολαιογράφο, για να μην υπάρξουν ξανά καθυστερήσεις, μεταφράσεις κλπ.

Να σας πω ότι η Ελληνική Πρεσβεία στην Σαουδική Αραβία δεν διαθέτει μέσα επίσημο μεταφραστή, όσο κι αν μπορεί να σας ακούγεται περίεργο αυτό. Αρα θέλοντας να ξεπεράσω κάποιους τέτοιους σκοπέλους, έχοντας εδώ τον εντολέα μου προσπάθησα όσο το δυνατόν τα χαρτιά να γίνουν εδώ πέρα, να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση και να γίνουν τα πράγματα πιο γρήγορα.

Καταλαβαίνετε ότι για ένα χαρτί το οποίο ένας Ελληνας πολίτης το έχει στα χέρια του μέσα σε 15 λεπτά, από την πιο ευσυνείδητη δημόσια υπηρεσία της χώρας μας, εδώ πρέπει ν' ακολουθηθεί όλη αυτή η διαδικασία. Να είναι επικυρωμένο από το δικό τους Υπουργείο στην Σαουδική Αραβία, ν' ακολουθούμε άλλες ώρες, άλλες μέρες λειτουργίας. Η Παρασκευή για παράδειγμα είναι για αυτούς αργία. Υπάρχουν διάφορα τέτοια ζητήματα. Να γίνουν επίσημες μεταφράσεις, όχι από μένα φυσικά, από έναν επίσημο διερμηνέα. Ολα τα έγγραφα που καταθέτουμε πρέπει να είναι επίσημα και σοβαρά. Δεν θα επέτρεπα τίποτα διαφορετικό για φάκελο κατατεθειμένο από εμένα».

- Εχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ή μπορεί η Επιτροπή σας ζητηθεί κάποιο άλλο έγγραφο και αυτό να σας δημιουργήσει προβλήματα αναφορικά με τον χρόνο;

«Κοιτάξτε, αυτό δε μπορώ να το γνωρίζω. Αυτό είναι δικαίωμα της Επιτροπής. Θα ήθελα να σας πω το εξής. Οτι με βάση τον Νόμο, ο καθένας μπορεί να τον διαβάσει, τον 2725 του 1999, άρθρα 69 και επόμενα που ασχολούνται με το ζήτημα της Επιτροπής, ο Νόμος δίνει διακριτική ευχέρεια στην Επιτροπή αναφέροντας μάλιστα τον σκοπό: Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού χορηγεί την ανωτέρω άδεια εφόσον κρίνει ότι ο υποψήφιος μέτοχος πληροί τους όρους για την απόκτηση μετοχών, παρέχει εχέγγυα αξιοπιστίας και αποδεικνύει την νομιμότητα των κεφαλαίων του που σκοπεύει να χρησιμοποιήσει.

Δύο είναι λοιπόν τα ζητήματα που εξετάζει η Επιτροπή: αν το πρόσωπο που εξετάζεται είναι αξιόπιστο και φερέγγυο και αν τα χρήματα που θέλει να επενδύσει είναι νόμιμα. Δεν την υποχρεώνει ο Νόμος να ζητήσει μόνο αυτά τα χαρτιά. Θα έπαιρνε όποιος ήθελε πέντε χαρτιά και θα έβγαζε μια άδεια, αν ήταν αυτό το ζήτημα. Η έννοια της διακριτικής ευχέρειας στο Νόμο σημαίνει ότι και να έχει κάποιος αυτά τα χαρτιά, μπορεί να τον απορρίψουν. Αν από κάποια άλλη έρευνα που κάνουν κρίνουν ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο αξιόπιστα ή αντιθέτως μπορεί και να λείπει κάποιο χαρτί αλλά να δοθεί έγκριση.

Προσέξτε, δεν μιλάω για εμάς αυτήν την στιγμή, μιλάω για τον τρόπο λειτουργίας της Επιτροπής γενικότερα. Ξέρετε έχουν δικαίωμα να ερευνήσουν οπουδήποτε και οτιδήποτε. Να κρίνουν ότι το πρόσωπο είναι αξιόπιστο και τα χρήματα είναι νόμιμα. Αυτά τα δύο είναι τα ζητήματα που πρέπει να κριθούν. Δεν μπορώ να ξέρω αν η κυρία εισηγήτρια παίρνοντας στα χέρια της τον φάκελο, επικοινωνήσει μαζί μου και μου ζητήσει κάτι άλλο.

Εμείς είμαστε απολύτως διαθέσιμοι και πρόθυμοι να παρέχουμε όποιο άλλο έγγραφο ή ό, τι μας ζητηθεί για τον σκοπό του φακέλου. Ουδέποτε έχω πει εγώ, αφήστε που δεν μιλάω και με κανέναν, ότι επειδή είμαστε Πρίγκιπες δεν ισχύουν για εμάς όλα αυτά. Ο εντολέας μου είναι ένας πολύ σεμνός άνθρωπος, όπως αρμόζει και στην θέση του. Και δεν θ' απαντούσε ποτέ έτσι σε μια δημόσια αρχή μιας άλλης χώρας. Ο,τι έγγραφα ζητούνται έχουν δοθεί και ό,τι άλλο ζητηθεί είμαστε διαθέσιμοι να το παρέξουμε».

- Αρα λοιπόν στο χ, ψ ζητούμενο απαιτούνται κάποιες διαδικασίες λόγω των διαφορών Σαουδικής Αραβίας και Ελλάδας. Δεν τίθεται θέμα, όπως παρουσιάστηκε, μπλαζέ αντιμετώπισης, ξέρετε εγώ είμαι Πρίγκιπας...

«Οχι, όχι...!! Ούτε για αστείο! Του ζητήθηκε φορολογική ενημερότητα από το ελληνικό κράτος κι ο άνθρωπος έχει έρθει 4 μέρες. Κάναμε την συνέντευξη, είδε την Ακρόπολη, έφαγε ελληνικό φαγητό και παρ όλα αυτά πήγα την φορολογική ενημερότητα. Χρειάζεται ο Νόμος και φορολογική ενημερότητα, την πήγα και αυτήν. Αλίμονο!».

- Φαντάζομαι θα πρέπει να το παραδεχτείτε κι εσείς, οι φίλοι του Παναθηναϊκού έχουν κάθε δικαίωμα να είναι επιφυλακτικοί γιατί πέρασαν πολλά με τις διάφορες ιστορίες...

«Τι να σας πω κύριε Καντζιλιέρη κι εγώ φίλαθλος του Παναθηναϊκού είμαι. Ομως άλλο αυτό. Καταλαβαίνω απόλυτα την αγωνία των φίλων του Παναθηναϊκού, από την άλλη όμως εγώ δε μπορώ ν' απαντήσω για τους προηγούμενους μήνες και για προηγούμενες υποθέσεις και για τους όποιους ενδιαφερόμενους εγώ δεν έχω επαγγελματική σχέση».

- Προφανώς. Λέω όμως ότι κατανοείτε κι εσείς ότι οι φίλοι του Παναθηναϊκού είναι επιφυλακτικοί.

«Κάποια πράγματα είναι όμως διαφορετικά. Εχει έρθει ένας άνθρωπος...».

- Αμφισβητήθηκε ακόμα και η υπόσταση του Πρίγκιπα. Οχι ως φυσικό πρόσωπο. Είναι αυτός που παρουσιάζεται, έχει λεφτά αλλά - με βάση το παρελθόν - μήπως και αυτός ενταχθεί στην κατηγορία "ήλθον, είδον και απήλθον".

«Κύριε Καντζιλιέρη μπορώ να πω μόνο τα εξής. Οτι ήρθε ένας άνθρωπος που μου έχει δώσει εντολή με κάθε επισημότητα, μου έχει αποδείξει με επίσημα έγγραφα ότι είναι αυτός που είναι, μου έχει αποδείξει με έγγραφα Τραπέζης ότι έχει αυτήν την πολύ μεγάλη οικονομική επιφάνεια. Δεν θέλω να σας παραπέμψω τώρα στο ίντερνετ να δείτε ποια είναι η οικογένεια Αλ Σαούντ στην Σαουδική Αραβία, αυτό μπορεί να το κάνει ο κάθε φίλαθλος και ο κάθε δημοσιογράφος. Εγώ ως δικηγόρος λέω ότι από τα έγγραφα που μου έχουνε δοθεί, γιατί δεν τα παράγω εγώ αυτά τα έγγραφα, σε μένα αυτά τα πράγματα έχουν αποδειχθεί. Τώρα από κει και πέρα για να ολοκληρωθεί μια αγορά, μια συμφωνία, δεν εξαρτάται μόνο από έναν».

- Θέλετε να σχολιάσετε αυτό που κυκλοφόρησε έντονα σε σχέση με την άρνηση της Πρεσβείας ότι ο Πρίγκιπας είναι εδώ;

«Τι να πω, είναι γνωστό σε όλους ότι όταν ένα πρόσωπο βασιλικής οικογενείας βρίσκεται στην Ελλάδα, η πρώτη αντίδραση της Πρεσβείας όταν κάποιος παίρνει τηλέφωνο, είναι «όχι δεν είναι εδώ». Ο ίδιος ο Πρίγκιπας, μετά από δική μου παράκληση προσωπική, την επόμενη μέρα, γιατί αυτό έγινε Δευτέρα που τον υποδέχτηκε ο κύριος Τσάκας και οι συνεργάτες του στο αεροδρόμιο, παρενέβη στην Πρεσβεία του και έδωσε άδεια να βεβαιώνουν πως είναι εδώ. Αυτή είναι η συνήθης τακτική των Πρεσβειών όλου του κόσμου όταν είναι κάποιο τέτοιο πρόσωπο, όχι για επίσημη επίσκεψη».

- Μέσα στις αμφισβητήσεις που αντιμετωπίσατε ήταν και αν έγινε η επαφή με την πλευρά του κυρίου Βαρδινογιάννη. Ουσιαστική επαφή, η οποία δεν περιορίστηκε στο «καλησπέρα σας, είμαστε εδώ».

«Εγώ σαν δικηγόρος, μιλώ μόνο με συναδέλφους μου δικηγόρους. Ετσι είναι το πρωτόκολλο, αν θέλετε. Εγώ λοιπόν, φυσικά έχω μιλήσει επανειλημμένως με τον δικηγόρο του κυρίου Βαρδινογιάννη, τον κύριο Γεωργόπουλο. Ο οποίος είναι ένας αξιοπρεπέστατος συνάδελφος, που δεν φαντάζομαι ότι ποτέ θα αρνιόταν ότι έχουμε μιλήσει. Εχουμε ανταλλάξει σχέδια ιδιωτικών συμφωνητικών, έχουμε κάνει ραντεβού στο γραφείο του. Τι να σας πω, έρχομαι και σε δύσκολη θέση, φαντάζομαι ότι ο συνάδελφος ουδέποτε το αρνήθηκε.

Οπως σας είπα έχουμε ανταλλάξει σχέδιο ιδιωτικού συμφωνητικού και μου δόθηκε τελική απάντηση στις 4 Μαΐου, Παρασκευή. Την Δευτέρα θα ερχόταν ο πελάτης μου από την Σαουδική Αραβία, όπου πήρα την απάντηση "ας έρθει ο πελάτης σας, ας πάρει την άδεια από την Επιτροπή. Αν πάρετε την άδεια και κατατεθούν τα χρήματα - τα 15 εκατομμύρια ευρώ - στα ταμεία του Παναθηναϊκού", ο κύριος Βαρδινογιάννης δεν ζητάει χρήματα για τον εαυτό του, "ο εντολέας μου ο κύριος Βαρδινογιάννης θα σας μεταβιβάσει εντός 24ώρου τις μετοχές του δωρεάν".

Αυτή ακριβώς είναι η διαβεβαίωση την οποία πήρα στις 4 Μαΐου. Η τελευταία μας επικοινωνία με τον κύριο Γεωργόπουλο ήτανε αυτή. Αυτή είναι η τελευταία απόφαση του κυρίου Βαρδινογιάννη: ας έρθει, πάρτε την άδεια από την Επιτροπή, γιατί για να πάρεις μετοχές πρέπει να έχεις την άδεια και θα σας δώσουμε εντός 24ώρου δωρεάν τις μετοχές μας».

- Γνωρίζετε από την επικαιρότητα πως υπάρχει και η παράλληλη κίνηση από τον κύριο Αλαφούζο. Μάλιστα τοποθετήθηκε σχετικά και ο Πρίγκιπας στην συνέντευξη Τύπου. Φέρεται όμως η πλευρά του κυρίου Βαρδινογιάννη, σε επικοινωνία που είχε με την πλευρά σας, να είπε ότι εφόσον ανταποκριθείται σε όλα τα απαιτούμενα, θα σας παραπέμψει στην πλευρά του κυρίου Αλαφούζου. Είναι έτσι;

«Οχι δεν το γνωρίζω. Εγώ προσωπικά ως δικηγόρος, εκπροσωπούσα τον συγκεκριμένο άνθρωπο και γνωρίζω μόνο αυτό που σας λέω. Οτι εμένα η τελευταία μου επικοινωνία με τον συνάδελφο που εκπροσωπεί τον κύριο Βαρδινογιάννη, ήταν την Παρασκευή 4 Μαΐου, που μου είπε "κοιτάξτε κυρία συνάδελφε εδώ σταματάνε. Δεν θα υπογράψουμε το χαρτί ούτε ως δικηγόροι, ούτε οι πελάτες μας αυτοπροσώπως". Γιατί είχα κάνει μια τέτοια πρόταση, αφού την Δευτέρα θα είναι εδώ ο ίδιος, ας υπογράψουν οι δυο τους. Για να είναι και λίγο πιο πανηγυρικού τύπου η υπογραφή. Η απάντηση ήταν αυτή: "Πάρτε πρώτα την έγκριση της Επιτροπής, βάλτε τα 15 εκατομμύρια ευρώ στον λογαριασμό του Παναθηναϊκού, γιατί δεν μπορούν να δοθούν τα χρήματα αν δεν δοθεί η έγκριση από την Επιτροπή, και εντός 24ώρου θα σας δώσουμε τις μετοχές". Μετά την συγκεκριμένη ημερομηνία που σας λέω αυτά, δεν έχω καμία άλλη επίσημη ενημέρωση από τον συνάδελφό μου που εκπροσωπεί την άλλη πλευρά».

- Μολονότι το είπατε ας το διευκρινίσουμε γιατί πολύς κόσμος του Παναθηναϊκού το εκφράζει ως απορία. Για ποιον λόγο η πλευρά σας αφού σκοπεύει να μπει στον Παναθηναϊκό, δεν καταθέτει τα 15 εκατομμύρια στον λογαριασμό του Παναθηναϊκού;

«Κύριε Καντζιλιέρη ως τι να τα καταθέσει; Ως τι; Ως μέτοχος; Σας λέω ότι για να καταθέσεις 15 εκατομμύρια ευρώ, δεν μπορείς να το κάνεις αυτό χωρίς έγκριση της Επιτροπής. Τι να κάνω; Να πω στον πελάτη μου να παρανομήσει; Το ποσό αυτό είναι ολόκληρη η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, η οποία αυτήν την στιγμή τρέχει. Και με τέτοιο ποσό μπορεί να βρεθείς εσύ να έχεις και παραπάνω από 55%».

- Φαντάζομαι να καταλαβαίνετε ότι οι φίλοι του Παναθηναϊκού ασχολούνται περισσότερο με το γεγονός ότι η ομάδα τους χρειάζεται κάποια χρήματα, παρά με τους νόμους γι αυτό σας το θέτω.

«Το καταλαβαίνω. Ο άνθρωπος όμως δεν είναι μέτοχος του Παναθηναϊκού. Από αυτούς που έχουν, ας πούμε, υποχρέωση να βάλουν χρήματα στην αύξηση. Και λέω ας πούμε γιατί μπορεί κάποιος να πει ότι εγώ δεν θέλω να βάλω άλλα χρήματα, είναι δικαίωμα του. Μήπως όμως απευθύνονται αυτά τα σχόλια και οι απορίες, σε λάθος πρόσωπο»;

- Τα έγγραφα έχουν κατατεθεί στην Επιτροπή, τα ενδεχόμενα λοιπόν είναι δύο: να πάρετε ή να μην πάρετε την έγκριση. Εχετε την καλοσύνη να μου πείτε και στη μία και στην άλλη περίπτωση τις επόμενες κινήσεις σας, αν μπορείτε φυσικά;

«Προφανώς αν πάρουμε την έγκριση με βάση αυτά που μου έχει πει ο εντολέας μου, ότι θέλει να πάρει την ομάδα, ήτανε σοβαρή η πρόθεσή του και γι' αυτό ήρθε και μέχρι εδώ, φαντάζομαι ότι θα μπορούσε να πάει ένα ταξίδι αναψυχής οπουδήποτε στον κόσμο ή ακόμα και στην Ελλάδα χωρίς να κάνει όλο αυτόν τον σαματά».

- Για να μην γίνει παρανόηση, η πρόθεσή του είναι δεν ήτανε...

«Μα βεβαίως... Είπα ήτανε αναφερόμενη στον χρόνο που ήταν εδώ και συζητούσαμε ως δικηγόρος με πελάτη, αυτό εννοώ. Εννοείται είναι αυτή η πρόθεσή του, γιατί να γίνει διαφορετικά το πράγμα; Καταλαβαίνω την αγανάκτηση, την δυσπιστία...Ναι, υπήρξε ένα διάστημα με συζητήσεις που δεν έβγαλαν πουθενά. Βέβαια αυτά στις δουλειές συμβαίνουν, ειδικά σε τόσο σοβαρές δουλειές. Ως δικηγόρος δεν μου κάνει εντύπωση, δεν ρίχνω κάπου φταίξιμο. Εδώ όμως ο άνθρωπος ήρθε, έφερε όλα τα έγγραφα που του είχα ζητήσει. Του ζήτησα ποινικό μητρώο από την πατρίδα του, το οποίο να σας πω ότι είναι και δακτυλοσκοπημένο, έτσι βγαίνει εκεί πέρα. Οχι μπλαζέ αντιμετώπιση δεν έχει, ό, τι του έχω ζητήσει είναι παραπάνω από πρόθυμος. Γιατί έτσι είναι και αυτή την αντιμετώπιση θέλουμε να έχουμε απέναντι στην Επιτροπή την οποία και σεβόμαστε.

Αν απορριφθεί, ειλικρινά δεν ξέρω τι θα συμβεί. Από κει και πέρα είναι και ζητήματα δικά του, εγώ είμαι δικηγόρος δεν είμαι αυτός που παίρνει τις αποφάσεις. Εγώ παίρνω εντολές, γι' αυτό και στην δικηγορία λέμε "ο εντολέας". Σας μιλώ ειλικρινά, δεν ξέρω τι θα γίνει.

Είμαστε πολύ αισιόδοξοι κι πιστεύουμε ότι και τα δύο σημεία τα οποία η Επιτροπή οφείλει να διερευνήσει... Μιλάω και σαν δικηγόρος που ασχολούμαι χρόνια με τον κλάδο αυτόν, βλέπω ότι έχουνε δοθεί άδειες σε πρόσωπα που έχουνε κριθεί τα κεφάλαιά τους αξιόπιστα. Αρα, είμαι αισιόδοξη ότι τίποτα λιγότερο δεν θα γίνει για τον δικό μου εντολέα ο οποίος είναι και αυτός που είναι. Δεν έχω λόγο να μην είμαι αισιόδοξη. Αν συμβεί κάτι διαφορετικό...».

- Είναι ζήτημα του εντολέα σας....

«Αποκλειστικά. Δεν είναι δικό μου».

- Στην ευκταία περίπτωση - για την δική σας πλευρά και για τον κόσμο του Παναθηναϊκού αφού θα λυθεί το σοβαρότατο οικονομικό πρόβλημα της ομάδας - αφού πάρετε το ΟΚ από την Επιτροπή. Το επόμενο βήμα είναι να καταθέσετε τα χρήματα στον λογαριασμό του Παναθηναϊκού ή να έρθετε σε επαφή με την πλευρά του κυρίου Βαρδινογιάννη;

«Αυτό θα το δούμε όταν έχουμε πάρει την άδεια. Γιατί μπορεί κάποιος να συμμετάσχει στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μόνος του εφόσον έχει πάρει άδεια, να καλύψει όλη την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μόνος του. Εμείς θα επιθυμούσαμε αυτό που έχουμε συζητήσει. Να δώσουμε τα 15 εκατομμύρια ευρώ και να πάρουμε το 54.7% που ανήκει στην οικογένεια Βαρδινογιάννη».

- Αν θέλετε μου απαντάτε την τελευταία ερώτηση. Στην περίπτωση που πάρετε την άδεια, θα υπάρξει επαφή με την πλευρά του κυρίου Αλαφούζου;

«Αυτό δεν το ξέρω ειλικρινά. Αυτό εξαρτάται από τόσους παράγοντες. Πότε η Επιτροπή θα πάρει την απόφαση, η κυρία εισηγήτρια δεν έχει πάρει ακόμα τον φάκελο στα χέρια της. Ετσι είναι, δεν είναι ότι κάνει κάποια καθυστέρηση σε μας. Αυτή είναι η διαδικασία της Επιτροπής, θα έπρεπε να είναι γνωστό αυτό σε όσους ασχολούνται με τέτοια ζητήματα. Μπορεί να θέλει να έρθει σε επαφή μαζί μου, μπορεί όντως να θέλει κάτι ακόμα κάτι ενισχυτικό. Δεν ξέρω λοιπόν πότε θα βγει η απόφαση, τι θα έχει γίνει με την πλευρά του κυρίου Αλαφούζου, πώς θα έχουν αν θα έχουν προχωρήσει τα πράγματα».

http://mundosports.gr/
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη