25 Μαΐ 2012

Αν πάρεις παγωτό χωνάκι, δεν μπορείς να καθίσεις;

Εχθές το βράδυ γύρω στις 22:30 αγοράσαμε εγώ και ο φίλος μου απο ένα κυπελλάκι παγωτό από τα FREGIO Καλαμαριάς ο καθένας (2 ευρω).
Ο φίλος μου που αγόρασε πρώτος πήγε και έκατσε σε ένα τραπεζάκι και με περίμενε. Όταν πήγα εγώ να πληρώσω...
ο υπάλληλος μου είπε πως δεν μπορούσαμε να κάτσουμε στο μαγαζί καθώς το συγκεκριμένο κυπελλάκι ήταν μόνο για πακέτο. (ειχε διαφορετικό συντελεστη)

Με λίγα λόγια μας διώξανε απο το μαγαζί και μας ανάγκασαν να φάμε το παγωτό έξω στην βροχή.
Ήθελα να καταγγείλω την συγκεκριμένη εταιρεία και να ρωτήσω εσάς κατα πόσο ήταν νόμιμο αυτό που κάνανε. στο τέλος μάλιστα μας είπαν και ευχαριστώ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΥΓΝΩΜΗ !!

Ευχαριστώ,

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
mariosterzis@hotmail.com


Αυτά λέει ο αναγνώστης και φυσικά είμαστε στη διάθεση του καταστήματος -το οποίο έχει εξαιρετικό παγωτό- για διευκρινίσεις ή εξηγήσεις.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη