14 Μαΐ 2012

Ψηφίζω Σωτήριο Καλαμίτση για..

.... Πρόεδρο της Δημοκρατίας, μετά το τελευταίο του άρθρο! 
Eιδικά μετά από αυτό: "Και κάτι τελευταίο κόουτς( σσ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΑΛΤΣΧΑΪΜΕΡ) : για την αδόκητη [;] περίπτωση που αποχωρήσουμε από το ευρώ, έχει εκπονηθεί πρόγραμμα ομαλής επανόδου στη δραχμή; Ρωτήσατε τον Λουκά αν έχει εκπονήσει τέτοιο Plan B που λένε οι μορφωμένοι; Ή..
σας αρκεί η δήλωση του κ. Δακρυοχοΐδη ότι θα κυνηγιόμαστε στους δρόμους με τα καλάνσικωφ και δεν θα προλαβαίνει ο υπουργός προστασίας μας να μας ψεκάζει για να αποτελούμε σταθερό στόχο για τους καλασνικοφόρους; Εγώ, πάντως, κ. Δακρυοχοΐδη μου δεν θα κυνηγιέμαι με τον γείτονά μου, με τον φίλο μου, με τον περιπτερά της γειτονιάς μου, με τον καφετζή. Δεν θα κυνηγιέμαι με κανέναν. Θα κυνηγάω εσένα, την παρέα σου και τις δεκάδες χιλιάδες των κομματόσκυλων που πλούτισαν με τον ιδρώτα μου. Δεν θα σας πετύχω;".

ΘΑ ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΚΟΥΦ@ΛΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΧΙΟΝΙ ΣΤΗΝ ΣΑΧΑΡΑ!

KALAMITSIS FOR PRESIDENT ρε μο...άπανα της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ!

ΛΟΞΙΑΣx
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη