22 Μαΐ 2012

ΑΦΡΟΔΙΣΙΑ και EUROVISION

Του Βλάση Γωγούση

- «Τι είναι τα Αφροδίσια, Βλάση;; », με ρώτησε πριν λίγο η γυναίκα μου .

-«Γιατί ρωτάς;; » , είπα
-« Να , μου είπαν ότι θα είναι καταπληκτικά , αχ να μπορούσα να τα …..απολαύσω απόψε » !!!!!
Έφριξα :
-«Δεν είναι δυνατόν σκέφθηκα, μισό αιώνα παντρεμένοι και τώρα ξαφνικά !!!! »
-« Καλά , δεν ντρέπεσαι, της είπα, σ`αυτή την ηλικία ,τι κατάντια είναι αυτή;;;»
- «Γιατί μου μιλάς έτσι, Βλάση ; εμένα όλες οι φιλενάδες μου είναι ξετρελαμένες, στοιχηματίζουν μάλιστα από το ένα μέχρι το….δέκα » εσύ τι λες;;;
Ξαναέφριξα !:
-« Πρώτα-πρώτα της είπα ,δεν υπάρχουν 10 αλλά ….6 .»
-« Αχ, τα ξέρεις ε;;. πέστα , ποιά είναι;;;»
…….Αρχίζω :
1). Σύφιλη
2). Βλεννόρροια
3). Οξυτενή κονδυλώματα
4). Έρπης γεννητικών οργάνων
5).Φθειρίαση εφηβαίου
6).AIDS

Φούλααααααα, Φούλα , άρπαξε την τσάντα της κι` εξαφανίστηκε σαν σίφουνας !
Ανησύχησα, άρχισα να παίρνω τηλέφωνο τις φιλενάδες της.
Τίποτα !
Κάποια στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο , ήταν η κολλητή της.
- « Γιατρέ, η Φούλα ήρθε, εδώ, να μην ανησυχείς θα απολαύσουμε μαζί τα…..Αφροδίσια !»
…….Λιποθύμισα ! όταν συνήλθα, το τηλέφωνο ήταν ακόμα ανοιχτό κι` η «κολλητή» ωρύονταν :
-« Γιατρέ, γιατρέ, είσαι καλά;;;»
-« Τι καλά και σύ, αφροδίσια, δεν ντρέπεσαι ;»

-« Εγώ να ντέπομαι - μου απήντησε- ή αυτοί που βάλανε αυτόν τον τίτλο στο Ελληνικό τραγούδι της EUROVISION» , μου τόπε και μ` ….αποτελείωσε !!
Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη