Ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολος Τζιτζικώστας συμμετείχε σήμερα στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε, στα γραφεία της Αττικό Μετρό στη Θεσσαλονίκη, για την πορεία των εργασιών κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, με τον υπηρεσιακό Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Σιμόπουλο. Μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης δήλωσε :
«Η κατάσταση με το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει φτάσει στο μη περαιτέρω. Έθεσα στον υπηρεσιακό Υπουργό και τους υπεύθυνους του Μετρό, πολύ συγκεκριμένα πράγματα που έχουν να κάνουν με την πορεία του έργου όσον αφορά στη χρηματοδότηση, τους εργαζομένους, τις βάρδιες της αρχαιολογικής υπηρεσίας, τις απαλλοτριώσεις, τους κλειστούς δρόμους λόγω έργων, τους μετροπόντικες και τη φημολογούμενη επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης. Έλαβα τη διαβεβαίωση από την Αττικό Μετρό, ότι θα ξαναρχίσουν οι εργασίες στο μέτρο του δυνατού, πως τις επόμενες μέρες θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι και θα αντιμετωπιστούν όλα τα παραπάνω ζητήματα.
Επίσης, προκειμένου να μην ξαναφτάσουμε στη σημερινή κατάσταση, ζήτησα από δω και πέρα να συνέρχεται μια φορά το μήνα ένα συντονιστικό όργανο που θα αποτελείται από τους βασικούς φορείς, την Περιφέρεια, το Δήμο, το Τεχνικό Επιμελητήριο και φυσικά τους εμπλεκόμενους στην κατασκευή του έργου, για να ενημερωνόμαστε για την ακριβή πορεία των εργασιών, την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων, αλλά και τα προβλήματα που πιθανόν προκύπτουν, έτσι ώστε να έχουμε πλήρη εικόνα και να προχωρήσει η κατασκευή του έργου, χωρίς άλλες καθυστερήσεις.
Η Θεσσαλονίκη και οι Θεσσαλονικείς δεν μπορούν να περιμένουν άλλο. Οι επαγγελματίες, αλλά και οι κάτοικοι της Εγνατίας, της Μοναστηρίου, της Δελφών έχουν φτάσει στο απροχώρητο. Εμείς, εφόσον τα χρήματα που έχουν προβλεφτεί στη σύμβαση κατασκευής είναι εξασφαλισμένα, δε θα δεχτούμε από δω και στο εξής καμία περαιτέρω καθυστέρηση και θα πιέσουμε ακόμα περισσότερο την αυριανή κυβέρνηση για να προχωρήσει ταχύτερα η κατασκευή του έργου.
Όταν κάποιοι έστηναν φιέστες με τους Υπουργούς του ΠΑΣΟΚ, προσωπικά είχα προειδοποιήσει ότι με τον τρόπο που πορεύονταν, οδηγούσαν σε περιπέτειες την κατασκευή του έργου. Σήμερα δυστυχώς φτάσαμε στο παρά πέντε και όσο και αν κάποιους τους βολεύει, δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να ματαιωθεί ή να καθυστερήσει άλλο, αυτό το σημαντικό έργο για τη Θεσσαλονίκη».