14 Ιουν 2012

Ακόμη μια αποχώρηση από τους Ανεξάρτητους Έλληνες στο Κιλκίς

ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΠΡ. ΥΠΟΨ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ « ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ»
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στις εκλογές της 6ης Μαΐου συμμετείχα στο ψηφοδέλτιο  των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» για να ...
διεκδικήσω μαζί με τους συμπολίτες μου μια νέα προοπτική για τον νομό του Κιλκίς, για τον τόπο μας. Όπως ίσως γνωρίζετε από τα αποτελέσματα της εκλογικής διαδικασίας οι φίλοι που με τίμησαν με την ψήφο τους μου έδωσαν τη δεύτερη θέση στο ψηφοδέλτιο μεγαλώνοντας έτσι την ευθύνη που μου αναλογούσε μέσα στις τάξεις του κινήματος. 
Με αφορμή τη θέση μου αυτή, από την επόμενη των εκλογών αναζήτησα την ηγεσία του κινήματος ώστε να προβάλω τις θέσεις μου για όσα θέματα αντιμετωπίζουμε στον τόπο μας. Ένα τόπο με τόσες ιδιαιτερότητες και τόσα προβλήματα. Δυστυχώς οι προτεραιότητες  της ηγεσίας του κινήματος ήταν διαφορετικές από αυτές που εγώ είχα αναλάβει ως δέσμευση απέναντι σε όσους με εμπιστεύτηκαν. Δυστυχώς με απογοήτευση αντιλήφθηκα πως οι θέσεις μου και η προσπάθεια μου για όσα πρέσβευα στον προεκλογικό μου αγώνα ήταν «ψιλά γράμματα» για την ηγεσία των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» απαξιώνοντας έτσι την προοπτική για ένα καλύτερο μέλλον στο νομό μας. 
Επειδή η πολιτική για μένα δεν αποτελούσε ποτέ προσωπική φιλοδοξία και η σχέση μου με τους συμπολίτες μου κτίστηκε με βάση την αμοιβαία εμπιστοσύνη τηρώ την υπόσχεση μου πως αν κάτι δε με βρίσκει σύμφωνη θα είμαι η πρώτη που θα αποχωρήσω και αποφάσισα την μη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του κινήματος των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» στις εκλογές της 17ης Ιουνίου.

Η επιλογή μου αυτή είναι επιλογή ηθικής δέσμευσης απέναντι στους πολίτες του νομού Κιλκίς, στους φίλους και όσους με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους. Βρίσκομαι πάντα κοντά στα προβλήματα του τόπου μας και θα εξακολουθώ να διεκδικώ μαζί σας ένα καλύτερο αύριο για όλους.

Με τιμή

Στεφανίδου Αλεξάνδρα
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη