15 Ιουν 2012

Αποθρασύνθηκαν οι εργοδότες !

Αγαπητό Taxalia

Τον τελευταίο καιρό ψάχνω, όπως πολύς κόσμος άλλωστε, εργασία - όχι για εμένα αλλά για την γυναίκα μου που έμεινε άνεργη πρόσφατα, και το κολλητό μου που είναι στην ίδια μοίρα. Αυτό που..
συναντούμε στις αγγελίες είναι πραγματικά απογοητευτικό. Όλο και περισσότερες αναφέρουν πλέον πως η υποψήφια πρέπει να είναι άγαμη και χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις. Καταλαβαίνετε πως αυτό καθιστά αυτόματα μία νεαρή μητέρα εκτός αγοράς εργασίας. Επίσης συναντούμε πλέον αγγελίες που με θράσσος δηλώνουν πως ο εργαζόμενος θα δουλέυει μαύρα!
Επιπλέον όταν πλέον βρείς να στείλεις σε κάποια αγγελία αυτό που μαθαίνεις συνήθως είναι πως τη θέση την πήρε (και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ ) κάποιος δικός μας άνθρωπος. Αυτό το τελευταίο είναι κλασσικό ελληνικό φαινόμενο και διόλου καινούργιο. Η απόρια μου είναι όμως η εξής: εφόσον έχεις σκοπό να πάρεις κάποιον γνωστό σου γιατί βγάζεις αγγελία?
Τέλος όλο και περισσότεροι εργοδότες, κυρίως σε δουλειές λιανικού εμπορίου προτείνουν στους νεοπροσλαμβανόμενους, μισθούς που αντιστοιχούν με βάση τον νεό νόμο, σε νέους άγαμους χωρίς παιδιά και κάτω των 25 ετών. Εννοείται πως δεν τους ενδιαφέρει πως δεν ανήκεις στην κατηγορία αυτή. Αυτοί όμως θέλουν να είσαι ικανός, με πτυχία, έμπειρος, αλλά να πληρώνεσαι σαν σκλάβος.Για να σου χρησώσουν το χάπι σου λένε πως το κάνουν με μεγάλη τους λύπη, αλλά τι να κάνουν που πλέον αυτά προβλέπει ο νόμος!
Μου κάνει εντύπωση η ευκολία με την οποία κάποιοι εργοδότες, ενώ κατά κοινή ομολογία η επιχείρηση τους δεν έχει ιδιαίτερες απώλειες λόγω κρίσης, προτείνουν μισθούς των 250 Ευρώ κοιτώντας σε στα μάτια. Η εκμετάλλευση στο μεγαλείο της!
Όλα αυτά δεν τα λέω για να απογοητεύσω κάποιους που επιμένουν να ψάχνουν ή έχουν σκοπό να ξεκινήσουν. Είναι περισσότερο κάτι σαν οδηγίες προς ναυτιλομένους!

Ευχαριστώ που διαβάσατε τον πόνο μου!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη