21 Ιουλ 2012

Ανακοίνωση-Γνωστοποίηση

του Βλάση Γωγούση

Διερωτηθήκατε ποτέ αναγνώστες και αναγνώστριες μου πως γράφω κατά καιρούς αυτά που διαβάζετε στα βιβλία μου, στον έντυπο τύπο και στα ηλεκτρονικά Blogs ;

Πως τα δάχτυλά μου πληκτρολογούν τα κείμενα ( βιογραφία, διατριβές, επιστημονικές ανακοινώσεις, χρονογραφήματα, ανέκδοτα , ατάκες, άρθρα , και …ποιήματα - της κακιάς ώρας - ακόμα ;; ).
Είναι πολύ απλό:
Τo ( περίπου 400 δραμίων ) μυαλό μου , έχει αποθηκεύσει - από τότε που γεννήθηκα μέχρι σήμερα -εκατομμύρια….data (έτσι λεν οι σύγχρονοι τις γνώσεις, τις εμπειρίες, τις αναμνήσεις ,τις ικανότητες, κ.α. ) .
Μια κινητή ….βιβλιοθήκη , θάλεγα , κουβαλάω ,όχι μόνο εγώ ,αλλά και ο καθένας από σας.
Και μια που συζητάμε για τη δική μου …βιβλιοθήκη, επειδή συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κάπως…μεγαλύτερες ( λόγω …ηλικίας ) , θάθελα να παρακαλέσω τους αγαπητούς μου αναγνώστες κι` αναγνώστριες , να εκτυπώνουν όσα από τα κείμενά τους ενδιαφέρουν γιατί όταν θ` αποδημήσω εις …ΚΥΡΙΟΝ ( φτου-φτου-φτου ! ) θάναι σαν νάπιασε φωτιά κι` η βιβλιοθήκη μου.

Σημ. Το κείμενό μου γράφτηκε εν μέσω…..καύσωνα !

Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη