29 Ιουλ 2012

ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΗΠΩΣ Ο ΤΖΑΒΑΡΑΣ;

Εδω και βδομάδες βασανίζω το μυαλό μου που έχω ξαναδεί τον υφυπουργό Τζαβάρα...ζω ένα έντονο ντεζαβού. Ήταν ποτέ μπακάλης με άσπρη ποδιά στο μοδιάνο; μήπως ιδιοκτήτης χασαποταβέρνας στον Χορτιάτη με κάτασπρο μπλοκάκι στο χέρι που έγραφε πόντους απ την πρέφα μαζί με τα πα-ι-δάκια; Δεν σας θυμίζει κάτι έντονα η φάτσα του αλλά δεν ξέρετε τι ; Που τον έχω ξαναδεί ; που, που; θα με στριψ', τόσα χρόνια Σαλόνικα, κατέγραψα απίστευτες φιγούρες στον σκληρό, αλλά ο Τζαβάρας μου ξεφεύγει...
Μήπως ταμείας πίσω απ το γυάλινο γκισέ στα παλιά ΚΤΕΛ  με τα μισό πουκάμισο ανοιχτό και μουσκεμένες μασχάλες να φτύνει τα ροζ εισητήρια; δεν μου κάθεται για υπουργός ρε μάγκες !!! Δεν έχει αυτό που έχουν οι υπουργοί, τέλος. Απο ποιο παράλληλο Σαλονικιό σύμπαν ξεπήδησε ετούτος ο απίστευτος Donnie Darko στην Ελλάδα του 2012 ; Κάπου τον πέτυχα παλιά πριν τον καταπιεί ο παράλληλος χωροχρόνος, αλλά δεν θυμάμαι που. Να'τανε στα λαδάδικα κράχτης με τη απίστευτη φωνουΛα του ή εκει στα βρώμικα να έψηνε χοντρούλης και καταιδρωμένος χειροποίητα ; μπα δεν μου βγαίνει πάλι. Αυτό το μουστάκι και τα γυαλιά, αυτά τα χοντρά δαχτυλάκια, αυτό το γεΛάκι που σου κλέβει τη καρδιά που τα ΄χω ξαναδεί ; σε κανένα μαγαζί του '80, εκείνα με τις λαμαρίνες και τις θείες απο Αγ.Δομίνικο πριν πλακώσουν οι ρωσίδες, να σερβίρει μπόμπες πίσω απ' το μπαρ και να ανοίγει σαμπάνιες στη πίστα με την ντίσκο-μπάλλα;;;;; που τον είδα, που; βοηθάτε αδέρφια


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη