20 Ιουλ 2012

Κώνωψ ο ανωφελής

Από την Αλεξάνδρα Γωγούση- Σκανδάλη


Πάλι …στραβά κοιμήθηκα σήμερα. Μόλις έκλεινα τα μάτια μου, ζζζζζζζζζζ, το κουνούπι.
Βρε πασαλείφθηκα με autan, βρε έβαλα πλακέτα στο μηχανηματάκι, ..
τίποτε αυτό. Εκεί. Ζζζζζζζζζζ. Μέσα στο αφτί μου.
Κι όσο ο άνδρας μου δίπλα μου κοιμόταν ανέμελος, τόσο θύμωνα εγώ. Εμ βέβαια. Αφού έχει εμένα δίπλα του, το ζωντανό αντικουνουπικό, τι ανάγκη έχει;
Άναψα τα φώτα κι άρχισα να …κατασκοπεύω τις κινήσεις του κουνουπιού. (Μεταξύ μας τα φώτα τα άναψα και για να ξυπνήσω τον Μάνο, που χαμπάρι δεν είχε πάρει για το μαρτύριο που περνούσα…).
Πανέξυπνο το κουνούπι, ξέφευγε συστηματικά.
«Και είσαι και φιλόζωη» ακούω κάποια στιγμή τον άνδρα μου να σχολιάζει, δήθεν αμέριμνα. (Τουλάχιστον αυτόν τον ξύπνησα!).
«Τι εννοείς;» τον ρώτησα.
«Αφού εσύ τα αγαπάς όλα τα ζωντανά» μου απάντησε, «γιατί κυνηγάς να σκοτώσεις το κουνούπι; Πλάσμα του Θεού δεν είναι κι αυτό;»
Άντε τώρα να απαντήσω εγώ. Από τη μια το κουνούπι, ζζζζζζζ, από την άλλη το ανελέητο χτύπημα του συζύγου μου…
«Δίκιο έχεις» απάντησα προβληματισμένη. «Και πώς το εννοείς τώρα;» τον ρώτησα. «Να το ξενυχτήσω αποφεύγοντας το κουνούπι;».
«Δεν ξέρω», μου απάντησε και πάλι. «Στις συνελεύσεις των φιλοζωικών σωματείων σας, δεν τα έχετε λύσει αυτά τα θέματα;»
Οι δολοφονικές μου προθέσεις άλλαξαν κατεύθυνση. ΄Αφησα το κουνούπι και στράφηκα προς τον άνδρα μου.
«Άκου να σου πω» τσίριξα. «Εμένα μη με ειρωνεύεσαι, γιατί αν με τσιμπήσει το κουνούπι και κολλήσω τον ιό του Νείλου, θα σε ….» …και δεν ήξερα τί θανατηφόρα απειλή να εκτοξεύσω
«Θα με φιλήσεις!» συμπλήρωσε το υποψήφιο θύμα μου!
«Ναι, θα σε φιλήσω!» του απάντησα. Μου άρεσε η ιδέα να του μεταδώσω τον ιο του Δυτικού Νείλου με ένα φιλί. Τι ρομαντικό!
Για να μη τα πολυλογώ, ξημερώσαμε συζητώντας για τρόπους δολοφονίας ο ένας του άλλου. Το κουνούπι το είχαμε ξεχάσει. Κι αυτό αμέριμνα με τσιμπούσε όπου μπορούσε…
Στο τέλος το μεν κουνούπι έσκασε από το …φαγητό, εμείς δε, καταλήξαμε ότι και για τα κουνούπια φταίει το κράτος.
Αλήθεια βρε αρμόδιοι. Πότε θα ψεκάσετε; Κατά Οκτώβριο που θα έχουν εξαφανιστεί τα κουνούπια;
Και επειδή έχω γίνει εντελώς καχύποπτη, μπας και δεν ψεκάζετε για να αυξάνονται οι πωλήσεις από τα αντικουνουπικά;;;
Λέτε κάποιοι να βγάζουν και από τα κουνούπια …μίζζζζζζζζζζζες;;;
Σε αυτή τη ζωή όλα τα περιμένω πια…
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη