ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ SMS. Όσοι θα λάβουν στο κινητό το παρακάτω μήνυμα να...
ΜΗΝ Απαντήσουν διότι είναι ‘’ Επικοινωνία μέσω πενταψήφιου αριθμού αυξημένης χρέωσης (Premium SMS) ‘’ και στην περίπτωσή μας ο αριθμός αυτός είναι το 54787.
«Το κόστος αποστολής ενός SMS στην υπηρεσία είναι αυξημένο και χρεώνεται απευθείας στο λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας του αποστολέα. Το κόστος εξαρτάται από τη ζώνη χρέωσης στην οποία έχει υλοποιηθεί η υπηρεσία και εσείς λαμβάνετε μέρος των εσόδων».
Το κείμενο του μηνύματος είναι:
‘’ΑΠΟ ΤΖΟΥΛΙΑ5: Είμαι παντρεμένη και αγανακτισμένη και αναζητώ μια εχέμυθη γνωριμία γιατί και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή. Αν ενδιαφέρεσαι δίνω τηλέφωνο’’.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Σχόλιο taxalia: Η υπόθεση είναι παλιά, η εταιρεία είναι η www.radebou.com και οι όροι χρήσης:
1. Χρεώνομαι για τα μηνύματα που λαμβάνω;
Για τα μηνύματα που λαμβάνετε δεν χρεώνεστε. Η υπηρεσία δεν είναι συνδρομητική και χρεώνεστε μόνο για τα μηνύματα που στέλνετε.
2. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;
Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 2,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.
3. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;
Για τα μηνύματα που λαμβάνετε δεν χρεώνεστε. Η υπηρεσία δεν είναι συνδρομητική και χρεώνεστε μόνο για τα μηνύματα που στέλνετε.
2. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;
Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 2,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.
3. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;
Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 2,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.
4. Που μπορώ να βρω τους όρους χρήσης;
Οι οροί χρήσης είναι δημοσιευμένοι στην ιστοσελίδα μας. Απλά κάντε κλικ στο μενού “Όροι Χρήσης”
5. Πως μπορώ να διαγράφω από τις υπηρεσίες και να σταματήσω να λαμβάνω μηνύματα;
Για να κάνετε διαγραφή απλά καλέστε στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης 211.17.68.298 (αστική χρέωση) και ακολουθείσθε τις οδηγίες, διαφορετικά στείλτε την λέξη στοπ από το κινητό σας τηλέφωνο με 2,48 ευρώ
6. Ποιο είναι το τηλέφωνο επικοινωνίας με την εταιρεία;
Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι το 2111768298 (αστική χρέωση)
7. Γιατί όταν μιλώ με κάποιο χρηστή τα τηλεφωνά και γενικώς ότι έχει σχέση με προσωπικά δεδομένα δεν φαίνονται στο κινητό μου;
Ότι έχει σχέση με προσωπικό δεδομένο η εταιρεία το φιλτράρει αυτόματα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων βάση Ευρωπαϊκού Δικαίου.
8. Εγώ δεν έχω κάνει τα μηνύματα που με έχουν χρεώσει. Πως μπορώ να εξακριβώσω τις χρεώσεις που έχω στον λογαριασμό μου;
Επικοινωνήστε με την εταιρεία στο 2111768298 ώστε να ελέγξει το τεχνικό τμήμα το τηλέφωνο σας. Θα σας απαντήσουμε εντος 24 ωρων.
9. Εγώ δεν έχω στείλει αυτά τα μηνύματα που με έχουν χρεώσει. Πως μπορώ να δω όλα τα μηνύματα που έχουν σταλεί από το κινητό μου τηλέφωνο στην υπηρεσία;
Στέλνοντας στην διεύθυνση της εταιρείας μια υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105, που να γράφετε ότι επιθυμείτε να σας ανοικτή το περιεχόμενο των μηνυμάτων που έχετε αποστείλει προς τον 5ψηφιο, μαζί με φωτοτυπία της ταυτότητας σας και αντίγραφο του λογαριασμού σας. Η εταιρεία όντος 7 ημερών θα σας αποστείλει στην διεύθυνση που επιθυμείτε το περιεχόμενο όλων των μηνυμάτων σας ανά ημερομηνία και ώρα που σταλθήκαν.
10. Πως βρέθηκε το τηλέφωνο μου στην υπηρεσία;
Κάνοντας εγγραφή στην σελίδα, αποκτατε την ιδιότητα μέλους και στις υπηρεσίες μέσα από το κινητό σας τηλέφωνο. Παρακαλούμε δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους όρους χρήσης.