21 Αυγ 2012

Θέσεις φορτο-εκφόρτωσης στο Δήμο Θεσσαλονίκης: Πληρώστε κορόιδα!

Τι και ποιούς εξυπηρετούν άραγε αυτές οι θέσεις φορτοεκφόρτωσης στο κέντρο της πόλης;
Κάθε λογής πινακίδες σε όλους τους δρόμους, στενά, σοκάκια, ακόμα και σε δρομάκια που με το ζόρι διέρχονται μικρά..
επιβατικά αυτοκίνητα.
Απαγορεύεται η στάθμευση εκτός φορτοεκφόρτωσης αναγράφουν εκατοντάδες πινακίδες στην Μητροπόλεως, Ερμού, Βενιζέλου, Ι. Δραγούμη, Σβώλου, Π.Π. Γερμανού, Π. Μελά, Κ. Ντηλ,, Γ. Παλαμά, Λούη, Απελλού, Κασσάνδρου, Φράγκων, Κατούνη, Αγγελάκη, Ε Αμύνης, κ.λ.π, κ.λ.π..
Σε τι αποσκοπούν ; 
Ποιά είναι η πραγματικότητα ; Εχετε δει ποτέ, να σταθμεύει φορτηγό και να παρκάρει σε τέτοια θέση ; Ποτέ !!! πάντα σταθμεύουν διπλή σειρά, ή στη μέση του κάθε δρόμου, αδιαφορώντας για το κυκλοφοριακό χάος που δημιουργούν. 
Αφήνοντας ένα καρότσι, ένα χαρτοκιβώτιο στη μέση ή στην αρχή του δρόμου, λύνουν το πρόβλημα τους, γράφοντας τους πάντες στα παλιά τους τα ...παπούτσια.
Και ερωτώ : Πόσες παραβάσεις έχει βεβαιώσει η Δημοτική Αστυνομία ή η Τροχαία σ΄ αυτούς τους επαγγελματίες,και μη, κουριερ, χρηματαποστολές, φαρμακομεταφορείς, κ.λ.π που όλοι βιάζονται να τελειώσουν την δουλειά τους στο κέντρο της πόλης, όποια στιγμή το επιθυμούν ;
Οι μόνοι που γράφονται από την δημ. αστυνομία ή τους αφαιρούνται οι πινακίδες στις θέσεις φορτοεφόρτωσης είναι οι μόνιμοι κάτοικοι ή τα κορόιδα που επισκέπτονται το κέντρο της πόλης, μη γνωρίζοντας...
Σίγουρο εισόδημα για τον Δήμο, την δημ. αστυνομία και τα ταμεία τους. 80 ευρουλάκια ή 40 στο δεκαήμερο είναι ένα σίγουρο και σταθερό εισόδημα.
Η Τσιμισκή μπορεί να είναι διπλοπαρκαρισμένη τ΄ απογεύματα ή και στο υποτιθέμενο ωράριο φορτοεκφόρτωσης το πρωί και το μεσημέρι. Η δημ. αστυνομία όμως στοχεύει αυτές τις θέσεις για κλήσεις και αφαίρεση πινακίδων.
Τελικά ποιούς εξυπηρετούν αυτές οι θέσεις εκτός από τα ταμεία του δήμου ; Τι ωράριο ισχύουν και για ποιούς ; Οι κάτοικοι δεν μπορούν να ξεφορτώνουν εδώ ; Οι επαγγελματίες εργάτες (υδραυλικοί, ψυκτικοί, κουφοματάδες, μπογιατζήδες, περιπτεράδες, ή παρόδιες επιχειρήσεις με φορτηγάκια, κ.λ.π) που παρκάρουν από τις 8 το πρωί μέχρι να τελειώσουν τις εργασίες τους που διαρκούν ώρες, μέρες, μήνες, δικαιούνται να παρκάρουν εδώ και πως αποδεινύεται ;
Ας μας απαντήσουν οι ιθύνοντες του δήμου. Αντιδήμαρχοι και μηχανικοί που ασχολούνται με θέματα κυκλοφορίας.
Τελικά το, ότι το νόμιμο δεν είναι και ηθικό, αποδεινύεται περίτρανα από την συμπεριφορά της διοίκησης του δήμου προς τους μόνιμους κατοίκους που δεν δικαιούνται ούτε τον δεκαπεντάυγουστο να σταθμεύουν σ΄ αυτές τις θέσεις όταν όλοι η πόλη είναι άδεια, τουναντίον με τον κάθε τυχάρπαστο που βρίσκεται στο κέντρο και μπορεί να δικαιολογήσει μιά επαγγελματική δραστηριότητα μαιμού ή της πλάκας και να μη γραφτεί από την δημ. αστυνομία, ή να σβήσει την κλήση του.
Θέσεις στάθμευσης χωρίς σαφή προσανατολισμό με πινακίδες που μπήκαν χωρίς σκέψη ή μελέτη (αλλού για 3μ ή 7μ, αλλού με ωράριο, αλλού χωρίς ωράριο, πολλές φορές να αλληλοαναιρούνται και να χρησιμοποιούνται κατά βούληση) έτσι θα μείνουν Κε Κουράκη, Κα Γούλα, Κε Καπόν. Μόνο για είσπραξη προστίμων ;;;
Να το θυμάστε και αυτό μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη