Μέσα στον ναύσταθμο Σαλαμίνος κάηκε το Σκάφος Ταχείας Μεταφοράς στρατευμάτων "Κέρκυρα" (L184), το πιο σύγχρονο και ετοιμοπόλεμο από τα τέσσερα αποβατικά ZUBR ρωσικής (τα τρία) και ουκρανικής (το τέταρτο) ναυπήγησης. To "Kέρκυρα" είχε ..
παραληφθεί το 2005, ενώ τα υπόλοιπα το 2001.
Τα δύο τα είχε παροπλίσει ο Βενιζέλος. Γιατί άραγε; Δεν κινδύνευαν τα νησιά μας;
Λέγεται ότι η πυρκαγιά ξέσπασε από άγνωστη αιτία στο εξωτερικό του σκάφους και περιέργως μεταδόθηκε πολύ γρήγορα, καθώς δεν υπήρχε καμία ομάδα πυρόσβεσης σε ετοιμότητα.
Φρουρός υπήρχε ρε παιδιά;
Έτσι για πρώτη φορά στην ιστορία του το Πολεμικό Ναυτικό χάνει ένα υπερπολύτιμο πλοίο σε καιρό ειρήνης μέσα στο αγκυροβόλιό του.
Καταστράφηκε ολόκληρο το πρωραίο τμήμα και μαζί του χάνεται και το 50% των ικανοτήτων ταχείας μεταφοράς στρατευμάτων σε σημεία κρίσεων, αφού πλέον μόνο δύο σκάφη από τα τέσσερα αρχικώς αγορασθέντα ήταν σε υπηρεσιακή κατάσταση, όπως είπαμε και πριν . Το καμμένο "Κέρκυρα" και το «Κεφαλληνία» (L180).
Η ανακοίνωση του ΓΕΝ μας βάζει σε σκέψεις γι8α κάποια συγκάλυψη, αφού στερείται αληθοφάνειας. Δηλαδή αποδίδουν εμμέσως την καταστροφή του σκάφους σε... δασική πυρκαγιά! «Λόγω της εγγύτητας του πεδίου προσγείωσης των αεροστρώμνων με τη δασική περιοχή της Αμφιάλης ελλόχευε πάντα κίνδυνος για τα εκεί ευρισκόμενα σκάφη».
Δηλαδή πίστευε το ΓΕΝ ότι υπάρχει κίνδυνος να κάψει κάποιος το δάσος και να καούν τα σκάφη; Και τι είναι το ZUBR; Τσαντίρι για να καεί από κουκουνάρια;
Πρόκειτα;ι κατά τη γνώμη μας, που πάντα γνώμη είναι, για σαμποτάζ, που δείχνει αυτό που πάντα λέγαμε και διατρανώναμε.
Η ασφάλεια στις εγκαταστάσεις των ελληνικων ενόπλων δυνάμεων στο σύνολό τους είναι για τα πανηγύρια.
Καλύτερα να την αναθέσουν σε εταιρείες security.