Ἀπάντησι στὸ δημοσίευμα «Ξέρεις ποιὸς εἶμαι ἐγώ, ρε;» τῆς 8ης Αὐγούστου 2012
Κύριε ἀνώνυμε Καθηγητὰ ἑλληνικοῦ Πανεπιστημίου,
1) 1) Τί σχέσι ἔχει τὸ περιστατικὸ πού σε στενοχώρησε μέ τὴν Ἁγία Κόρη; Καμμία ἀπολύτως. Ὅπως καμμία σχέσι δὲν ἔχουν καὶ τὸ νερό, ποὺ μπορεῖ νὰ γείνῃ ἁγιασμός, μὲ τὰ οὖρα π.χ. (ἔχει γράψει σχετικὸ κείμενο ὁ γέρων Παΐσιος) καὶ τὰ κουρέλια ἢ τὰ ἐσώρουχα ἐν προκειμένῳ, ποὺ δὲν ἐπιδέχονται ἁγιασμοῦ. Ἐγὼ πάντως θὰ ντρεπόμουν, δὲν θὰ κοκκορευόμουν, ἂν δὲν εἶχα ἐξηγήσει στὸν 15ετῆ γυιό μου τὴν διαφορὰ μεταξὺ δεισιδαιμονίας καὶ μαγγανειῶν ἀφ’ ἑνὸς καὶ πίστεως καὶ λατρείας στὸν ἀληθινὸ Θεὸ ἀφ’ ἑτέρου.
2) 2) Ἑκατὸ φορὲς μᾶς το κοπανᾷς ὅτι ὁ ἐπιτεθεὶς ἦταν καλογυμνασμένος καὶ ἔφερε τατουὰζ τοῦ ΠΑΟΚ. Τί ὑπονοεῖς; Μήπως ὅτι ὅλα τὰ μυώδη Παόκια εἶναι... «γουρούνια»; Βλέπω λανθάνουσα τὴν ζήλεια τῶν σωματαράδων καὶ τὴν ἀντιπάθεια πρὸς τὸν ΠΑΟΚ; (Δὲν μ’ ἀρέσουν τὰ τατουάζ, δὲν εἶμαι body builder οὔτε ὀπαδὸς τοῦ ΠΑΟΚ, προτιμῶ τὴν ΑΕΚ.)
3) 3) «Ὁ τρελλὸς εἶδε τὸν μεθυσμένο καὶ φοβήθηκε», λέει σοφὰ ἡ παροιμία. Τί ἐπιπόλαια συμπεριφορὰ ἦταν αὐτὴ νὰ συνερίζεσαι τόση ὥρα μ’ ἕνα ἄτομο μειωμένου καταλογισμοῦ κατὰ τὴν νομικὴ γλῶσσα, ἐκθέτοντας σὲ κίνδυνο τὸν ἑαυτό σου, τὸν ἀνήλικο γυιό σου καὶ τὸν ἡλικιωμένο πατέρα σου; Ἄλλη φορὰ νὰ εἶσαι πειὸ προσεκτικός!
Δὲς στὴν παρακάτω ταινία τοῦ 1957 (http://www.youtube.com/watch?
v=o7lFlneFsjw ) τ’ ἀποσπάσματα 00:42:30 – 00:51:10 καὶ 01:03:50 – 00:17:10, καὶ χαλάρωσε λίγο!
Μὲ τὴν προσήκουσα τιμή,
Χατζηνικολάου Δημήτριος
ἀγγλικῆς φιλολογίας
Ἐδέσσης 9, 59 100 ΒΕΡΡΟΙΑ
σχόλιο taxalia:
Ο καθηγητής δεν είναι ανώνυμος, είναι γνωστότατος εμείς επιλέξαμε να μη δημοσιεύουμε το όνομά του. Τα περί ..ΠΑΟΚ περιττά. Δεν είναι θέμα συγκεκριμένης ομάδας προφανέστατα, αλλά κατηγορίας ανθρώπων.