26 Σεπ 2012

Ο Δήμος Καλαμαριάς έχει δικούς του νόμους Θεοδόση;

Αγαπητό taxalia βρίσκομαι πραγματικά σε αδιέξοδο και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο κάθε δήμος έχει το δικαίωμα να αλλάζει τα δικαιολογητικά όπως θέλει χωρίς να συμβαδίζει με τους υπόλοιπους δήμους της χώρας και να φέρνει τους πολίτες σε απόγνωση.


Διατηρώ ένα κατάστημα "Καφενείο" που ανήκει στον Δήμο Καλαμαριάς...
και αποφάσισα να το μεταβιβάσω , δηλαδή μεταβίβαση αδείας καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος. Ατομική επιχείρηση και όχι κάποια άλλη νομική μορφή.
Μέσα σε όλα τα δικαιολογητικά υπάρχει και ένα έγγραφο με τίτλο "Ιδιωτικό συμφωνητικό μεταβίβασης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος" όπου σε ένα προκάτ κείμενο οι δύο ενδιαφερόμενοι ο αφενός και ο αφετέρου συναποδέχονται ότι ο ένας μεταβιβάζει και ο άλλος αποδέχεται την μεταβίβαση αυτή.
Το έγγραφο αυτό το υπογράφουν και οι δύο εμπλεκόμενοι στο ΚΕΠ για το γνήσιο της υπογραφής τους ακόμη και σήμερα σε όλους τους δήμους της χώρας , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ!!!! ο οποίος δήμος απαιτεί το έγγραφο αυτό να φέρει σφραγίδα από συμβολαιογράφο. 



Ο τραγέλαφος της υπόθεσης είναι ότι σε όποιον συμβολαιογράφο και αν απευθύνθηκα όλοι με ένα στόμα μου ξεκαθάρισαν ότι οι συμβολαιογράφοι ΔΕΝ ΣΦΡΑΓΙΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΓΓΡΑΦΟ από το νόμο!!!!!!! απλά δέχονται συμβολαιογραφικές πράξεις κατάθεσης.



Ο δήμος όμως Καλαμαριάς δεν δέχεται τέτοια πράξη και θέλει ΣΦΡΑΓΙΔΑ επάνω στο έγγραφό του!!!!! 



Ο δήμος Θεσσαλονίκης σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του αφού τους εξήγησα το όλο ιστορικό μου είπαν ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται εμείς δεν ζητάμε τέτοια.



Στην ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης υπάρχει το εξής και είναι αυτό που θέλουν όλοι οι Δήμοι : 


ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΟΔΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ Κ.Υ.Ε.

Λεωφ. Β. Γεωργίου 1, 2ος οροφ.
Γραφ. 235Γ
Τηλ. 2310877286, 2310877283


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΑΔΕΙΑΣ

ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ (σύμφωνα με το Άρθρο 80 παρ. 5 του Κώδικα Δήμων & Κοινοτήτων Ν.3463/2006)

1.   Αίτηση  - δήλωση
2.   Δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες, του ενδιαφερομένου ή σε περίπτωση εταιρίας του υγειονομικά υπευθύνου
3.   185 € με καταβολή του στο Ταμείο του Δήμου Θεσσαλονίκης (την ημέρα κατάθεσης της αίτησης)
Για Υπεραγορές Τροφίμων  (SUPER MARKETS) με εμβαδόν μέχρι 1000 τ.μ180 €, ενώ  με εμβαδόν πάνω από 1000 τ.μ. και μέχρι 5000 τ.μ. 250 €, και με εμβαδόν πάνω από 5000 τ.μ. 375 €.
Για Κέντρα Διασκέδασης με λιγότερες από 200 θέσεις € 840.
4.   Μισθωτήριο συμβόλαιο (επικυρωμένο) ή αποδεικτικό κυριότητας του καταστήματος. (Π.Δ. 231/89)
5.   Πιστοποιητικό Πυροπροστασίας από την Πυροσβεστική Υπηρεσία  (ΚΡΗΤΗΣ 46, τηλ. 2310399167) μόνο στην περίπτωση που το πιστοποιητικό πυροπροστασίας του παλαιού κύριου του καταστήματος έχει λήξει.
6.   Φωτ/φο δήλωσης έναρξης επιτηδεύματος από την εφορία (επικυρωμένο), μετά την κατάθεση του φακέλου.
7.   Φωτ/φο δελτίου ταυτότητας ή άλλου εγγράφου από τα προβλεπόμενα στην παρ. 4 του άρθρου 3 του Ν. 2690/1999, όπως ισχύει μετά την τροποποίησή του με το άρθρο 25 του Ν. 3731/2008 (σχετική προσωρινή βεβαίωση της αρμόδιας αρχής, διαβατήριο, άδεια οδήγησης ή ατομικό βιβλιάριο υγείας όλων των ασφαλιστικών φορέων. (επικυρωμένο) και, εάν ο αιτών είναι αλλοδαπός – υπήκοος κράτους μη μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης φωτοαντίγραφο ισχύουσας άδειας διαμονής που του επιτρέπει την άσκηση ανεξάρτητης οικονομικής δραστηριότητας. Αν ο ενδιαφερόμενος είναι ομογενής υποβάλλει ειδική ταυτότητα ομογενούς ή προξενική θεώρηση για επαναπατρισμό.
Για εταιρείες Ο.Ε. & Ε.Ε. στοιχεία όλων των εταίρων (επικυρωμένα φωτ/φα ταυτότητας). Για εταιρείες Α.Ε. και Ε.Π.Ε., στοιχεία μετόχων ή εταίρων που εκπροσωπούν την εταιρία (όλα τα μέλη του Δ.Σ στις Α.Ε.).
             i.         Αντίγραφο καταστατικού εταιρείας κωδικοποιημένο σε Φ.Ε.Κ. για Α.Ε. και Ε.Π.Ε. ή θεωρημένο από το πρωτοδικείο για Ο.Ε. ή Ε.Ε.
           ii.         Πρακτικό ορισμού υγειονομικώς υπευθύνου για Ο.Ε. ή Ε.Ε., πρακτικό του Δ.Σ. για Α.Ε. ή της Γενικής Συνέλευση των εταίρων για Ε.Π.Ε. και δήλωση αποδοχής του ορισμού του ως Υγ. Υπευθύνου (γνήσιο υπογραφής). Αν Υγ. Υπεύθυνος έχει ορισθεί τρίτο πρόσωπο, αντίγραφο της πρόσληψής του.
8.   Υπεύθυνη δήλωση του νέου κύριου του καταστήματος περί μη μεταφοράς, επέκτασης, αλλαγής ή ουσιώδους τροποποίησης των υγειονομικών όρων λειτουργίας του καταστήματος.
9.   Ιδιωτικό συμφωνητικό βέβαιης χρονολογίας (γνήσιο υπογραφής) μεταξύ του παλαιού και του νέου κύριου του καταστήματος στο οποίο να εμφανίζεται η μεταβίβαση που πραγματοποιείται καθώς επίσης ότι ο παλιός κύριος του καταστήματος λαμβάνει γνώση της συνυπευθυνότητας με το νέο, της τήρησης των διατάξεων που ισχύουν για τη λειτουργία του καταστήματος, από το χρόνο που πραγματοποιείται η μεταβίβαση και μέχρι την αντικατάστασή της.
10. Κατάθεση της πρωτότυπης παλιάς άδειας και μίας φωτοτυπίας της και υπεύθυνη δήλωση Ν. 1599/86 από τον κάτοχό της που να λέει: “Ζητώ την ακύρωση της υπ' αριθμ. .................... αδείας μου, στο τελευταίο στάδιο πριν την αντικατάσταση. Επίσης, δεν έχω κάνει διακοπή στη Δ.Ο.Υ ή έκανα την ….»
11.Αν ο παλαιός κύριος του καταστήματος είναι εταιρεία, Πιστοποιητικό περί μη λύσης αυτής από το Πρωτοδικείο.
12.Για ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣi) Υπεύθυνη Δήλωση (γνήσιο υπογραφής) του ενδιαφερομένου ότι διαθέτει τον απαιτούμενο από της διατάξεις του Π.Δ. 257/2001 χώρο στάθμευσης.
Πριν από κάθε άλλη ενέργειά της, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ΔΕΝ χορηγείται άδεια λειτουργίας, κέντρου διασκέδασης, εφόσον ο ενδιαφερόμενος δε διαθέτει ιδιόκτητο ή μισθωμένο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων σε απόσταση όχι μεγαλύτερη των εκατό (100) μέτρων σε ευθεία γραμμή από το κατ/μα για την εξυπηρέτηση των πελατών αυτού. Η αναλογία των θέσεων στάθμευσης σε σχέση με τον αριθμό των καθισμάτων απαιτείται να είναι ένα της έξι καθίσματα. ii) Φύλλο υγειονομικού ελέγχου θορύβου από τη Διεύθυνση Υγιεινής – Τεχνική έκθεση μηχανικού για τα μέτρα ηχομόνωσης που έχουν ληφθεί και βάσει των οποίων θα αποδεικνύεται η αποτελεσματικότητα της σύμφωνα με την προβλεπόμενη ηχοπροστασία. Η τεχνική έκθεση θα συνοδεύεται με κάτοψη των χώρων που θα αποτυπώνεται η θέση των ηχείων.
iii) Άδεια δημόσιας εκτέλεσης μουσικών συνθέσεων χορηγούμενη από αντίστοιχο οργανισμό συλλογικής διαχείρισης (βεβαίωση Α.Ε.Π.Ι. – ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ)
13.Για καταστήματα του Π.Δ. 180/79 Μπαρ – Σνακ Μπαρ – Κέντρα Διασκέδασης – Καφενεία – Καφετέριες – Αναψυκτήρια – Πιτσαρίες – Αίθουσες Διενέργειας Τυχερών Παιγνίων – Μικτά Κατ/τα – Εστιατόρια – Ταβέρνες – Ψητοπωλεία – Οβελιστήρια – Καταστήματα με χρήση τραπεζοκαθισμάτων, υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 με το εξής περιεχόμενο: «Ο/Η κάτωθι υπογράφων/ουσα…… δεν έχω καταδικαστεί τελεσίδικα για κανένα από τα αδικήματα που αναφέρονται στις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 2 του πδ 180/1979, όπως αυτό ισχύει.»-Αυτή υποβάλλεται από το φυσικό πρόσωπο στο όνομα του οποίου θα εκδοθεί η άδεια, από όλα τα μέλη προσωπικής εταιρίας (Ο.Ε. ή Ε.Ε.), από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου Α.Ε., από όλους τους διαχειριστές Ε.Π.Ε. και από τον οριζόμενο.
14.Για καταστήματα Κομμωτήρια και Καταστήματα Περιποίησης Χεριών και Ποδιών απαιτείται άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (επικυρωμένο αντίγραφο) γιαΚρεοπωλεία δίπλωμα κρεοπώλη (επικυρωμένο αντίγραφο).

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ


1.   ΟΣΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΑ.
2.   ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ
3.   ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ (θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής) σε περίπτωση που δεν καταθέσει τα δικαιολογητικά ο ενδιαφερόμενος στον οποίο θα εκδοθεί η άδεια.
4.   ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΑ ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ (ΑΘΩΝΟΣ) – ΜΠΕΖΕΣΤΕΝΙ – ΒΛΑΛΗ , ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΩ ΠΟΛΗΣ Η ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΤΗΡΗΤΕΑ ΚΤΙΡΙΑ, ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ Υ.ΜΑ.Θ. Η ΥΠ.ΠΟ.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

§  Οι απασχολούμενοι σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος υποχρεούνται να εφοδιάζονται με βιβλιάριο υγείας (Άρθρο 14 της Α1β/8577/83 Υγειον. .Διάταξης. (Η εξέταση για το βιβλιάριο Υγείας πραγματοποιείται στα γραφεία της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προστασίας του Πολίτη, Μοναστηρίου 53-55, 4ος όροφος, Δευτέρα – Τετάρτη και Πέμπτη 9:00 με 13:00 μ.μ., ενώ η θεώρηση του βιβλιαρίου από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας - πρώην Δ/νση Υγείας Νομαρχίας - Μοναστηρίου 15, 1ος όροφος, Τηλ. 2313330822).
§  Οι επιγραφές των καταστημάτων γράφονται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα. Επιτρέπεται επιπρόσθετη αναγραφή της επιγραφής σε άλλη γλώσσα με μικρότερα στοιχεία (αρθ. 6 Ν. 2946/2001).
§  Σχετικά με το ΚΑΠΝΙΣΜΑ ισχύει ολική απαγόρευση σύμφωνα με τον νόμο 3868/2010 (ο οποίος τροποποιεί τούς νόμους
Ν.3730/2008 και 3370/2005) και την υπ. αριθμ. 104720/2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση. Επιπλέον υπάρχει υποχρέωση εφοδιασμού με «Βιβλίο αναφοράς

Προυπόθεση για την αντικατάσταση της άδειας λόγω μεταβίβασης αποτελεί η μη ύπαρξη οφειλών σε βάρος και των δύο συμβαλλομένων.



Στον Δήμο Καλαμαριάς όμως είναι τα εξής : 



Δήμος Καλαμαριάς
Γραφείο έκδοσης αδειών Κ.Υ.Ε.
Μεταμορφώσεως 7-9
Τηλ. 2313-314222/3



Δικαιολογητικά για τη μεταβίβαση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος



Σύμφωνα με την υπ. αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.3.1/21220 Απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εσωτερικών, Περιβαλλοντικής Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΦΕΚ Β' 2496/04-11-2011)  



1. Αίτηση - υπεύθυνη  δήλωση ενδιαφερομένου με τα πλήρη στοιχεία του, τη  διεύθυνση κατοικίας του και εφόσον πρόκειται για εταιρεία, την επωνυμία και την έδρα αυτής. Επίσης το είδος του καταστήματος ή της επιχείρησης.
2. Φωτοαντίγραφο δελτίου ταυτότητος ή άλλου εγγράφου από τα προβλεπόμενα στην παρ.4 του άρθρου 3 του ν.3731/2008 ( ή τη σχετική προσωρινή βεβαίωση της αρμόδιας αρχής ή το διαβατήριο ή την άδεια οδήγησης ή  το ατομικό βιβλιάριο υγείας όλων των ασφαλιστικών  φορέων)
3. Δυο (2) πρόσφατες φωτογραφίες μικρές, του ενδιαφερόμενου ή σε περίπτωση εταιρείας του υγειονομικού υπευθύνου.
4. Έγγραφο στοιχείο βέβαιης χρονολογίας με το οποίο αποδεικνύεται η μεταβίβαση ή η μίσθωση ή εκμίσθωση του καταστήματος ή η μεταβολή στην αρχικά χορηγηθείσα άδεια (ιδιωτικό συμφωνητικό θεωρημένο από συμβολαιογράφο, τροποποίηση καταστατικού, δήλωση αλλαγής νομίμου εκπροσώπου κ.λ.π.) 
5. Προβλεπόμενο παράβολο 185 euro από το ταμείο του Δήμου  Καλαμαριάς (την ημέρα  
κατάθεσης της αίτησης), σύμφωνα με την ΚΥΑ 61167/17-12-2007  (ΦΕΚ 2438 Β).
Για υπεραγορές τροφίμων (Super markets):
- με εμβαδόν μέχρι 1.000 τμ: 180 euro 
- με εμβαδόν από 1.000 τμ μέχρι 5.000 τμ: 250 euro 
- με εμβαδόν πάνω από 5.000 τμ: 375 euro
6. Πιστοποιητικό πυρασφάλειας, όπου αυτό απαιτείται και εφόσον το παλιό έχει λήξει
(Κρήτης 46, τηλ.2310399236)
7. Έναρξη επιτηδεύματος από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.
8.Μισθωτήριο συμβόλαιο θεωρημένο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.
9.  Δήλωση ορισμού του υγειονομικού και αγορανομικού υπευθύνου από τον εκπρόσωπο της εταιρείας και υπεύθυνη δήλωση αποδοχής από τον ορισθέντα.
10. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 του νέου κυρίου του καταστήματος στην οποία θα αναγράφονται τα εξής: «ως νέος κύριος του καταστήματος ..............(είδος καταστήματος).........που βρίσκεται στην οδό .............δηλώνω ότι δεν έχει επέλθει μεταφορά, επέκταση, αλλαγή χρήσης και ουσιώδης τροποποίηση των υγειονομικών όρων λειτουργίας, βάσει των οποίων χορηγήθηκε η ισχύουσα άδεια στον/στην.......(αναφέρεται το όνομα του κατόχου της άδειας που αντικαθίσταται)».
11. Υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/1986 (αντί αποσπάσματος ποινικού μητρώου ) στην οποία να δηλώνονται τα ακόλουθα: «o/η κάτωθι  υπογράφων /φουσα ...δεν έχω καταδικαστεί τελεσίδικα για κανένα απά τα αδικήματα που αναφέρονται στις διατάξεις του άρθρου 1  παρ.2 του Π.Δ. 180/1979. όπως αυτό ισχύει» (στην περίπτωση χορήγησης άδειας σε καταστήματα στα οποία προσφέρονται  οινοπνευματώδη ποτά).  Στην περίπτωση όπου την  αίτηση υποβάλλει εταιρεία, κατατίθενται υπεύθυνες δηλώσεις του ν.1599/1986 (αντί αποσπάσματος ποινικού μητρώου) του εκπροσώπου της εταιρείας και του υγειονομικού υπευθύνου, όλων των μελών εταιρείας (ΟΕ ή ΕΕ.), όλων των μελών του διοικητικού συμβουλίου (ΑΕ), όλων των διαχειριστών (ΕΠΕ) με το ίδιο περιεχόμενο.
12. Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, για τις περιπτώσεις όπου απαιτείται, του προσώπου  στο όνομα του οποίου εκδίδεται η άδεια η προσώπου που δηλώνεται ότι θα απασχοληθεί στο κατάστημα και είναι κάτοχος αντίστοιχης άδειας. Στην περίπτωση που η άσκηση του συγκεκριμένου επαγγέλματος διέπεται από τις διατάξεις των άρθρων 1,2 και 3 του ν.3919/2011 (ΦΕΚ 32/α/2-3-2011). Αντί της άδειας άσκησης επαγγέλματος δύναται να απαιτηθεί απλή βεβαίωση της αρμόδιας αρχής ότι ο ενδιαφερόμενος πληροί όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκηση του επαγγέλματος αυτού. 
13.  Για κρεοπωλεία:
Βεβαίωση παραδοσιακού κρεοπώλη
(Λαμβάνεται από το Υπουργείο Γεωργίας).
14. Για παιδότοπο:
α) Αποτύπωση του εγκατεστημένου εξοπλισμού παιχνιδιών σε κάτοψη υπό κλίμακα καθώς και βεβαίωση ελέγχου ή και έκθεση επιθεώρησης για τη συμμόρφωση των εξοπλισμών προς τα πρότυπα ασφάλειας από αρμόδιο εργαστήριο του ΕΛΟΤ α.ε. παιχνιδιών - παιδότοπων. 
β) Τρεις (3) πρόσφατες φωτογραφίες του ενδιαφερομένου ή του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας.
γ) Υπεύθυνη δήλωση όπου θα αναγράφεται ο μέγιστος αριθμός των παιδιών που θα ψυχαγωγούνται. 
Χορήγηση άδειας κατ/τος σε αλλοδαπούς.
Ακριβές φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή άδειας διαμονής για ανεξάρτητη οικονομική δραστηριότητα, αν ο ενδιαφερόμενος είναι υπήκοος κράτους μη μέλους της Ε.Ε. η ειδική ταυτότητα ομογενούς η προξενικής θεώρησης διαβατηρίου για επαναπατρισμό για τους ομογενείς η άδεια διαμονής για τους υπηκόους των χωρών μελών της ΕΕ.



Γενικές παρατηρήσεις
1. Όσα έγγραφα προσκομίζονται σε φωτοτυπίες να είναι επικυρωμένα. 
2. Τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στα προηγούμενα κεφάλαια είναι δυνατόν να συμπληρωθούν  με άλλα δικαιολογητικά που θα κριθούν ως απαραίτητα από την υπηρεσία μας.
3. Εξουσιοδότηση (θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής) σε περίπτωση που δεν καταθέσει τα δικαιολογητικά ο ενδιαφερόμενος στον οποίο θα  εκδοθεί η άδεια.  
4. Χωρίς άδεια λειτουργίας δεν μπορεί να λειτουργήσει   το κατάστημα 
5.  Όλες οι υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις πρέπει  να είναι θεωρημένες για το γνήσιο της υπογραφής από    την αστυνομία ή άλλη δημόσια υπηρεσία.
6. Πληροφορίες για τον τρόπο συγκρότησης των κατ/των ή  εργαστηρίων υγειονομικού ενδιαφέροντος λαμβάνονται  μόνο από τη Δ/νση υγείας Θεσ/νικης (Μοναστηρίου 15-τηλ.2313330-891)
7. Εάν η σημερινή οδός ή αριθμός της οικοδομής δεν συμφωνεί με αυτόν που αναγράφεται στην οικοδομική άδεια βεβαίωση της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου ότι πρόκειται για την ίδια οικοδομή 
8. Ειδικότερα σε περίπτωση αντικατάστασης της άδειας λόγω μεταβίβασης εξαιτίας κληρονομικής διαδοχής απαιτείται: επικυρωμένο αντίγραφο της απόφασης του οικείου πρωτοδικείου με το οποίο δημοσιεύθηκε η διαθήκη, καθώς και πιστοποιητικό του ιδίου δικαστηρίου περί μη δημοσίευσης άλλης διαθήκης σε περίπτωση κατά την οποία τη διαθήκη είναι ιδιόγραφη, απαιτείται από το ανωτέρω δικαστήριο η κύρηξη της ως άνω «κυρίας». Αν δεν υπάρχει διαθήκη, ο ενδιαφερόμενος πρέπει να προσκομίσει κληρονομητήριο (άρθρα 1956 επ.αστικού κώδικα) μέχρι την έκδοση του κληρονομητηρίου είναι δυνατή η αντικατάσταση της άδειας στο όνομα του ενδιαφερομένου, υπό την προϋπόθεση κατάθεσης στην αδειοδοτούσα αρχή πιστοποιητικού εγγυτέρων και υπευθύνων δηλώσεων αυτών περί της συνέχισης της δραστηριότητας από το συγκεκριμένο πρόσωπο. 
9. Η  πιστοποίηση της μη οφειλής στο δήμο  αποτελεί στοιχείο, το οποίο ερευνάται από τον ίδιο τον ΟΤΑ



ΠΡΟΣΟΧΗ :



α) Οι απασχολούμενοι σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος πρέπει να εφοδιάζονται με βιβλιάριο υγείας (Άρθρο 14 της Α1β/8577/83 Υγειον. Διάταξης). 
β) Οι επιγραφές των καταστημάτων γράφονται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα. Επιτρέπεται επιπρόσθετη αναγραφή της επιγραφής σε άλλη γλώσσα με μικρότερα στοιχεία 
γ) Σχετικά με το ΚΑΠΝΙΣΜΑ ισχύει ολική απαγόρευση με τον νόμο 3868/2010 ( ο οποίος τροποποιεί τους νόμους Ν.3730/2008 και 3370/2005) και την υπ.αριθμ.104720/2010 Κοινή Υπουργική Απόφαση. Επιπλέον υπάρχει υποχρέωση εφοδιασμού με «βιβλίο αναφοράς». 

..............................
..............................

Προσέξατε το σημείο 4 του Δήμου Καλαμαριάς????????



Θέλει θεώρηση από Συμβολαιογράφο!!!!!!!!!!!!!!!!



Οι συμβολαιογράφοι βάση ΝΟΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΑ.



Παρακαλέσαμε τους αγαπητούς εργαζόμενους στο τμήμα χορήγησης αδειών του δήμου καλαμαριάς να επικοινωνήσουν (από το δικό μας κινητό εκείνη τη στιγμή) με τον συμβολαιογράφο που πήγαμε για να δώσουν τις απαραίτητες εξηγήσεις τι ακριβώς ζητάνε από αυτόν και η απάντηση ήταν 
"Και τι είμαι εγώ υπάλληλος του κάθε συμβολαιογράφου?" !!!!!!!



Δηλαδή ο ένας δήμος είναι παράνομες οι ενέργειές του και του άλλου νόμιμες?????



Η δική μου δουλειά όμως δεν γίνεται , τι να κάνω να την ψωνίσω και να πάω με ένα μπετόνι βενζίνη να τους κάψω??????



Υπάρχει κάποιος αναγνώστης που έχει κάνει κάτι ανάλογο στον Δήμο Καλαμαριάς να μας υποδείξει τον τρόπο μπας και βγάλω καμία άκρη???



Ελπίζω να μην χάσω τον άνθρωπο που θέλει να πάρει την επιχείριση και να βρεθεί η λύση μέσα από το taxalia που έχει βοηθήσει στο παρελθόν και σε πολλά προβλήματα αναγνωστών.



Ευχαριστώ Θερμά.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη