30 Σεπ 2012

Λίστες: Εξώδικο Καρχιμάκη, διαμαρτυρία Μαρίας Τριανταφύλλου

Την αντίθεση της με την διαδικασία δημοσιοποίησης της λίστα πολιτικών προσώπων, των οποίων διερευνάται το «Πόθεν Έσχες» τους από το Σ.Δ.Ο.Ε. εξέφρασε η Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ ΜαρίαςΤριανταφύλλου μιλώντας στο ...
Αχελώος tv

Η κα. Τριανταφύλλου τόνισε ότι οι λίστες δεν την αφορούν είναι επίπεδο κουτσομπολιού ενώ ζήτησε εάν υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία ας δοθούν στο φως να διερευνηθούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες και την δικαιοσύνη και ας απαντηθούν

Η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ σημείωσε «Δεν συμφωνώ με το απομονώνουμε κάποια απρόσωπα στοιχεία και να σκορπάμε πληροφορίες χωρίς να έχουμε συγκεκριμένες αποδείξεις»



Εξώδικο Καχριμάκη
"Με την παρούσα ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ ΕΝΤΟΝΩΣ, και με την επιφύλαξη παντός εν γένει δικαιώματός μου, Σας προσκαλώ, ΑΜΕΣΑ, να μου γνωρίσετε:
α. Εάν όντως υφίσταται τέτοιο δημόσιο έγγραφο, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και το πρόσωπό μου.
β. Σε περίπτωση υπάρξεώς του να μου χορηγηθεί αυτό άμεσα.
γ. Ποίοι και πότε συνέταξαν το έγγραφο αυτό και με βάση ποια στοιχεία ή καταγγελίες.
Σε περίπτωση που δεν μου χορηγηθούν τα ανωτέρω, θα αιτηθώ την χορήγηση αυτών, δια της δικαστικής οδού. Παράλληλα θα ασκήσω τα κατά Νόμο δικαιώματά μου για την αποκατάσταση της τρωθείσας ανεπανόρθωτα τιμής και υπόληψής μου."

αναφέρει ο Μ.Καρχιμάκης, προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Δικαιοσύνης, αλλά και το ΣΔΟΕ στο οποίο απευθύνει την εξώδικο δήλωση, πρόσκληση και διαμαρτυρία.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη