21 Σεπ 2012

Απίστευτη ταλαιπωρία με το "χαράτσι" της ΔΕΗ

Η αναγνώστρια άλλαξε έγκαιρα τα τετραγωνικά στο αρμόδιο τμήμα του δήμου Καβάλας, το οποίο με τη σειρά του έπρεπε να ενημερώσει τη ΔΕΗ, ώστε το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε) "χαράτσι", να υπολογίζεται πλέον στα σωστά τετραγωνικά. Πέρασε ένας χρόνος κι η γυναίκα, ακόμη χτυπιέται σαν...
μπαλάκι του πινκ-πογκ από υπηρεσία σε υπηρεσία.

διαβάστε πρώτα το σχετικό άρθρο του taxalia με χρήσιμες οδηγίες:

Υπολόγισε η ΔΕΗ λάθος τετραγωνικά και πληρώνετε παραπάνω "χαράτσι";


ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙ:
Δειτε τι επαθα χθες.
Ηρθε προχθες ο Λογαριασμος της ΔΕΗ με το (καινουριο)Χαρατσι...
Περσι ομως (με το πρωτο) ειχα παει στον Δημο της Πολης μας και ειχα αλλαξει τα τετραγωνικα στα Διαμερισματα (δικο μου, του αδελφου μου και της Μητερας μου) γιατι περιεργως τα τετραγωνικα προς τα επανω (1ος 90τετρ.2ος 92 τετρ.3ος 96τετρ.) μεγαλωνε....Γενικα τα 3 διαμερισματα εχουν πραγματικα 86 τετρ.εκαστο.
Εχω και φωτοτυπιες της αλλαγης που ειχε γινει.....
Ελπιζoντας οτι με την 2η δοση (περσινη) θα αλλαξουν τα τετρ.στον Λογαριασμο και φυσικα να συμψηφιστει το ποσο που ειχα ηδη πληρωσει παραπανω.....Σε ερωτηση στην ΔΕΗ καποια στιγμη κατα τον Ιουνιο, γιατι ακομη δεν εγινε καμια αλλαγη η Απαντηση ηταν" Μην ανησυχειτε.....οταν θα ερθει το καινουργιο (χαρατσι) θα εχουν γινει οι αλλαγες".
Και αρχιζει ο Γολγοθας.....ερχεται ο Λογαριασμος (Τριτη) με παλι καμια αλλαγη.1ο τηλ. στην ΔΕΗ, αααααα, οχι δεν εγινε καμια αλλαγη εδω, απευθηνθειται στον Δημο........2ο τηλ.στον Δημο...."Μα τι λετε εμεις ολα τα στειλαμε στις 27!!!Ιανουαριου!!!!!!!2012!!!!!!!! στην Δεη στην Αθηνα!!!!!!! Στην ΔΕΗ πρεπει να ρωτησετε!!!!!! (Ειχα κανει τις Αιτησεις στις 22.11.2011)
Τι να κανω? Παιρνω ολα τα χαρτακια μου και παω στην ΔΕΗ.
Τι ακουσα???? Μεχρι "Εμεις δεν εχουμε καμια δουλεια μ'αυτα.....τι θελεται και μας Μπερδευεται εμας,αυτα τα στελνουν στην Αθηνα...Εμεις βρισκουμε τον Μπελα μας ....και αλλα τετοια.
Εγω παλι τι φταιω????Παω στον Δημο.Τους λεω τι εγινε στην ΔΕΗ και μου λενε "Μα σας ειπαμε Κυρια,εμεις τα στειλαμε ολα μαζι τον Ιανουαριο στην (επιτελους εμαθα και που τα εστειλαν)στην Διευθυνση Πληροφορικης της ΔΕΗ στην Αθηνα......
Ωραια,τους λεω,δωστε το τηλεφωνο να παρω να δω τι γινεται....
" Τι λετε?Εμεις δεν δινουμε τηλεφωνα,αυτα ειναι Υπηρεσιακα"και αλλα τετοια(το τηλεφωνο το βρηκα μετα οταν γυρισα σπιτι στο Internet).
Συμπερασμα???? 
Εγω εχω τα χαρτια στα χερια μου που αποδεικνειουν οτι δηλωσα στον Δημο την Αλλαγη, ο Δημος λεει τα εστειλε,η ΔΕΗ λεει δεν εχει τιποτα,εγω (εμεις) εχουμε πληρωσει ηδη 110,-Ευρουλακια παραπανω, θα τα ξαναπληρωσουμε οπως φαινεται, και ποιος ειναι Υπευθυνος για αυτο το Μπαχαλο δεν προκειται να μαθουμε ποτε!!!!!!!
Ο Δημος παντος μου ειπε οτι τα στειλανε ολα μαζι (σε Ηλεκτρονικο Αρχειο) για περιπου 5500 αλλαγες, σε μια φιλη μου εχει γινει η αλλαγη στα τετραγωνικα, αλλους δυστυχως δεν γνωριζω να ρωτησω........Α,μου ειπαν απο τον Δημο οτι θα τα ξαναστειλουνε στην ΔΕΗ, αλλα οπως ειπα ουτε τα περσινα παραπανισια θα συμψηφηστουν, ουτε τα φετινα θα μειωθουν!!!!!!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη