Έτσι τιτλοφορείται το e-mail που λάβαμε από δήθεν "αναγνώστρια" και είναι από αυτά που κάνουν κρα ότι είναι γραμμένα από εταιρείες δημοσίων σχέσων & διαφημιστικές (σας το ξανάπαμε ρε PRίστες: μη βάζετε συνέχεια γυναικεία ονόματα ως αποστολείς, πάλιωσε το κόλπο). Αυτό είναι ένα συχνό φαινόμενο, καθώς..
κάποιοι εκμεταλλεύονται την ανωριμότητα πολλών bloggers και προωθούν τα συγκεκριμένα επαγγελματικά μηνύματα. Στο taxalia, δεν ασχολούμαστε συνήθως γιατί τους βαριόμαστε τους δημοσιοσχεσίτες που αναλαμβάνουν να περάσουν θέσεις εταιρειών, ως δήθεν αναγνώστες, αλλά το συγκεκριμένο θα το βάλουμε, ακριβώς επειδή είναι τέτοιο: δείχνει δηλαδή πώς ακριβώς θέλουν να περάσουν τη συγχώνευση στην κοινή γνώμη (κυρίως ο Βγενόπουλος πού πήρε την Ολυμπιακή για να μεγαλουργήσει κι όχι να την ξεπουλήσει στην Aegean).
Το παπατζήδικο μήνυμα της ...αναγνώστριας απλής καταναλώτριας (μπορούσε να το κάνει πιό αληθοφανές, αυτό το value for money τι το ήθελες ρε διαφημιστή;) :
Συγχώνευση Aegean-Olympic....και τα "συμπεθέρια";;
Πολλές οι φήμες για νέα προσπάθεια «παντρέματος» της Aegean με την Ολυμπιακή. Εγώ ακούω ότι η Aegean εξαγοράζει. Μια συμφωνία που αν πραγματοποιηθεί θα δημιουργήσει μια πραγματικά μεγάλη ελληνική αεροπορική εταιρεία ανταγωνιστική των ευρωπαϊκών.
Δεν έχει νόημα να καταστροφολογούμε για κάτι που καλό θα κάνει στη χώρα μας και σε όλους εμάς τους απλούς καταναλωτές. Θα διατηρηθούν οι άγονες γραμμές, θα έχουμε χαμηλότερες τιμές, καλύτερες υπηρεσίες. Άλλωστε όπως έχει γίνει ο ανταγωνισμός στην εσωτερική αγορά, με την Cyprus Air να αναλαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, θα ήταν τρελοί να αυξήσουν τις τιμές σε μια περίοδο που όλοι αναζητούν value for money υπηρεσίες. Από,τι ακούγεται η Ολυμπιακή έχει συνεχείς ζημιές και η Aegean – αν και σε καλύτερη κατάσταση – έχει πληγεί σημαντικά από την κρίση. Ας μη δημιουργούμε άσχημες εντυπώσεις για μια συμφωνία που μπορεί να φέρει οφέλη στη χώρα μας σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για όλους.....
Ελευθερία Πολιτάκη
Αναγνώστρια