23 Οκτ 2012

Βρε, μπας και μας .... ΔΟΥΛΕΎΟΥΝΕ !!!!

του Βλάση Γωγούση
- « Δεν πρόκειται να δεχθούμε ΟΣΑ ζητάει η Τρόϊκα , ούτε βήμα πίσω, η κόκκινη γραμμή είναι ...
ορόσημο για τη ΔΗΜΑΡ », ο ΚΟΥΒΕΛΗΣ !
- « Υπάρχει περιθώριο τα μέτρα να ληφθούν χωρίς , βεβαίως, οριζόντιες ή εξοντωτικές ανατροπές ( καταλάβατε τίποτα εσείς, εγώ , ψάχνω στο…λεξικό ), ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ.
- -«Η σωτηρία θα έλθει με τόλμη, εγώ κοιτάω το σήμερα και το αύριο, ΜΟΝΟ μπροστά κοιτάω », ο ΣΑΜΑΡΑΣ ( θαύματα έκανε ο….. οφθαλμίατρός του !).
- Μια ώρα πριν γράψω αυτό το άρθρο, έκαναν ένας- ένας τις δηλώσεις οι ( πρώην αντίπαλοι και νυν συμπράττοντες πολιτικοί οι αρχηγοί, οι και «εσωτερική τρόϊκα» επονομαζόμενοι ).
- Και - εν τω μεταξύ- ΟΛΟΙ μαζί έπεσαν με τα μούτρα στην ανάγνωση του προσχεδίου του καινούργιου μνημονίου που είναι γραμμένο – λέει - στα….Αγγλικά !!
Τώρα διαβάζουν τα…. ψηλά τα γράμματα και τις …παραπομπές !
( Δεν ξέρω αν αληθεύει, ο Τράγκας αποκάλυψε - πριν λίγο - πως στη μετάφραση βοηθάει κι`ο….Τσίπρας ! ).
Για νάμαι ειλικρινής πανικοβλήθηκα , η…Χούκλη ,όμως με συνέφερε:
« Στις επόμενες ώρες ,είπε, ο κύριος Σαμαράς θα κάνει αποφασιστικές κινήσεις , επικοινωνώντας με τους Ευρωπαίους ομολόγους του και είναι πλέον η βέβαιο , ότι η χώρα θα βγει…αύριο από την κρίση!» .
Τάλεγα πριν στον θυρωρό της πολυκατοικίας μου , στον κυρ Βασίλη που φερε το λογαριασμό για τα..κοινόχρηστα :΅
« Εσύ αν ήσουνα πρωθυπουργός τι θάκανες Βασίλη, τον ρώτησα για…πλάκα ! )
Και κείνος μούπε:
« Αυτό που είναι έτοιμος να κάνει κι` ο….συνάδελφός μου ο…Σαμαράς :
Ανασχηματισμό την άλλη εβδομάδα με άντιπροέδρους τους Φώτη και Βαγγέλη και υπουργούς με σύστημα : τρία - τέσσερα - οκτώ »!!
« Και οι…κόκκινες γραμμές;», εγώ
« Αυτές γιατρέ μου ,είναι σαν τις κορδέλες της τροχαίας, ξεχνιούνται…κρεμασμένες » !
Κόκκαλο εγώ, εσείς τι λέτε;;
Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη