15 Οκτ 2012

Τι απάντησε η Αν. Τσεμπερά στις ερωτήσεις του Παν. Σαξώνη...

Λίγες ήταν οι ερωτήσεις που επέτρεψε ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου στον πρώτο κατηγορούμενο Παν. Σαξώνη προς την επιθεωρήτρια Αναστασία Τσεμπερά, που πριν από λίγο ολοκλήρωσε την κατάθεσή της.
Και αυτό επειδή ο Πρόεδρος έκρινε ότι...
οι ερωτήσεις ήταν ουσιαστικά κρίσεις και τοποθετήσεις, οι οποίες γίνονται σε επόμενη φάση της Δίκης, κατά τις απολογίες.
Ο Παν. Σαξώνης άρχισε ως εξής:
- (Σαξώνης):  Στις 18/2 δόθηκε συνέντευξη τύπου από τον Δήμαρχο, που είπε ότι έγινε υπεξαίρεση με έναν κατηγορούμενο. Το ξέρετε; 
- (Τσεμπερά): Εγώ αν και ήμουν μέσα στο Δήμο γιατί έλεγχα την παγία δεν πήρα είδηση τίποτε.- Επειδή κάποιοι θέλουν να εμπλέξουν την προηγούμενη Διοίκηση κύριε Πρόεδρε. Εμφανίστηκαν εδώ δύο γνήσια παραστατικά για ΦΜΥ. Υπάρχει έκθεση της Δ.Ο.Υ. ότι κατέβαλε ο ΔΘ μέσω του Σαξώνη 38 εκ. δρχ. παραπάνω για το 1998. Άρα, γιατί να παρουσιάσω πλαστά παραστατικά; 
- (Τσεμπερά):Δεν ξέρω, αλλά θα έπρεπε τότε να είχε ζητηθεί η τακτοποίηση. Δεν μεταφέρονται αυτά για την επόμενη χρονιά.
-          Ορίστε η έκθεση κύριε Πρόεδρε με τα παραστατικά. Μήπως ξέρετε, ότι ο κ. Γκαϊτατζής βρίσκεται μαζί μου στο ίδιο το ξέρετε και επί 11 χρόνια από το 1991;
-          Από το 1998 ερευνήσαμε και ναι ήταν μαζί σας.
-          Εμφανίζεται το σκάνδαλο και στις 4.3.08 έρχεται χαρτί της ΕΤΕ ότι βρέθηκαν πλαστά από εισφορές εργοδότη και εργαζομένου. Εγώ ήρθα την επόμενη μέρα και σας έδωσα κατάθεση. Εγώ ήμουν υπεύθυνος για τις εισφορές εργοδότη. Ο Γρέγος ήταν υπεύθυνος των εισφορών των εκτάκτων (υπαλλήλων) και ο Σκαμπαρδώνης των τακτικών. Η Εθνική Τράπεζα μιλούσε για πλαστά  2,157 εκ. ευρώ.
-          (Πρόεδρος): Πώς συναρτώνται αυτά με την μάρτυρα; Δεν ομολογήσατε;
-          Ομολόγησα στην κ. Τσεμπερά. Έχω ζητήσει από την κ. Τσεμπερά να φέρει τα παραστατικά, όχι τις φωτοτυπίες τους, για να δείτε και εσείς ότι μπορείτε να καταλάβετε ποια είναι τα πλαστά.
-          (Πρόεδρος): Τώρα τοποθετούμαστε για την κατάθεση. Αυτά στην απολογία σας.
-          (Σαξώνης): Για τις κρατήσεις των Δημοτικών Επιχειρήσεων, ήμουν υπεύθυνος εγώ; 
-(Τσεμπερά): Τα είχα δει και μου είπε ο Σαξώνης ότι και αυτά συμπεριλαμβάνονται στην εικόνα του μπάχαλου, ό,τι γινόταν παντού γινόταν και εκεί.
-          Όταν το άνοιγμα ήταν 2 εκ. τι σας είπα;
-          Ότι θα φτάσει τα 22 ίσως και τα 30.
-          Τώρα γιατί το περιορίσατε στα 18;
-          Οι δύο προϊστάμενοι έκαναν τις προσθέσεις των μετρητών  και ο ένας έβγαλε 18 και ο άλλος 21. Θυμάστε ότι σας είχα πει ότι Γρέγος και Σκαμπαρδώνης δε θα πρέπει να εμπλακούν γιατί τα έκανα εγώ (σ.σ. τις πλαστογραφίες).
-          (Πρόεδρος) τώρα γιατί το λέτε αυτό, για ελαφρυντικό ότι βοηθήσατε; 
- (Σαξώνης): Εγώ τα έκανα αυτά.  Το ελεγκτικό συνέδριο βρήκε 256 ειδικές εντολές ενώ η κ. Τσεμπερά δεν βρήκε καμία. Μήπως ξέρετε εάν ανατέθηκε νέος έλεγχος μετά την αποχώρηση του Γκαϊτατζή; 
-(Τσεμπερά): Στον κ. Χατζή νομίζω. 
- (Σαξώνης): Εάν καταθέσω στο Δικαστήριο γνήσιο παραστατικό με Μπάκη και Αυγουλά τι θα σημαίνει;
-          (Πρόεδρος) Τι εννοείτε; Γνήσια με ανύπαρκτα πρόσωπα;
-          (Σαξώνης) Αυτά είναι γνησιότατα (του δίνει ένα έγγραφο) και έχουν υπογραφή από Μπάκη και Αυγουλά.
-          Δηλαδή δεν την δέχεστε την πλαστογραφία;
-          (Τσεμπερά) Τι εννοείτε, ότι και κάποιος άλλος έκανε πλαστογραφία;
-          (Σαξώνης): Τα έχουμε προσκομίσει στη Δ.Ο.Υ. και μας λέει ότι είναι πλαστά, ενώ είναι γνήσια.
-          (Πρόεδρος): Θέλεις να πεις δια της ερωτήσεως αυτής ότι η Δ.Ο.Υ. εξέδιδε παραστατικά με ανύπαρκτα πρόσωπα.
-          Ναι
-          (Πρόεδρος): Όταν σε ρώτησα εάν είχες συνεργούς μου είπες ότι επιφυλάσσεσαι. Τώρα γιατί τα λες;  Μακάρι να είχα χρόνο και ένα ντιβάνι ψυχολόγου και να σε ακούω ώρες. Αλλά δεν γίνεται. Να πω κάτι για να μείνω γίνω αντικείμενο παρεξηγήσεως από την περιρέουσα ατμόσφαιρα. Θέλουμε να ακούσουμε ό,τι έχετε να μας πείτε θέλουμε να μάθουμε τι έγινε. Αλλά δεν είναι αυτή η ώρα.
-          (Σαξώνης): Μία ερώτηση μόνο. Κατά πόσο σας βοήθησα στις δύο καταθέσεις που σας έδωσα στις3 και 5 Μαρτίου.
-          Έχω ήδη απαντήσει.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη