Τώρα φταίνε οι καθηγητές και η αστυνομία που σταμάτησαν την κατάληψη ή οι απαράδεκτοι γονείς που αντί να μαζέψουν τα βλαστάρια τους υπερασπίζονται κιόλας το "ιερό δικαίωμα της κατάληψης"; Στα αναρτημένα βίντεο στην ιστοσελίδα newsit....
βλέπουμε κανακάρηδες να εμποδίζουν την είσοδο στο σχολείο, ακούμε κλασικά συνθήματα για την αστυνομία, , βλέπουμε να μπαίνουν καθηγητές και αστυνομικοί ήρεμα και ωραία μέσα στην αυλή, ενώ οι κανακάρηδες τους περνάνε γενεές δεκατέσσερις και μία κυρία του συλλόγου γονέων να κατηγορεί καθηγητές και αστυνομία γιατί έσπασαν την κλειδαριά μίας πορτούλας για να μπουν στο υπό κατάληψη σχολείο. Από τα λεγόμενα της προκύπτει μάλιστα πως η κυρία αυτή δεν έβρισκε λόγο να σπάσει η κατάληψη αφού δεν έγιναν ζημιές. Κακώς ο καθηγητής φώναξε την αστυνομία κατά την κυρία. Και ερωτώ ως εκπαιδευτικός. Φταίνε μετά οι καθηγητές εάν δεν ασχολούνται; Ο συνάδελφος έκανε το σωστό και η αστυνομία δεν έκανε τίποτα άλλο από το να σπάσει το λουκέτο. Κανονικά βέβαια θα έπρεπε να μαζέψει και μερικά καλόπαιδα ή τους γονείς που τα άφησαν να κάνουν και να λένε ό,τι να'ναι. Διαβάστε αιτήματα:
βλέπουμε κανακάρηδες να εμποδίζουν την είσοδο στο σχολείο, ακούμε κλασικά συνθήματα για την αστυνομία, , βλέπουμε να μπαίνουν καθηγητές και αστυνομικοί ήρεμα και ωραία μέσα στην αυλή, ενώ οι κανακάρηδες τους περνάνε γενεές δεκατέσσερις και μία κυρία του συλλόγου γονέων να κατηγορεί καθηγητές και αστυνομία γιατί έσπασαν την κλειδαριά μίας πορτούλας για να μπουν στο υπό κατάληψη σχολείο. Από τα λεγόμενα της προκύπτει μάλιστα πως η κυρία αυτή δεν έβρισκε λόγο να σπάσει η κατάληψη αφού δεν έγιναν ζημιές. Κακώς ο καθηγητής φώναξε την αστυνομία κατά την κυρία. Και ερωτώ ως εκπαιδευτικός. Φταίνε μετά οι καθηγητές εάν δεν ασχολούνται; Ο συνάδελφος έκανε το σωστό και η αστυνομία δεν έκανε τίποτα άλλο από το να σπάσει το λουκέτο. Κανονικά βέβαια θα έπρεπε να μαζέψει και μερικά καλόπαιδα ή τους γονείς που τα άφησαν να κάνουν και να λένε ό,τι να'ναι. Διαβάστε αιτήματα:
"Οι μαθητές ζητούν:
1. Να βρεθεί εναλλακτικός τρόπος διδασκαλίας στο μάθημα των αγγλικών και να επιστραφούν τα χρήματα των μαθητών. Βρισκόμαστε σε δημόσιο σχολείο και το κράτος οφείλει να μας παρέχει ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
2. Οι καθηγητές καταχράζονται την εξουσία που τους δίνεται ξεπερνώντας πολλές φορές τα όρια, μην αφήνοντας περιθώρια στους μαθητές να συζητήσουν και να αντιδράσουν στην κατάσταση.
3. Οι καθηγητές χαρακτηρίζουν και κρίνουν τους μαθητές δημόσια ενώ το αντίστοιχο δε συμβαίνει από την πλευρά των μαθητών στα πλαίσια της διδασκαλίας.
4. Οι μαθητές της τρίτης λυκείου θα έπρεπε να έχουν τους ικανότερους καθηγητές στις κατευθύνσεις τους, γιατί ειδικά στις μέρες μας πολλά παιδία δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν φροντιστηριακή εκπαίδευση όπως απαιτεί έμμεσα το σύστημα."
Οι καταλήψεις ξεκινάνε από τις οικογένειες. Και ο εισαγγελέας πρέπει να αρχίσει να συλλαμβάνει και τους κηδεμόνες. Με ή χωρίς ζημιές η κατάληψη είναι μία παράνομη πράξη. Εάν δεν αρχίσουν να αποδίδονται ευθύνες επιτέλους στους γονείς που στην τελική ανάλυση έχουν υπό την ευθύνη τους τα ανήλικα παιδιά τους, οι καταλήψεις, οι βανδαλισμοί και η δημιουργία της επόμενης γενιάς δήθεν αντιεξουσιαστών και αντί γενικότερα δεν θα σταματήσουν.
Εάν δε όλα αυτά συνεχιστούν και εμείς ως εκπαιδευτικοί συνεχίζουμε να ακούμε τις απίστευτες μπουρδολογίες νεόπλουτων γονέων με άποψη επί παντός επιστητού που το μόνο που κάνουν είναι να λασπολογούν εις βάρος του δημόσιου σχολείου θα κάνουμε και εμείς κατάληψη με αίτημα να "έχουμε τους ικανότερους μαθητές και τα καλύτερα παιδιά", γιατί και εμείς θέλουμε να κάνουμε μάθημα της προκοπής. Και υπάρχουν τέτοια παιδιά ευτυχώς. Αλλά αυτά δεν είναι σε καταλήψεις. Και ο γονιός δεν καταδικάζει τον καθηγητή που φώναξε την αστυνομία και έσπασε το λουκέτο για να αρχίσει το σχολείο.
Μπράβο στον συνάδελφο. Πολλοί το σκέφτονται να σπάσουν τις καταλήψεις. Δυστυχώς λίγοι το κάνουν. Κάποια στιγμη όμως πρέπει να τελειώνει ο χαβαλές.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ