15 Οκτ 2012

Τι απάντησε η Αν. Τσεμπερά σε ερωτήσεις του Αν. Γερογιάννη και του Μιχ. Ζορπίδη...

Λίγα δευτερόλεπτα κράτησαν οι ερωτοαπαντήσεις των δύο πρώην αντιδημάρχων προς την Οικονομική Επιθεωρήτρια.
Πρώτος ρώτησε ο στρατηγός της Ελληνικής Αστυνομίας εν αποστρατεία κ. Γερογιάννης εάν...

όταν ο ίδιος ή και οι άλλοι αντιδήμαρχοι Οικονομικών όταν υπέγραφαν τα εντάλματα εάν ήταν προσκολημένα τα πλαστά παραστατικά του Σαξώνη; "Δεν ήταν γιατί αυτά τα πλαστά παραστατικά έμπαιναν μετά" απάντησε η επιθεωρήτρια.

Με τον τρόπο αυτό ο κ. Γερογιάννης (όπως έκαναν και οι συνήγοροι των άλλων τέως αντιδημάρχων κατά τις προηγούμενες ημέρες της Δίκης), θέλησε να τονίσει ότι δεν είναι δυνατό να γνωρίζει ότι ο Σαξώνης πλαστογραφεί τα παραστατικά και κλέβει αφού ούτε αυτά τα πλαστογραφημένα τα ελέγχει ο ίδιος, αφού ούτε καν τα βλέπει, ούτε καν φτάνουν στο γραφείο του Αντιδημάρχου...
Χαρακτηριστικός ήταν ο διάλογος που ακολούθησε:
- (Γερογιάννης): Πώς μπορούσα να ξέρω εγώ πως ένα παραστατικό είναι πλαστό αφού δεν το είδα ποτέ, δεν πέρασε ποτέ από το γραφείο μου;
- (Τσεμπερά): Θα επαναλάβω αυτό που είπα για όλους τους Αντιδημάρχους. Οι Αντιδήμαρχοι έλεγαν με τις Ειδικές Εντολές "μην καταβάλετε τα χρήματα", ήξεραν ότι αυτός (ο Σαξώνης) δεν αποδίδει. Ήξεραν επίσης ότι ο Σαξώνης έπαιρνε μετρητά.
-          - (Γερογιάννης): Το 2002 μού χρεώνετε ως έλλειμμα 5 εκ. ευρώ. Ήμουν αντιδήμαρχος εγώ το 2002;
-          - (Τσεμπερά): Με την έννοια ότι τα πλαστά τακτοποιήθηκαν επί της αντιδημαρχίας σας, αργότερα δηλαδή.
- (Γερογιάννης): Εδώ μου καταλογίζει 600.000 ευρώ ενώ δεν ήμουν αντιδήμαρχος.
-          - (Τσεμπερά): Το εξήγησα.

Στη συνέχεια δόθηκε ο λόγος στον Μιχάλη Ζορπίδη, ο οποίος περιορίστηκε σε μία μόλις ερώτηση: εάν μπορεί η κ. Τσεμπερά να εξηγήσει το γεγονός ότι ο ίδιος παραιτήθηκε από Αντιδήμαρχος επειδή εκλέχθηκε Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Η κ. Τσεμπερά δεν θέλησε να απαντήσει.
Ο κ. Παπαγεωργόπουλος όπως και όλοι οι υπαλληλοι δεν θέλησαν να υποβάλουν κάποια ερώτηση στην κ. Τσεμπερά και δήλωσαν ότι έχουν καλυφθεί από τις ερωτήσεις των υπερασπιστών τους...

ΧΕΝ

-          Εγώ παραιτήθηκα . Γιατί ήθελα να φύγω;
-          Δεν γνωρίζω, είχε υπογτράψει ειδικές εντολές;
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη