Bayer με την επωνυμία Levitra. Μπλε το Viagra, πράσινο για να ξεχωρίσει και να το ανταγωνιστεί το Levitra. Οι πωλήσεις του όμως δεν πήγαιναν καλά.
Κάπως έτσι, ο δαιμόνιος λομπίστας του φαρμάκου Πιτσιλίδης με τα γνωστά περιοδικά του χώρου της υγείας ανέλαβε την προώθηση του πράσινου "ανυψωτικού" σεξουαλικού βοηθήματος. Τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά, η προσπάθεια του προέδρου των φαρμακοποιών Αττικής κ. Λουράντου (ο οποίος διατηρεί στενές σχέσεις με τον κ. Πιστιλίδη) να προωθηθεί αυτό το φάρμακο δεν πετύχαινε και ξαφνικά στο Αλ Τσαντίρι ο γνωστός κι επιτυχημένος "γύφτος" του Λάκη άρχισε να μιλάει για το σεξ.
Και τί έλεγε; Πώς για να το ...κάνεις και να "επιτύχουν οι προσπάθειες σου" θα πρέπει να παίρνεις το πράσινο χαπάκι κι όχι το μπλε. Στην ιστορία είχε μπλεχτεί και εταιρεία με επωνυμία που παραπέμπει σε γράμμα του αλφαβήτου (η οποία μάλιστα και τιμολόγησε), όμως τελικά η έμμεση διαφήμιση δεν έσωσε την κακή ούτως ή άλλς πορεία του φαρμάκου.
Βέβαια το ερώτημα παραμένει: μπορεί ένας αριστερός ηθοποιός να κάνει έμμεσες διαφημίσεις την ίδια ώρα που κάνει σάτιρα σε πολιτικούς και επιχειρηματίες; Κατά τη γνώμη μας μπορεί καθώς σε ελεύθερη κι όχι κομμουνιστική χώρα ζούμε - ακόμη. Κι ας διαφωνεί ο Λάκης Λαζόπουλος στηρίζοντας διαρκώς τον ΣΥΡΙΖΑ.
parapolitika.gr