30 Νοε 2012

Τα "καλά" της απελευθέρωσης: Λουκέτο στο 60% των νταλικέρηδων!

Μόλις στο 40% έχει ανέλθει το ενεργό κομμάτι των επαγγελματιών της ελληνικής αγοράς οδικών μεταφορών, καθώς η κρίση έχει αφήσει ακινητοποιημένα χιλιάδες φορτηγά.
Αυτό υποστηρίζει, σε συνέντευξη που....
παραχώρησε στο metaforespress.gr, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ), Απόστολος Κενανίδης, ο οποίος επικρίνει τη Πολιτεία για την έλλειψη ελεγκτικών μηχανισμών, αλλά και «μεταφορικής πολιτικής», βλέποντας γειτονικές χώρες πως προασπίζουν τα συμφέροντα των οδικών μεταφορέων.

Παράλληλα, ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ κατακεραυνώνει τις εγχώριες ακτοπλοϊκές εταιρείες, καθώς τα ακριβά ναύλα (20-40% ακριβότερα στα δρομολόγια της Ιταλίας) επιβαρύνουν περαιτέρω το πρόβλημα βιωσιμότητας που αντιμετωπίζουν οι μεταφορείς.

Συνέντευξη στη Βάσω Βεγιάζη

-Τελικά λειτούργησε η απελευθέρωση της ελληνικής αγοράς μεταφορών; Ποια είναι η κατάσταση της αγοράς;

-Εκ του αποτελέσματος θα λέγαμε ότι το «άνοιγμα» της αγοράς λειτούργησε αρνητικά. Η ύφεση, η οποία πρωτοεμφανίστηκε στον μεταφορέα νωρίτερα, σε σχέση με οποιονδήποτε εργαζόμενο σε άλλο κλάδο, έδειξε την αδυναμία ελέγχου του μεταφορικού έργου από πλευράς πολιτείας.

Λίγοι είναι οι εναπομείναντες ενεργοί μεταφορείς, αναφέρομαι σε ένα ποσοστό της τάξης του 40% που έχουν ακόμα μεταφορικό έργο. Το υπόλοιπο ποσοστό της τάξεως του 20% - 30% αυτοκινητιστών έχουν ακινητοποιήσει τα οχήματά τους, μεγάλο ποσοστό αυτοκινητιστών (περίπου 20%-30%) υπολειτουργεί και το υπόλοιπο 20% λειτουργεί με κόμιστρο πολύ μικρότερης αποδοτικότητας από αυτά που λειτουργούσε. Αυτή είναι η κατάσταση στην ελληνική μεταφορά.

διαβάστε τη συνέχεια εδώ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη