14 Νοε 2012

Δείτε πώς και πότε θα επεκταθεί το Τραμ στον Πειραιά

Σε συνέχεια του μεγαλύτερου δημοσίου έργου που κατασκευάζεται ήδη στον Πειραιά, την επέκταση του Μετρό Αγ. Μαρίνα – Πειραιάς (6 σταθμοί 7,6 χλμ), πραγματοποιήθηκε σήμερα η ενημέρωση της Επιτροπής της Βουλής για την κατασκευή της επέκτασης του..
Τραμ προς το μεγαλύτερο Λιμάνι της χώρας (Ν.Φάληρο - Κέντρο – Λιμάνι Πειραιά). Ο αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σταύρος Καλογιάννης και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό ΑΕ κ. Χρήστος Τσίτουρας παρουσίασαν στα μέλη της Επιτροπής όλες τις πτυχές του Έργου, του οποίου η σύμβαση θα υπογραφεί στις επόμενες ημέρες.

Πρόκειται για μια επέκταση του Τραμ συνολικού μήκους 5,4 χλμ με 12 σύγχρονες στάσεις, προϋπολογισμού 50 εκ ευρώ, η οποία ξεκινάει από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και καταλήγει στο Λιμάνι Πειραιά στον τερματικό σταθμό «Ακτή Ποσειδώνος».

Η κατασκευή του έργου αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2013 και να ολοκληρωθεί σε 25 μήνες, ενώ παράλληλα η Αττικό Μετρό ΑΕ, θα προμηθευθεί, με Διεθνή Διαγωνισμό, 25 νέα οχήματα Τραμ προκειμένου να υποστηρίξουν την νέα επέκταση.

Σε καθημερινή βάση προβλέπεται να εξυπηρετούνται 35.000 επιβάτες, ενώ η απόσταση από το Λιμάνι έως το ΣΕΦ θα καλύπτεται μόλις σε 8 λεπτά.

Παράλληλα με την κατασκευή της επέκτασης του Τραμ προς τον Πειραιά, η Αττικό Μετρό ΑΕ θα πραγματοποιήσει μια σειρά απαραίτητων μονοδρομήσεων, καθώς και σημαντικά έργα ανάπλασης ελεύθερων κεντρικών χώρων και πλατειών του Πειραιά σε συνεργασία και με τη Δημοτική Αρχή Πειραιά. Επίσης, η Αττικό Μετρό ΑΕ θα ενισχύσει την ζώνη πρασίνου κατά μήκος της νέας Γραμμής Τραμ με 1.200 δένδρα και θα εγκαταστήσει ένα σύγχρονο σύστημα αποκομιδής των απορριμμάτων με υπόγειους κάδους συλλογής.

Εκτός των προαναφερομένων έργων αναβάθμισης του κέντρου του Πειραιά, η λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής του Τραμ υπολογίζεται ότι θα μειώσει την κυκλοφορία των ΙΧ οχημάτων κατά 15.000 σε ημερήσια βάση, με αντίστοιχη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης αλλά και την ηχορύπανσης σε κεντρικές οδούς του Λιμανιού.

Με τα έργα αυτά, στον Πειραιά δημιουργείται ένα ιδιαίτερα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δύο Γραμμές Μετρό (Γραμμή 1 και 3), το Λιμάνι (ΟΛΠ), τον Προαστιακό και το Τραμ, που θα διευκολύνει τους χιλιάδες επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν με πλοίο.

Τα έργα του Τραμ όμως δεν σταματούν εδώ. Το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και η Αττικό Μετρό Α.Ε. προωθούν τις επόμενες επεκτάσεις του δικτύου Τραμ που έχουν ως εξής:

­ Β΄στάδιο επέκτασης προς Καλλίπολη
­ Γ’ στάδιο επέκτασης προς Κερατσίνι και Πέραμα
­ Επέκταση προς Αργυρούπολη (Ελληνικό - Αμαξοστάσιο – Αργυρούπολη)
­ Επέκταση από Σύνταγμα έως Πλατεία Αιγύπτου (Πεδίον του Άρεως)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη