27 Νοε 2012

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;;

του Βλάση Γωγούση
Συγχωρήστε την… ασχετοσύνη μου , φίλοι αναγνώστες
Παρακαλώ , όμως , όποιον ή όποια ξέρει να μου πει «τι θα κερδίσω ΕΓΩ από τον χθεσινό …θρίαμβο (όπως χαρακτηρίζουν απ` το πρωί όλα τα κανάλια ) που κατήγαγε χθες το βράδυ η Ελληνική
Κυβέρνηση , ύστερα από τις ολονύκτιες διαπραγματεύσεις της με τους Ευρωπαίους εταίρους ( και….εταίρες!!! )».

« ΣΥΜΦΩΝΙΑ-ΑΝΑΣΑ « , ήταν εξ` άλλου ο τίτλος του σημερινού άρθρου των ΧΑΛΙΩΝ.

Συγκεκριμένα θέλω να μάθω :

Η …κλαδευθείσα ( προσέξ`τε- δεν λέω κουρευθείσα , γιατί την τσάκισαν κυριολεκτικά ) σύνταξή μου, θα αυξηθεί ή - έστω- θα παραμείνει ως έχει;

2) Το ενοίκιο που πληρώνω ( επί 37 ολόκληρα χρόνια στο ίδιο σπίτι μένω-ιδιοκτησίας μονής του Αγίου Όρους ) και το οποίο κάποτε κάλυπτε το 1/5 του μισθού μου ( τωρα καλύπτει το 1/2 της σύνταξής μου ) , θα επανέλθει στην παλιά αναλογία του ; και

3) Οι εξοντωτικοί φόροι που οι…αρμόδιοι μου ζητούν αναδρομικά και που μου στέλνουν συνεχώς απειλητικά σημειώματα ότι αν δεν…( άϊντε μην τους πω τι θα μου κάνουν αν δεν τους πληρώσω ), θα μου χαρισθούν ;

Μόνο σ` αυτές τις 3 απλές ερωτήσεις θέλω να μου απαντήσει κάποιος, έτσι για το….γαμώτο και για να ξέρω αν πρέπει να αρχίσω να χορεύω απ` τη χαρά μου ή να τα (ξανα) βάψω μαύρα !.

Νάχετε την αγάπη μου
Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη