25 Νοε 2012

Κύριε Ψωμιάδη, είστε ευχαριστημένος από την τοπική Ν.Δ.;

Αυτή την ερώτηση έκανε ο δημοσιογράφος Νίκος Οικονόμου, στον Παναγιώτη Ψωμιάδη, στα πλαίσια συνέντευξης για τον "Αγγελιοφόρο της Κυριακής". Δείτε τι απάντησε ο κ.Ψωμιάδης:


Ερώτηση: Είστε ευχαριστημένος από τη συμπαράσταση που είχατε κατά τη διάρκεια της δικαστικής σας υπόθεσης από την τοπική ΝΔ;

Απάντηση: Ποια συμπαράσταση; Είμαι βέβαιος πως ορισμένοι θέλουν σαν τρελοί, χρόνια τώρα, να δουν τον πολιτικό μου θάνατο. Αυτό που τους υπόσχομαι είναι ότι στη δική τους πολιτική κηδεία εγώ θα είμαι παρών! Και τα λέω αυτά, γιατί 32 χρόνια στην παράταξη αυτή μόνο δίνω. Ποτέ δεν είχα σχέσεις με λόρδους και πρίγκιπες. Είμαι ελεύθερος και απροσκύνητος. Και ποτέ δεν υποτάχθηκα σε ανυπόληπτους και ασήμαντους, σε πολιτικές «γλάστρες». Μου χρωστούν, δεν τους χρωστάω τίποτα. Ωφέλησα το λαό, την πατρίδα, την παράταξη. Ποτέ μου δεν έβλαψα κανέναν. Αντιθέτως, ορισμένοι από αυτούς που ευεργέτησα φάνηκαν αχάριστοι. Εξάλλου, η ΝΔ δε θέλει λαϊκούς αγωνιστές. Εμεινε στις φωνές του Κολωνακίου, που πλέον έσβησαν. Ο Ψωμιάδης τους χαλάει την αισθητική, την ώρα που δεν έχουν κοιτάξει ποτέ τον εαυτό τους στον καθρέφτη. Για μένα αφέντης μου είναι ο λαός, όχι οι περαστικοί της εξουσίας και οι δουλοπρεπείς. Κοιτάξτε, επειδή εγώ δεν έχω μάθει να κρύβομαι: η μισή ψυχή μου έχει φύγει από τη ΝΔ. Γιατί έχω μείνει σταθερός στις αρχές και τις αξίες της μεγάλης κεντροδεξιάς παράταξης που ίδρυσε ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής. Αλλοι λοξοδρόμησαν στην πορεία…
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη