1 Δεκ 2012

Το ξέσπασμα της Μάρθας Καραγιάννη (βίντεο)

Βαθιά συνειδητοποιημένη και με χειμαρρώδη λόγο η ηθοποιός Μάρθα Καραγιάννη μίλησε στον Αχελώο tv και τον δημοσιογράφο Μάκη Μάκκα για την ζωή και την καριέρα της, αλλά και για όλα αυτά που αντιμετωπίζει η Ελληνική κοινωνία και...
δεν την αφήνουν αδιάφορη.

Χαρακτηριστικά η Μάρθα Καραγιάννη, τόνισε : «Η δουλειά του ηθοποιού είναι ευλογημένη, δέν έχω παράπονο μου δόθηκαν ευκαιρίες στο Θέατρο και στον κινηματογράφο, έχω κάνει περισσότερες επιτυχίες από αποτυχίες, Δεν είχα εμμονή με την έννοια της καριέρας είχα και τον εαυτούλη μου να προσέχω και ήθελα να περνάω καλά
Εμπιστεύομαι πλέον μόνο τον εαυτό μου»

Όσο για την πρόσφατη συμμετοχή της στο σίριαλ "Βασιλιάδες" δήλωσε : "Βλέπω ότι ξανάρχισε πρόσφατα να προβάλλεται με τα περσινά της όμως επεισόδια το σίριαλ "Βασιλιάδες', έκανα γκεστ σταρ και υποτίθεται ότι από εδώ και πέρα θα ήταν πιο ανοιχτός ο ρόλος, δεν με ενδιαφέρει όμως και ιδιαίτερα που δεν συνεχίστηκε.
Εγώ πιστεύω και εμπιστεύομαι πλέον μόνο τον εαυτό μου

Απογοητευμένη και θυμωμένη από συμπεριφορές και από το πολιτικό μας σύστημα δήλωσε ότι είναι ηθοποιός Μάρθα Καραγιάννη τονίζοντας :
«Δεν έχουμε πολίτικους που να αντιπροσωπεύουν τα θέλω του κόσμου, δυστυχώς κάθε φορά ψηφίζουμε τον κακό μας τον καιρό.
Εγώ δεν πιστεύω στους πολιτικούς,όλοι είναι κοπρίτες, θέλουν την καλοπέραση και την τσεπούλα τους.
Αύριο να γίνουν εκλογές δεν έχεις τι να ψηφίσεις, δεν εμπιστεύομαι κανέναν πολιτικό και κανένα κόμμα
Αυτό το βιολί είναι σαράντα χρόνια πανηγύρι, όλοι όσοι περάσαν απο την πολιτική κοίταγαν τον εαυτό τους και μόνο.
Σήμερα δεν υπάρχει αλληλεγγύη χάθηκε, παλαιότερα αγαπούσαμε ο ένας τον άλλο και είχαμε έννοια για τον γείτονα μας.

Δείτε το Βίντεο
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη