2 Δεκ 2012

ΕΙΠΑ - ΞΕΙΠΑ !!

του Βλάση Γωγούση

-« Πρέπει να βρούμε ισοδύναμα, πρέπει να βρούμε ισοδύναμα », σκούζουν απ` το πρωί οι τηλεοπτικοί προσκεκλημένοι ¨ΟΛΩΝ των κομμάτων ( οι ίδιοι και οι ίδιοι ….μαϊντανοί πάντα !!).
Τι ισοδύναμα είναι πάλι αυτά σκέφθηκα και….ρώτησα !

« Καλά,που ζείς, μου είπε ο φίλος μου ο Γιώργος Πολυτεκνίδης, δεν πήρες χαμπάρι ; προτείνεται η κατάργηση ΟΛΩΝ των πολυτεκνικών επιδομάτων και, εκτός αυτού, προτείνεται και η φορολόγηση των πολυτέκνων με άυξουσα κλίμακα- όσο πιο πολλά παιδιά, τόσο πιο πολλοί….φόροι ! ».
« Μπέρδεψες τα ….αυτοκίνητα με τα παιδιά , του είπα ! »
« ΟΧΙ, εσύ δεν κατάλαβες , ΟΧΙ μόνο καταργούνται τα επιδόματα που πέρναν οι πολύτεκνες μητέρες αλλά όσα πιο πολλά παιδιά έχει μια οικογένεια , τόσο πιο πολύ φορολογείται , κάτι σαν τα κυβικά των αυτοκίνητων, όσο πιο πολλά κυβικά τόσο πιο μεγάλο τεκμαρτό εισόδημα »!!!!
….Γιατρέεεεεεεεεεεε,γιατρέεεεεεεεεεε!, ξύπνησα κι` είδα από πάνω μου τον Πολυτεκνίδη να μου ρίχνει …σκαμπιλάκια και να μου βρέχει το πρόσωπο με κρύο νερό!!
« Που βρίσκομαι;, τι συμβαίνει; », ρώτησα.
«Λιποθύμισες….λίγο(!) , θα ξαναλιποθυμίσεις όταν ακούσεις και τη συνέχεια», μούπε !!
΄Ένα θέλω να ξέρεις ,όμως Βλάση :

« Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΓΕΝΝΑΕΙ, ΓΕΡΝΑΕΙ και η ΕΝΙΣΧΥΣΗ των ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΔΕΝ είναι ΣΠΑΤΑΛΗ είναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ στο ΜΕΛΛΟΝ αυτού του ΤΟΠΟΥ.»

Άρχισα να …χειροκροτώ.
« Μπράβοοοοοοο ,του είπα, είσαι σπουδαίος, πώς το σκέφθηκες αυτό βρε θηρίο;;;»
« Δεν το σκέφθηκα εγώ, ο ……Αντώνης Σαμαράς το είπε ,όταν ήταν στην αντιπολίτευση !», μούπε και….μούβαλε το VIDEO , δέστε το και σεις !!!!.



Υστερόγραφο :
Βρε παιδιά, ήθελα νάξερα ποιος ….χαντούμης, πρότεινε αυτό το σχέδιο για την έμμεσο φορολόγηση των πολυτέκνων.
Τροϊκανός είναι;, πετάξτε τον έξω απ` τη χώρα και πες τε του να μην τολμήσει να ξανάρθει !
¨Ελλην…..τεχνοκράτης, προγραμματιστής , πολιτικός είναι , πές`τε σε μένα τ` όνομά του, να στείλω ένα φίλο μου χασάπη να του κόψει τα «…απ`αυτά» του και να τον βάλει να τα φάει ! .
¨Ακου , φορολογούνται τα παιδιά !!
Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη