25 Δεκ 2012

ΔΕΝ ΛΕΝ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΨΕΜΜΑΤΑ οι ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ

του Βλάση Γωγούση
Προς τους διαχειριστές της αγαπημένης μου ηλεκτρονικής εφημερίδας «TAXALIA»
Ντύθηκα , στήθηκα, πρωί-πρωί και ετοιμάστηκα για την επίσκεψη αγαπημένων μου προσώπων.

Κι` ύστερα , ύστερα πέρασα μπροστά από τον καθρέφτη της εισόδου του μεγάρου .
Γύρισα αμέσως το κεφάλι μου προς την αντίθετη μεριά.
Γιατί;;,
γιατί οι καθρέφτες φίλοι μου, δεν λεν ποτέ τους ψέμματα, κι`εγώ είχα ανάγκη απ` το δικό σας ψέμα , εκείνο που συχνά μου λέτε και μου γράφετε :
" Ο ΒΛΑΣΗΣ ο ΓΩΓΟΥΣΗΣ, ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΑΣ, ο ΙΣΟΒΙΟΣ ΕΦΗΒΟΣ " !!

Νάστε καλά, ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

Δρ Βλάσης Γωγούσης

σ.σ.taxalia: Οι καθρέφτες βλέπουν το σώμα που όντως γερνά, δεν βλέπουν την ψυχή γιατρέ, που παραμένει έφηβη.
Καλά Χριστούγεννα.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη