28 Δεκ 2012

Ο Μπουμπούκος, ο Μακαριώτατος, οι εφοπλιστές κ.λπ.

του Σωτήριου Καλαμίτση

Τί μου έμελλε να πάθω! Είχα ένα φοβερό ατύχημα: μου συνέβη να συμφωνήσω με τον Μπουμπούκο, ο οποίος ...
την «έπεσε» στον Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Βούτση [όχι Βρούτση]. Αλλά ρε Μπουμπούκο, την άφησες στη μέση τη δουλειά. Γιατί δεν του είπες ότι ο γιος του είναι καταδικασμένος για ληστεία τραπέζης, εξ ου και δεν νομιμοποιείται να το παίζει τιμητής οιουδήποτε; Κι’ αν σου αντέτεινε ότι δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη, να του θύμιζες ότι εξεταζόμενος ως μάρτυς υπεράσπισης του υιού του στο δικαστήριο είπε το περίφημο «Ο γιος μου ενήργησε από ιδεολογικά κίνητρα»!

Θα έλθω κι’ εγώ να σε πλακώσω στις φάπες ρε Βούτση και θα εμφανίσω τη μαμά μου ως μάρτυρα υπεράσπισης να πει ότι ενήργησα από ιδεολογικά κίνητρα. Ίσως από τέτοια κίνητρα να οδηγήθηκαν και οι Χρυσαυγίτες, αν πρόκειται περί αυτών, στο γρονθοκόπημα του Στρατούλη. Γιατί η ληστεία δικαιολογείται από «ευγενή» ιδεολογικά κίνητρα και δεν δικαιολογείται ο ξυλοδαρμός από εξ ίσου «ευγενή» ιδεολογικά κίνητρα;

Και πάνω που σκεφτόμουν όλα τούτα, σκάει η είδηση ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος επισκέφθηκε τις άγιες τούτες μέρες την πτέρυγα των προσώπατων στις φυλακές Κορυδαλλού. Είχε δε ιδιαίτερη συνάντηση με τον Λαυρεντιάδη, επειδή, ως ελέχθη, ο Λαυρεντιάδης είχε ευεργετήσει παλαιότερα την εκκλησία. Μακαριώτατε, να προσέχετε από ποιους δέχεσθε ευεργεσίες, διότι τον Λαυρεντιάδη έτυχε να τον συλλάβουν…

Και κατέληξα αναδιφώντας τας ειδήσεις εις το άρθρο του κ. Πασαλάρη που απευθύνθηκε στους εφοπλιστές θέλοντας να τους ρίξει στο φιλότιμο, ώστε να προσφερθούν να βοηθήσουν την πατρίδα. Σωστά αυτά που έγραψε ο Πατριάρχης της δημοσιογραφίας, αλλά κύριε Πασαλάρη μου, αν εγώ ήμουν εφοπλιστής, θα έλεγα στην κυβέρνηση: «Θα κάνω έλεγχο του χρέους, θα πάτε όλοι σπίτια σας, αρκετοί δε εξ υμών στον Κορυδαλλό ισοβίως, και μετά θα βοηθήσω. Αφού στηρίξατε κυβέρνηση Λουκά, δεν θα στηρίξετε κυβέρνηση εφοπλιστών;». Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς εκλογές και αηδίες.

Ανακουφίσθηκα, όμως, στο άκουσμα της είδησης ότι ο κ. Βρούτσης [όχι Βούτσης] ανεκοίνωσε πως για τις μεταβολές της οικογενειακής κατάστασής μας δεν θα πηγαίνουμε στον συμβολαιογράφο, όπως είχε ανακοινώσει προ τριμήνου, αλλά θα γίνει ηλεκτρονική σύνδεση όλων των εμπλεκομένων Υπηρεσιών, ώστε να ενημερώνονται όλες αυτομάτως χωρίς να ταλαιπωρείται ο πολίτης. Αφού έκαναν τρεις μήνες να καταλάβουν αυτό, ίσως το έτος 2045 να έχουμε ανάκαμψη. Ευχαριστώ Θεέ μου!

Και ένα μήνυμα στον κ. Ράιχενμπαχ δίκην υστερόγραφου: με όλη την κακή πρόθεση που έχω απέναντί σας, ματαιοπονείτε. Αυτός ο τόπος δεν σώζεται. Βάλτε κάμερες και μετρήστε πόσα δεκάευρα, εικοσάευρα και πενηντόευρα αρπάζουν κάθε μέρα ακόμη και σήμερα οι δημόσιοι και δημοτικοί υπάλληλοι, προκειμένου να θέσουν νομίμως την υπογραφή τους σε δημόσια έγγραφα. Φαντασθείτε τί γίνεται, όταν υπογράφουν παρανόμως, πράγμα ουχί ασύνηθες.

Σωτήριος Καλαμίτσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη