7 Ιαν 2013

Σήμερα το βράδυ αρχίζει η προκαταρκτική εξέταση Παπακωνσταντίνου

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Σήμερα το βράδυ και ώρα 23:00 αρχίζει με άκρα μυστικότητα η προκαταρκτική εξέταση που διέταξε η ΝΕΤ εις βάρος του Γεωργίου Παπακωνσταντίνου, ο οποίος θα εμφανισθεί αυτοβούλως ενώπιον της προανακριτικής υπαλλήλου κ. Έλλης Στάη για να ..
δώσει εξηγήσεις στα καίρια ερωτήματα που απασχολούν τη Δικαιοσύνη. Έτσι, θα αποδείξει για μία ακόμη φορά πόσο σέβεται τους θεσμούς και κυρίως τη δικαστική εξουσία. Γιατί, άλλωστε, πληρώνω εγώ εισφορά υπέρ ΕΡΤ με τον λογαριασμό της ΔΕΗ;
Θέλω, λοιπόν, συζητήσεις και τζερτζελέ γύρω από τη λίστα, τις λίστες, ω λίστες. Θέλω να μου λένε πως όλα είναι παράνομα. Καμμιά λίστα δεν στέκει, οι υπουργοί είναι αθώοι μέχρις αποδείξεως του εναντίου, το οποίο ποτέ δεν πρόκειται να αποδειχθεί, διότι δεν είναι δυνατόν όποιος υπουργός ξεσκίζει τον λαό να πηγαίνει φυλακή. Θέλω να με μαστιγώνει ο αντιμνημονιακός Τράγκας με τις αποκαλύψεις του μνημονιακού Διώτη που απαξιώνουν τη λίστα Tragarde.
Θέλω όλα να γίνουν παράτυπα και κατά παράβαση κάθε έννοιας δικαιοσύνης και δικονομικής εγκυρότητας στις διαδικασίες που έχουν δρομολογηθεί κατά των πολιτικών λαμογίων, άλλως νταβατζήδων και των πορνών που αυτοί εκδίδουν χρόνια τώρα, ώστε όλα να καταπέσουν σαν χάρτινος πύργος.
Θέλω να με παραμυθιάζουν όλοι οι διαπλεκόμενοι, να με διαβεβαιώνουν ότι όλα είναι καλώς καμωμένα. Θέλω να γίνουν τώρα εκλογές για να ξαναψηφίσω Λοβέρδο, Βενιζέλο, Ντινόπουλο, Μαρκόπουλο, Ζώη, Μεϊμαράκη, Σταϊκούρα, Μηταράκη, Σαχινίδη κι’ όποιον άλλο έντιμο βρεθεί μπροστά μου. Θέλω τη δόση μου, θέλω θεάματα κι ας τρώω αέρα. Θέλω το τσίρκο να βγαίνει κάθε μέρα στη σκηνή. Ο κυρ Σταύρος ο Τσουτσουλομύτης, ο κυρ Φώτης ο άτεγκτος, ο κυρ Κώστας ο γεφυροποιός, ο κυρ Μέντιος ο όνος, ο κυρ Αντώνης ο ταχυδρόμος που πάει το γράμμα στη Μέρκελ, όλη η παρέα.
Στην Ελλάδα ποτέ δεν υπήρξε φοροδιαφυγή. Οι περί του αντιθέτου φημολογίες ελέγχονται ως αναληθείς. Προέρχονται από κέντρα που απεργάζονται την εξόντωση της πατρίδας. Που θέλουν να αφανίσουν την αμόλυντη πολιτική ηγεσία για να μη δει ο λαός χαΐρι. Και θέλουν να διαλύσουν αυτή την πραγματικότητα προβάλλοντας ανερυθριάστως δήθεν αλλοίωση μιας κωλολίστας.
Ιδού η πολυπόθητη εθνική συνεννόηση που επιζητεί ο αντικειμενικός κ. Παπαχελάς. Εθνικό είναι ό,τι είναι αληθινό, άρα εθνικό είναι ότι ουδείς έχει κλέψει έστω και ένα ευρώ από τον ιδρώτα μου. Γι’ αυτό κλείνω τ’ αυτιά μου στις σειρήνες του εμφυλίου πολέμου που θέλουν να με βάλουν απέναντι στον αδελφό Δακρυοχοΐδη και τα άλλα αδέλφια που τόσα χρόνια με στέλνουν αδιάβαστα αδιάβαστο.
Βδελύσσομαι τον Ιφικράτη Αμυρά που είχε την κατάπτυστη ιδέα να υπερψηφίσει ο ΣΥΡΙΖΑ την πρόταση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ για να μπει στο κάδρο ο Γιωργάκης. Αν είναι δυνατόν να γεφυρώνεται έτσι απλά η ιδεολογική άβυσσος που χωρίζει αυτά τα δύο κόμματα μόνο και μόνο για να συρθεί στη Δικαιοσύνη ο προδότης Γιωργάκης. Άκου προδότης ….
Εγώ δεν έχω άρτον, εξ ου και δεν θέλω ούτε θεάματα. Θέλω να μπουν στο κάδρο οι 172 που ψήφισαν το πρώτο Μνημόνιο και άνοιξαν τον δρόμο για την καταστροφή. Αυτή είναι η μοναδική λίστα που με ενδιαφέρει. Η πραγματική λίστα των δολοφόνων της πατρίδας. Βρείτε μου τρόπο. Το υπό του Κ. Καραμανλή ρηθέν «Οι πρωθυπουργοί δεν πάνε στη φυλακή, αλλά στο σπίτι τους» δεν είναι αρκετό. Θέλω να τους στείλετε στα σπίτια μας.
Ελπίζω και εύχομαι κυρία Στάη μου να αφήσετε στο τέλος της ανάκρισης ελεύθερο τον κ. Παπακωνσταντίνου άνευ των περιοριστικών όρων της νοημοσύνης μου.
Σωτήριος Καλαμίτσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη