Η Γενική Συνέλευση Εργαζομένων της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. αποφάσισε τη συνέχιση των κινητοποιήσεων με νέα 48ωρη απεργία των εργαζομένων στις ..
22 και 23 Ιανουαρίου 2013, καθόσον μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει καμία πρωτοβουλία από πλευράς της ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου για την επίλυση των προβλημάτων της εταιρείας και των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι αξιώνουν:
Απένταξη της εταιρείας από τις ΔΕΚΟ.
Διαφύλαξη ατομικών και συλλογικών συμβάσεων.
Οι εργαζόμενοι της ΑΜ, ως Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες, επισημαίνουμε στην κοινή γνώμη και στην αρμόδια Πολιτική Ηγεσία τα ακόλουθα:
Πρόσφατα ο αρμόδιος υπουργός κ. Κώστας Χατζηδάκης άλλαξε το Νόμο προκειμένου ο χρεοκοπημένος εργολάβος του Μετρό Θεσσαλονίκης να εισπράξει αυξημένη προκαταβολή δεκάδων εκατομμυρίων ΕΥΡΩ.
Επίσης σκοπεύει, προκειμένου να δοθούν και άλλες δεκάδες εκατομμύρια ΕΥΡΩ στον ίδιο χρεοκοπημένο εργολάβο του Μετρό Θεσσαλονίκης, να προχωρήσει σε «φιλικό» εξωσυμβατικό διακανονισμό των απαιτήσεών του. Σημειώνεται ότι οι ως άνω απαιτήσεις αντιστοιχούν στην ετήσια μισθοδοσία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για τα επόμενα 50 χρόνια!
Γιατί ο κύριος υπουργός δεν δείχνει την ίδια σπουδή και ευαισθησία για την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που αποτελεί εταιρεία πρότυπο για τη χώρα;
Πώς σκοπεύουν να προωθήσουν την ανάπτυξη της χώρας όταν διαλύουν μια εταιρεία που έχει τη μεγαλύτερη εμπειρία σε συγχρηματοδοτούμενα έργα υποδομής από το Α’ ΚΠΣ έως και το ΕΣΠΑ, τους μεγαλύτερους και ταχύτερους ρυθμούς απορρόφησης κονδυλίων, και από τους υψηλότερους δείκτες δημιουργούμενης απασχόλησης στην Ευρώπη;
Οι εργαζόμενοι στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δηλώνουν ότι οι ατεκμηρίωτες αυξήσεις του εργολαβικού τιμήματος, οι υπέρογκες αμοιβές και οι αυθαίρετες προσλήψεις συμβούλων κλπ, με τις οποίες εγγράφως ή προφορικώς είχαν διαφωνήσει, και «νομιμοποιήθηκαν» με την ανοχή ή/και την υπογραφή των διοικήσεων, θα έπρεπε να είναι ο βασικός στόχος περικοπών, εφόσον το ζητούμενο είναι η επίτευξη οικονομίας κλίμακας και όχι το μισθολογικό κόστος που είναι αμελητέο συγκρινόμενο με τις ως άνω σπατάλες.
Θα συνεχίσουμε το δίκαιο αγώνα μας για το συμφέρον της Εθνικής οικονομίας, το συμφέρον των κατοίκων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και το συμφέρον της ίδιας της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και των εργαζομένων της !
Το ΔΣ του ΣΕΑΜ Το ΔΣ του ΣΜΑΜ