6 Ιαν 2013

Έξυπνη δήλωση από την Αναστασία Μανωλοπούλου

Μήνυμα από τη Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου Πάτρας:
Αφού πρώτα απ´ όλα ευχαριστήσω τους συνάδελφους, τόσο από την παράταξη μου, όσο και τους 26 από άλλες παρατάξεις που με τίμησαν με την ψήφο τους εκλέγοντας με για δεύτερη φορά Γραμματέα του...
Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων, θα ήθελα, προς αποφυγή παρερμηνειών και ανάπτυξης "παραφιλολογίας" να ξεκαθαρίσω τον λόγο που ξανά ήμουν υποψήφια.
Είναι αλήθεια ότι είχα δημόσια εκφράσει την επιθυμία μου να παραιτηθώ από την θέση της Γραμματέως.
Μετά από παράκληση τόσο του αρχηγού της Παράταξης μου κ. Κ. Χριστόπουλου, όσο και του τότε και νυν Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ.Κ.
Μπουρδούλη παρέμεινα αλλά και ξανά ήμουν υποψήφια καθώς η άρνηση μου θα δημιουργούσε προβλήματα τόσο στην Παράταξη μου όσο και στην λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου.
Αποδέχτηκα λοιπόν, μην θέλοντας να δημιουργήσω δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο, καθώς πιστεύω ότι η Πάτρα μας έχει τόσα προβλήματα (δυστυχώς άλυτα), οι πολίτες έχουν να αντιμετωπίσουν τόσα πολλά (που ολοένα αυξάνονται) και ΕΜΑΣ όλους μας έστειλαν στο Δημοτικό Συμβούλιο για να λύνουμε προβλήματα και όχι να δημιουργούμε!


Καλή Χρονιά !

Αναστασία Μανωλοπούλου
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη