Είμαι συνδρομητής για internet στην Forthnet εδώ και πολλά χρόνια χωρίς να είχα ποτέ ιδιαίτερα προβλήματα. Κάποια στιγμή αποφάσισα να μεταφέρω στην Forthnet και το τηλέφωνο (για τηλέφωνο είχα ΟΤΕ). Το αποτέλεσμα είναι εδώ και 10 περίπου ημέρες να έχω μεν τηλέφωνο αλλά ..
να μην έχω internet. Ακατανόητο κι όμως αληθινό. Κάθε πρωί πριν πάω για δουλειά τους παίρνω τηλέφωνο για να τους το θυμίσω και κάθε φορά ακούω διάφορες δικαιολογίες του τύπου βρίσκεστε σε φάση μεταγωγής (μα είχα forthnet σύνδεση), τα καλωδιά σας δεν είναι σωστά θα το δώσουμε βλάβη κλπ. Το θέμα είναι ότι το τελευταίο ‘μίλι’ ελέγχεται από τον ΟΤΕ και αυτός φαίνεται να κάνει ‘παιγνιδάκια’ ιδιαίτερα σε πελάτες σαν κι εμένα που ‘ξεστράτησαν’. Τα σπασμένα όμως φαίνεται να τα πληρώνουμε εμείς οι τελικοί καταναλωτές.
Αυτά αναφέρει σε καταγγελία της προς το blog η κ.Ε.Σ. (τα πλήρη στοιχεία της στη διάθεσή μας), με ηλεκτρονικό μήνυμα