22 Φεβ 2013

Ηλικιωμένος καταδικάσθηκε επειδή πυροβόλησε ένα αδέσποτο σκυλί

Το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ηρακλείου καταδίκασε χθες  με ποινή φυλάκισης 18 μηνών και χρηματικό πρόστιμο 5.200 ευρώ  ένας 71άχρονο ο οποίος την περασμένη Κυριακή πυροβόλησε και τραυμάτισε σοβαρά με καραμπίνα....
ένα αδέσποτο σκυλί.

Στην περιοχή Βασιλιές του Ηρακλείου συνέβη το απάνθρωπο περιστατικό,το κακόμοιρο αδέσποτο μεταφέρθηκε σε κτηνιατρική κλινική, έχοντας δεχτεί περισσότερα από 50 σκάγια.

Ο ηλικιωμένος συνελήφθη αμέσως και οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο όπου παρέστη ως πολιτική αγωγή το σωματείο «Ζωόφιλη δράση» που ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία του.

Κάποτε είχα βγάλει τον σκύλο μου βόλτα στο δασάκι και ένας ηλικιωμένος τον είδε που μύριζε τα χόρτα  και χωρίς κανένα λόγο τον χτύπησε με μια μεγάλη πέτρα,ήταν αρκετά γερό ζώο ο σκυλάκος μου και δεν κατάλαβε και πολλά, αλλά εγώ εκνευρίστηκα και του είπα - Τι κάνεις?-  αυτός πήρε φόρα καταπάνω μου με ζύγισε καλύτερα όμως, τραβήχτηκε και μου είπε - Ξέρεις ποιος είμαι εγώ?-.Αυτές οι τιμωρίες θα πρέπει να γίνονται παράδειγμα σε τέτοιους ανθρώπους. 

πηγη e-typos
ugly loser
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη