30 Μαρ 2013

ΠΩΣ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ 100ΧΡΟΝΙΑ

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ σας ΟΜΙΛΕΙ ο ΙΑΤΡΟΣ  ΓΩΓΟΥΣΗΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ …100 ΧΡΟΝΙΑ  και….ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!



Πήγα πέρυσι μαζί με κάποιους δημοσιογράφους στο χωριό ΑΖΑΤ ΚΑΡΣ του ΚΑΥΚΑΣΟΥ.
Είχε ακουσθεί ότι οι κάτοικοί του είναι…υπεραιωνόβιοι !
Λίγο πριν φτάσουμε  στο καφενείο του χωριού  συναντήσαμε εναν θαλερό  γέροντα , καβάλα στ` άλογο !
«Καλημέρα πατριώτη, πόσον χρόνων είσαι;»
….110  !  μας είπε .
« πως τα κατάφερες»
Τρώω μόνο χορταρικά, λαχανικά, ψωμί και φρούτα .
Ούτε πιοτά, ούτε τσιγάρο, ούτε ξενύχτια, ούτε γυναίκες,  ΠΙΝΩ και ένα μπουκάλι ΚΕΦΙΡ κάθε μέρα !!»
Κόκαλο εμείς !
Λίγο παραπέρα συναντάμε έναν άλλον λεβεντόγερο, καβάλα σ`ένα δένδρο κλάδευε .
« Καλημέρα πατριώτη, πόσο χρόνων είσαι;»
…117, μας λέει και συνεχίζει το κλάδεμα !
«πως τα κατάφερες;»
Τα ίδια κι` αυτός, «ούτε πιοτό, ούτε τσιγάρο « , μη σας κουράζω αγαπητοί αναγνώστες των XALIΩΝ, κι` αυτός έπινε ένα μπουκάλι ΚΕΦΙΡ κάθε μέρα !
Μπαίνουμε τελικά στο Καφενείο ,κάπου σε μια γωνιά ένας κακόμοιρος γεροντάκος, ρυτιδωμένος, καμπουριασμένος, φαλακρός, έπινε μια κούπα με κρασί και ρουφούσε αρειμανίως τον ναργιλέ του :
 ¨Εσύ πατριώτη πως τα…κατάφερες;»
 Εγώ παιδιά μου τρώω αλμυρά, παχιά, παστά, ξινά, τηγανητά, πίνω, καπνίζω , ξενυχτώ, κάνω συνέχεια …σεξ( …όταν βρίσκω !). και  σιχαίνομαι το…. ΚΕΦΙΡ !!».
« πόσο χρόνων είσαι;»
«……τριάντα τρία !!!»
Τ` άκουσα κι` έφριξα φίλοι /ες μου !
Από την άλλη μέρα άρχισα το ΚΕΦΙΡ ( τα…άλλα, τα κράτησα !)
Μια βδομάδα αργότερα ,σερφάροντας στο….GOOGLE  ; έπεσα πάνω στην….SPIRULINA !
« 3 χαπάκια την ημέρα και θα ξεπεράσετε τα…100  ! » διάβασα.
 Ξεφυλλίζω την διεθνή βιβλιογραφία, πείσθηκα, αρχίζω κι` απ αυτήν !
Σε λίγο «πέφτω» πάνω στον ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΠΟΛΤΟ,
« Φθάνει να είναι αυθεντικός, διάβασα στις ιατρικές μελέτες , και θα ξεχάσετε πότε θα….πεθάνετε  ! ».
Άρχισα κι` απ` αυτόν!
Ως που μια μέρα -  μη  φοβάσθε, το τελευταίο θα σας πω – συναντώ στον δρόμο τον φίλο και συμφοιτητή μου , τον ΣΙΝΑΚΟ ΖΑΧΑΡΙΑ, ομότιμο καθηγητή της Αιματολογίας του Α.Π.Θ.
«Μια χαρά σε βλέπω,  εσύ ξανάνιωσες » του λέω ».
 « το ξέρω μου απαντάει, κάνε και συ  το ίδιο και θα ξεπεράσεις τα…100 !!!
« Λέγε, πως, δεν κρατιέμαι «   , ρώτησα γεμάτος αγωνία.
 ΚΡΟΚΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΚΡΟΚΟΣ   ΚΟΖΑΝΗΣ, έχω κάνει πολυάριθμες στατιστικές μελέτες, ούτε άνοια, ούτε Alzheimer, ούτε  ρυτίδες , τριχόπτωση , ούτε άλλη….πτώση !!»  , τρελλάθηκα φίλοι/ες μου, άρχισα κι` απ` αυτό !
Και….ΘΑΥΜΑ  , σας λέω,  αντί να  γηράσκω  γινόμουνα…θηρίο !!
 Άσε   το…άλλο, εκείνο άλλο να σας λέω κι` άλλο να  το …βλέπετε !».
Ως που, ως που πριν λίγες μέρες, μούρθε το καταραμένο εκείνο το χαρτί από την …4η Δ.Ο.Υ. Θεσσαλονίκης.
 « ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΧΡΕΩΝ », έγραφε.
Άρχιζε έτσι :  « Επειδή μέχρι σήμερα ΔΕΝ  έχετε ανταποκριθεί ……..και τέλειωνε  .θα αναγκασθούμε να σας …( η καλή  μου ανατροφή  δεν μου επιτρέπει να σας πω τι θα μου κάνουν -  είμαι και…διδάκτωρ, βλέπετε  -σας το ξανάπα – !).
Από τότε .όμως φίλοι μου, πάνε τα…μπερεκέτια, έκοψα και τα ΚΕΦΙΡ και ¨ΟΛΑ τ` άλλα  κι`  , άρχισα να γηράσκω   κάθε μέρα … κατά 10 χρόνια !.
Μεθαύριο θα με κλείσουνε  σε……οίκο ευγηρίας, έτσι μούπανε,  για το..καλό μου , όπως λέει και το τραγούδι, για το καλό μου,  σαν δεν ντρεπόμαστε , εμένα βρήκατε να κλείσετε  , που μια ζωή προσέφερα  κι`ακόμα δίνω ότι μπορώ ακόμα και την ψυχή μου αν μου ζητηθει θα δώσω   γι`αυτόν τον τόπο, παληο..ΛΑΜΟΓΙΑ!.

Δρ Βλάσης Γωγούσης


--


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη