Σημαντική άνοδο, που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία αν συνυπολογίσει κανείς την προβληματική οικονομική συγκυρία που διέρχεται η χώρα, κατέγραψαν για..
το 2012 τα οικονομικά μεγέθη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Γι’ αυτό η διοίκηση της εταιρίας θα προτείνει στην ετήσια τακτική συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος για την προηγούμενη χρήση της τάξεως του 0,60 ευρώ ανά μετοχή.
Σύμφωνα με τις οριστικές λογιστικές καταστάσεις ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκε τον περασμένο χρόνο σε 52.866.964,80 ευρώ, αυξημένος κατά 3,21% έναντι των 51.222.138,43 ευρώ του 2011.
Σημειώθηκε αύξηση κατά 4,45% των πωλήσεων του ΣΕΜΠΟ από φορτοεκφορτώσεις Ε/Κ (κοντέινερ), ενώ τα έσοδα από πωλήσεις του συμβατικού λιμένα κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2011.
Το 2012 από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εξυπηρετήθηκαν συνολικά 13.846.419 τόνοι εμπορευμάτων (+5,84% έναντι του 2011) εκ των οποίων μέσω των εγκαταστάσεων της ΟΛΘ ΑΕ εξυπηρετήθηκαν 6.835.677 τόνοι (+2,66%), 317.900 TEUs (εμπορευματοκιβώτια), 1.771 πλοία και 50.648 επιβάτες.
Ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων και της παράλληλης μείωσης των εξόδων, το μικτό κέρδος της ΟΛΘ ΑΕ για το 2012 διαμορφώθηκε σε 22.576.357,25 ευρώ, αυξημένο κατά 39,23% έναντι των 16.215.195,19 ευρώ του 2011. Tα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν σε 23.024.165,05 ευρώ, αυξημένα κατά 50,21% έναντι των 15.328.812,96 ευρώ του 2011, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους έφτασαν στα 18.443.633,24 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 52,45% έναντι των 12.098.500,72 ευρώ του 2011.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του 2012 ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε: «Η αναπτυξιακή πορεία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης συνεχίζεται, παρά το γεγονός ότι η οικονομική κρίση και η ύφεση της ελληνικής οικονομίας έχουν επηρεάσει το εμπόριο και την γενικότερη οικονομική δραστηριότητα. Η προσπάθεια που καταβάλουν η διοίκηση, τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της ΟΛΘ ΑΕ αποδίδει καρπούς και τα θετικά αποτελέσματα συνιστούν κίνητρο για όλους μας να συνεχίσουμε την προσπάθεια.
Η σημασία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας είναι στις μέρες μας κομβικής σημασίας, αφού, πλέον, η εξωστρέφεια και η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων και της ελληνικής οικονομίας γενικότερα είναι απαραίτητος όρος για να βγει η χώρα από την κρίση.
Με αυτά τα δεδομένα το λιμάνι αποτελεί για την Ελλάδα και ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη αφενός πύλη για το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο και τη διακίνηση προϊόντων και πρώτων υλών και αφετέρου «γέφυρα» οικονομικής συνεννόησης και συνεργασίας για τις χώρες της περιοχής.
Η στρατηγική του σημασία αποδεικνύεται καθημερινά και φυσικά η ανάπτυξη των εργασιών του συνιστά «διαβατήριο» για ένα ακόμη καλύτερο και αποδοτικότερο μέλλον».
Η σημασία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας είναι στις μέρες μας κομβικής σημασίας, αφού, πλέον, η εξωστρέφεια και η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων και της ελληνικής οικονομίας γενικότερα είναι απαραίτητος όρος για να βγει η χώρα από την κρίση.
Με αυτά τα δεδομένα το λιμάνι αποτελεί για την Ελλάδα και ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη αφενός πύλη για το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο και τη διακίνηση προϊόντων και πρώτων υλών και αφετέρου «γέφυρα» οικονομικής συνεννόησης και συνεργασίας για τις χώρες της περιοχής.
Η στρατηγική του σημασία αποδεικνύεται καθημερινά και φυσικά η ανάπτυξη των εργασιών του συνιστά «διαβατήριο» για ένα ακόμη καλύτερο και αποδοτικότερο μέλλον».