8 Μαρ 2013

Πώς σχολίασε την καταδίκη Παπαγεωργόπουλου ο Σταμάτης Μαλέλης;

Για αρένα κάνει λόγο ο γνωστός δημοσιογράφος Σταμάτης Μαλέλης, όταν ερωτάται για την καταδίκη Παπαγεωργόπουλου, στη συνέντευξη που δίνει στο think free του Γιάννη Κεσσόπουλου.
Συγκεκριμένα λέει:


"Εγώ τον Παπαγεωργόπουλο δεν τον έχω δει ποτέ στη ζωή μου,  δεν μου άρεσε και σαν δήμαρχος δεν θα τον ψήφιζα ποτέ μου. Μ’ αρέσει ο  Μπουτάρης θα ψήφιζα πάντα τον αντίπαλο του Παπαγεωγόπουλου, δεν μου κάνει σαν τύπος. Θεωρώ αρένα όμως αυτό που έγινε θέλω να μαι πάντα στη ζωή μου δίκαιος άνθρωπος, θεωρώ ότι η απόφαση αυτή είναι  απόφαση για άρτον και θεάματα, είναι απόφαση αρένας, είναι απόφαση για να ικανοποιήσει κάποια χαμηλά ένστικτα. Όχι, το ισόβια το θεωρώ υπερβολικό και ξαναλέω για άλλη μία φορά δεν έχω συναντήσει ποτέ μου τον Παπαγεωργόπουλο, δεν τον ξέρω και δεν θα τον ψήφιζα και ποτέ μου, δεν μου πάει πολιτικά αλλά δεν θεωρώ σωστές αυτές τις τιμωρίες, δηλαδή να τον εκτελέσουμε να τελειώνουμε".
Δείτε όλη τη συνέντευξη εδώ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη