19 Μαρ 2013

ΠΡΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΣΚΟΡΔΑ

Προς αυτόν πρέπει να πάει αυτή η καταγγελία που μας έστειλε αναγνώστρια για τις χρεώσεις του 11880. Λέει λοιπόν η φίλη μας: ο λογαριασμός του τηλεφώνου μου ερχόταν πάνω κάτω κοντά στα 30 ευρώ το μήνα, μέχρι που πήρα στο 11880 για να μου βρουν ένα τηλέφωνο σταθερό. Ήξερα ότι
ήταν περίπου ένα με δυο ευρώ το πολύ η χρέωση σε αυτές τις υπηρεσίες. Μου έδωσε το νούμερο η κοπέλα και με ρωτάει: να σας συνδέσω; ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΣΟ ΠΑΕΙ Η ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΟ 11880 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ. Μίλησα περίπου είκοσι λεπτά και ο επόμενος λογαριασμός που μου ήρθε ήταν αυξημένος κατά ΤΡΙΑΝΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΥΡΩ επειδή μίλησα σε ένα σταθερό τηλέφωνο μέσω του 11880! Είναι δυνατόν; Πως λέγεται αυτό όταν δεν σε ενημερώνουν;

Ε υπουργέ μου; Πως λέγεται;

Να μας πει και η εταιρεία την άποψή της για το θέμα να την δημοσιεύσουμε.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη