19 Μαρ 2013

Αναγνώστης περιγράφει την εμπειρία του από το γεύμα της Καθαράς Δευτέρας

Επισκεφθήκαμε την Καθαρά Δευτέρα (18-3-13) ΤΟ ΚΤΗΜΑ ...., στο Αγγελοχώρι Θεσσαλονίκης, 4 άτομα .

Η πρόσβαση εύκολη , μας είχε πει το πώς να πάμε ο ιδιοκτήτης (όταν κάναμε κράτηση), αν και...
λόγω της ημέρας είχε πολύ κίνηση.

Ο χώρος του καταστήματος καλαίσθητος, η διακόσμηση πολύ ωραία , τα τραπέζια τοποθετημένα αραιά, άνετα, ωραία διακοσμημένα, η μουσική καλή και σε ένταση ικανοποιητική, ώστε να μπορείς να μιλάς χωρίς να φωνάζεις και να ενοχλείς ή να σε ενοχλούν οι γύρω συνδαιτημόνες,

Παντού πινακίδες ότι απαγορεύεται το κάπνισμα αλλά όποιος ήθελε κάπνιζε.

Δεν υπήρχαν στα τραπέζια κατάλογοι, ζητήσαμε και δεν μας έφεραν, υπήρχε το μενού σε μία (μόνο) σελίδα που είχε τυπωθεί σε PC.

Το SERVICE ανύπαρκτο.

Αναμονή 30+ λεπτών για να δώσουμε παραγγελία, αναμονή 35+ λεπτών για να έρθει ο λογαριασμός, ζητήσαμε 2 φορές μουστάρδα δεν μας έφεραν (ίσως να μην είχαν?).

Ποιότητα φαγητού . Θα αναφέρω μόνο ότι η γαρνιτούρα για όλα τα πιάτα ήταν πατάτες φούρνου- ρύζι και λίγη πρασινάδα- όσοι γνωρίζουν από καλή ( gourmet) κουζίνα καταλαβαίνουν.

(ίδια γαρνιτούρα στο μπιφτέκι και στο γεμιστό ψαρονέφρι με δαμάσκηνα και βερύκοκα)

Το κρασί (χύμα) κόκκινο -μπρούσικο, μας άρεσε αλλά ήταν ακριβό, 12 ευρώ το μπουκάλι.

Το κόστος, πολύ ως πάρα πολύ ακριβό.

Σας το παραθέτουμε για να κρίνετε.

Πήραμε μία σαλάτα Σαντορίνης, μία ντολμαδάκια, μία γεμιστά μανιτάρια, ένα ψαρονέφρι γεμιστό, μία μπριζόλα γάλακτος , 2 μπιφτέκια, 2 μπουκάλια κρασί (χύμα), ψωμί, νερό εμφιαλωμένο και γλυκό (προσφορά), και πληρώσαμε 93,80 ευρώ, ναι 93,80 ευρώ (τον ελέγξαμε και δεν είχε λάθος, απλά ακριβές τιμές).

(Το ψωμί ήταν ζυμωτό, φρεσκοψημένο και μας άρεσε πολύ).

Με τόσα χρήματα σε πολλά καταστήματα στην Θεσσαλονίκη θα περνούσαμε καλύτερα (καλύτερο service) ,θα τρώγαμε καλύτερα (σίγουρα όχι γαρνιτούρα πατάτες φούρνου και ρύζι) και δεν θα κάναμε και τόσο χιλιόμετρα .

Το ότι είχε αρκετό κόσμο επειδή ήταν Καθαρά Δευτέρα, δεν δικαιολογεί εκπτώσεις στην ποιότητα .

Όσο για εμάς,

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ - ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΜΕ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------------
Σχόλιο taxalia: Αφαιρέσαμε το όνομα του μαγαζιού, γιατί ο σκοπός τέτοιων δημοσιευμάτων δεν είναι ούτε να διαφημίσουμε, ούτε να δυσφημίσουμε επιχειρήσεις, σε ανθρώπους που δεν τις έχουν επισκεφθεί και δεν έχουν ίδια άποψη. Είναι πάγια τακτική μας. Όποιοι όμως τις έχουν επισκεφθεί και έχουν εμπειρία, προφανώς αναγνωρίζουν το κατάστημα, άρα μπορούν να κρίνουν αντικειμενικά, αφού έχουν ίδια πείρα.

Το σημαντικό πάντως, είναι ότι ο αναγνώστης περίμενε ...μόνο 35 λεπτά !!!!! Συνήθως η καθυστέρηση τις ημέρες που ξεχύνεται ο κόσμος με τη γνωστή ορμή του (Καθ.Δευτέρα, Αγ.Πνεύματος, Πρωτομαγιά κλπ), η καθυστέρηση είναι πάνω από 1 ώρα. Προφανώς στη Θεσσαλονίκη θα είχατε ταχύτερη εξυπηρέτηση, αλλά δεν θα είχατε κάνει εκδρομή, που είναι και το ζητούμενο. Κάθε επιλογή έχει τα θετικά και τα αρνητικά της. Μαγαζιά που δουλεύουν 50-60 μέρες το χρόνο ("εξοχικά"), είναι πάντα απροετοίμαστα για τις "αργίες". Δεν έχουν προσωπικό "ετοιμοπόλεμο  για μία αργία εκτός σεζόν, επιστρατεύεται κάθε φίλος και γνωστός, που δεν είναι επαγγελματίας σερβιτόρος, για αυτό γίνεται χαμός την Πρωτομαγιά ας πούμε.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη