23 Απρ 2013

Εκκολάπτουν το Αυγό του Φιδιού στις Σέρρες!!!

΄΄Ο ΙΑΚΧΟΣ΄΄΄σε ανάρτησή του στις 20 Απριλίου 2013 παρουσιάζει το ιστορικό του Χίτλερ με τίτλο
 : ... ΄΄ΑΔΟΛΦΟΣ ΧΙΤΛΕΡ (20 Απριλίου 1889-30 Απριλίου 1045) Ο ΜΕΛΑΛΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΗΓΕΤΗΣ΄΄
 Στο ιστορικό αυτό γίνεται μία τελείως
ουδέτερη και τυπική περιγραφή μικρού μέρους των ιστορικών γεγονότων, ενώ απουσιάζει παντελώς η περίοδος της Γερμανικής Κατοχής της Ελλάδος και οι ολοκληρωτικές καταστροφές που προκλήθηκαν από τους Φασίστες.
 Ένας καλόπιστος αναγνώστης θα μπορούσε να υποθέσει ότι ΄΄διέφυγε της προσοχής ΄΄ του συντάκτη η Φασιστική Κατοχή της Ελλάδος.
Το ίδιο υποθέσαμε και εμείς.
 Διαβάζοντας όμως τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί διαπιστώσαμε ότι η παράληψη αυτή μόνο τυχαία δεν ήταν......
''Ανώνυμος: Μεγάλος φονιάς ήταν ντροπή να τον παρουσιάζεις μεγάλο ηγέτη.Αν ονειρεύεσαι ναζισμό να το γράψεις καθαρά , όχι μια στο καρφί και μια στο πέταλο.

Απαντήσεις: ο iakxos ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, Ο ΧΙΤΛΕΡ ΔΕΝ ΚΡΙΘΗΚΕ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ΄΄

 Οι μάσκες έπεσαν...... Οι νεόκοποι λάτρεις του ναζισμού ξεσκεπάστηκαν .. Οι όψιμοι εφαρμοστές της ΄΄γκεμπελίστικης ΄΄προπαγάνδας των αναρτήσεων έχουν την απάντηση .... του Καραϊσκάκη προς τον Μαχμουτ Πασά.....
«Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω»

http://dovites.blogspot.gr/2013/04/blog-post_3457.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη