Ιδιαίτερα ικανοποιητικά χαρακτήρισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε Στέλιος Αγγελούδης τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2013 παρά την...
όπως είπε "οικονομική επιβράδυνση που επηρεάζει τους πελάτες μας".
όπως είπε "οικονομική επιβράδυνση που επηρεάζει τους πελάτες μας".
Η θετική πορεία της Ο.Λ.Θ Α.Ε
Μάλιστα ο πρόεδρος τόνισε στην συνέντευξη τύπου που παρέθεσε πως η ΟΛΘ Α.Ε έσπασε το φράγμα των 100.000.000€ σε διαθέσιμα κεφάλαια (διαθέτει πλέον 102.000.000€) με μηδενικό δανεισμό.
Επίσης ο Στέλιος Αγγελούδης ανέφερε τρία θετικά στοιχεία για την πορεία της κρουαζιέρας στην
Θεσσαλονίκη:
1) "Αναμένουμε διπλασιασμό του επιβατηγού κοινού" είπε χαρακτηριστικά ενώ τόνισε πως η εταιρία AIDA θα έχει πέντε διανυκτερεύσεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και του χρόνου έξι.
2) Κρουαζιερόπλοια της Royal Carribean που δεν είχαν έρθει από το 2008, επιστρέφουν στην Θεσσαλονίκη με 4.000 επιβάτες και η Pacific America που είχε διακόψει εδώ και 4 έτη την προσέγγιση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης φέτος θα έχει δύο προσεγγίσεις.
3) Οι περισσότερες κρουαζιέρες είναι προγραμματισμένες για τους μήνες Οκτώβριο- Νοέμβριο, γεγονός που σημαίνει επέκταση της τουριστικής περιόδου.
Ακόμα ο Πρόεδρος ανέφερε πως η Ο.Λ.Θ Α.Ε έχει πλέον την έγκριση περιβαλλοντικών όρων του ΥΠΕΚΑ, αν και η συγκεκριμένη δήλωση έκανε πολλούς δημοσιογράφους να μειδιάσουν αινιγματικά.
Τέλος ο Πρόεδρος της Ο.Λ.Θ Α.Ε τόνισε πως η εμπλοκή των ιδιωτών θα είναι πολύ σημαντική και έχει ήδη αργήση όπως τόνισε, δεδομένης και της εμπλοκής ιδιωτών στο λιμάνι του Πειραιά. "Ο ιδιώτης θα πρέπει να δώσει στο λιμάνι τεχνογνωσία, φορτία και συμμετοχή με κεφάλαια για τις αναπτυξιακές ανάγκες του λιμανιού" δήλωσε θέτοντας ουσιαστικά τις προϋποθέσεις για την ιδιωτική πρωτοβουλία.
Έσφαξε με το βαμβάκι το Γ. Μπουτάρη ο Στ. Αγγελούδης
Tο TAXALIA ρώτησε τον Στέλιο Αγγελούδη ποια είναι η γνώμη του για το γεγονός πως ο Γιάννης Μπουτάρης επιθυμεί να περάσει η πρώτη προβλήτα στα χέρια του Δήμου. Ο πάντοτε ευγενής Στ. Αγγελούδης τον έσφαξε με το βαμβάκι λέγοντας:"Η πρώτη προβλήτα είναι ούτως ή άλλως ένας ανοιχτός και δημόσιος χώρος που υποστηρίζεται από την Ο.Λ.Θ Α.Ε σε ό,τι αφορά την καθαριότητα και την αισθητική του και για το λόγο αυτό είναι σε τόσο καλή κατάσταση! Συνδέεται άμεσα με την πόλη, ήδη τρεις χώροι λειτουργούν ως μουσεία και συνδέεται άμεσα με την επιβατική κίνηση, αφού είναι ο πρώτος χώρος που βλέπει ο επιβάτης του κρουαζιερόπλου κατεβαίνοντας από το πλοίο και πηγαίνοντας να δει τα αξιοθέατα της πόλης. Σε αυτή τη κατεύθυνση, την άποψη ότι πρέπει να δοθεί η συγκεκριμένη προβλήτα στον Δήμο Θεσσαλονίκης, θεωρούμε ότι ήδη ανήκει! Είναι μία άποψη που αφορά τον μέτοχο και όχι την διοίκηση και θα πρέπει να ξέρετε πως όντας εισηγμένη στο Χρηματηστήριο (η Ο.Λ.Θ Α.Ε), θα πρέπει πρώτα να δούμε αν γίνεται κάτι τέτοιο και μετά να τοποθετηθούμε. Ο Δήμαρχος καλά κάνει και διεκδικεί όσα θεωρεί δέοντα για το Δήμο. Εμείς έχουμε μια άριστη συνεργασία σε ό,τι αφορά τη χρήση των χώρων, αρκεί να πως ότι υπάρχουν ήδη τρεις πολιτιστικοί φορείς που κάνουν χρήση των χώρων".
Κ.Ν
Διαβάστε όλα τα δεδομένα για το πρώτο τρίμηνο της Ο.Λ.Θ Α.Ε όπως αποτυπώνονται στην ανακοίνωση του Προέδρου Στέλιου Αγγελούδη:
Σημαντική ήταν η κερδοφορία που κατέγραψε η ΟΛΘ ΑΕ κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2013. Παρά τη συνεχιζόμενη ύφεση στην Ελλάδα, αλλά και την οικονομική επιβράδυνση στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, που επηρεάζει σημαντικούς πελάτες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης από άλλες χώρες των Βαλκανίων, τα καθαρά μετά από φόρους κέρδη της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκαν κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους στα 4,871 εκατ. ευρώ, αυξημένα οριακά κατά 0,08%, έναντι των 4,867 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος της περσινής χρονιάς. Την ίδια περίοδο τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 6,022 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 1,38% έναντι του 2012. Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας κατά το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς ήταν 12,306 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 6,27%, έναντι των 13,130 εκατ. ευρώ του 2012. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, που αποτελεί το βαρόμετρο της λειτουργίας του εμπορικού λιμένος, μειώθηκαν την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2013 μόλις κατά 0,80%, γεγονός που επιτρέπει την εκτίμηση ότι τους επόμενους μήνες οι απώλειες αυτές θα ανακτηθούν.
Έργα
Κατά την περίοδο Ιανουάριος 2012 - Μάρτιος 2013 η ΟΛΘ ΑΕ ολοκλήρωσε μία σειρά έργων και προμηθειών που συνέβαλαν στην βελτίωση της λειτουργίας του λιμένα. Ανάμεσα τους τα σημαντικότερα είναι τα ακόλουθα:
· Δύο διασκελετικοί μεταφορείς (straddle carrier) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πλοίων και των φορτηγών.
· Δώδεκα αρπάγες για τους Η/Γ στο συμβατικό λιμένα.
· Ένα βυτιοφόρο καυσίμων για την πετρέλευση των μηχανημάτων της εταιρείας.
· Τρεις νέοι πετρελαιοκίνητοι φορτωτές χωρητικότητας 5 κυβικών μέτρων.
· Ένας εκσκαφέας.
· Εννέα οχήματα διαφόρων τύπων (μικρά φορτηγά).
· Ολοκλήρωση συντήρησης σιδηροδρομικού δικτύου λιμένα.
· Εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος επιχειρηματικής ευφυΐας, SAP/ERP. Το πρώτο λιμάνι στην χώρα που υιοθετεί αυτό το σύγχρονο εργαλείο διοίκησης, το οποίο καλύπτει όλο το φάσμα των διοικητικών και αρκετών επιχειρησιακών λειτουργιών (π.χ. διαχείριση πόρων, εργασιών κτλ).
· Οριστική έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων Λιμένα.
· Προμήθεια αυτοκινούμενου σαρώθρου για την καταπολέμηση της σκόνης στα κρηπιδώματα.
· Αγορά νέου απορριμματοφόρου οχήματος 12 κυβικών μέτρων.
Συνεχίζουμε
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε τα εξής: «Παρά το δυσμενές και υφεσιακό οικονομικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται η ΟΛΘ ΑΕ τα μεγέθη της εταιρίας αντέχουν. Η κερδοφορία συνεχίζεται, όπως συνεχίζονται και οι επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της λειτουργικότητας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Η προσπάθεια της διοίκησης, των στελεχών και των εργαζομένων της ΟΛΘ ΑΕ δεν είναι εύκολη. Εκείνο που έχει σημασία είναι το τελικό θετικό αποτέλεσμα, κάτι που αποτελεί κίνητρο και πρόκληση μαζί για να συνεχίσουμε. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν είναι απλώς μία ακόμη επιχείρηση. Αποτελεί το στρατηγικό πλεονέκτημα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην οικονομική ανάπτυξη, αφού αποτελεί τον βασικότερο κρίκο στην πορεία ολοκλήρωσης της Θεσσαλονίκης σε σύγχρονο διαμετακομιστικό κέντρο για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ας μη τα ξεχνάμε αυτά, ιδίως τώρα που βρισκόμαστε ενώπιον εξελίξεων και ανακατατάξεων. Επιπροσθέτως, η θέση του λιμανιού στην «καρδιά» του κέντρου της πόλης δημιουργεί πρόσθετες δυνατότητες, αλλά και υποχρεώσεις από την πλευρά μας για να τις αναδείξουμε και να τις αξιοποιήσουμε. Οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά οι οιωνοί για την ΟΛΘ είναι ευνοϊκοί».