11 Μαΐ 2013

Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ...Η ΜΑΡΙΑ....ΚΑΙ Η ΜΥΓΑ....

'Τι βροχερή μέρα και η χθεσινή.Γυρίζοντας στο σπίτι ξάπλωσα στον
καναπέ μου να ξεκουραστώ . Δεν ήθελα ούτε να φάω. Η Βροχή μου χαλάει την διάθεση σκέφθηκα και άνοιξα την τηλεόραση .
Χωρίς να το καταλάβω με πήρε ο
ύπνος .
Ξαφνικά άρχισα να ακούω γυναικείες φωνές. Η μία γυναίκα ρωτούσε και η άλλη απαντούσε...
Δεν μπορούσα να
καταλάβω τι ακριβώς έλεγαν...
Η γυναίκα που απαντούσε λεγόταν Μαρία ... Κάτι για υπουργεία έλεγε και για περιφέρειες και δήμους .... μπερδεμένα πράγματα...
Προσπάθησα να ακούσω καλύτερα...
Μου ήταν αδύνατο να καταλάβω τι ακριβώς συζητούσαν....
Το αυτί μου έπιασε το όνομα κάποιου Μπούρα και κάποιου Μουρούτη.... Ποιοί είναι πάλι αυτοί ...
Και τότε άκουσα το όνομα του Σαμαρά και του Καραμανλή ..και πάλι του Καραμανλή ..και παλι του Σαμαρά.. και πάλι του Καραμανλή...
Σίγουρα κάποια από την Νέα Δημοκρατία θα είναι σκέφθηκα και προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια μου αλλά δεν τα κατάφερα..Τέντωσα τα αυτιά μου για να ακούσω καλύτερα..Τότε άκουσα τη κυρία που την λένε Μαρία να λέει ότι δεν την θέλουν οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας γιατί την φοβούνται και ότι και αυτή δεν θέλει να γυρίσει πίσω....και αν γυρνούσε θα έπαιρνε πολλούς ψήφους ..και κάτι τέτοια...Ξαφνικά άκουσα μια γνώριμη φωνή να μου λέει...Ξύπνα παιδάκι μου, θα κρυώσεις, σε πήρε ο ύπνος στο καναπέ....Άνοιξα τα μάτια μου και είδα το καλοσυνάτο πρόσωπο της μαμάς μου..
Μαμά, της είπα.. είδα ένα ακαταλαβίστικο όνειρο..Ήταν δύο κυρίες και μιλούσαν μεταξύ τους, Την μία κυρία την έλεγαν Μαρία και μιλούσε όλο για την Νέα Δημοκρατία, αλλά απότι κατάλαβα δεν ήταν Νέα Δημοκρατία....Αχ Παιδάκι μου..δεν ήταν όνειρο, ήταν η τηλεόραση και η κυρία που άκουγες ήταν εκείνη η Βουλευτίνα του Καμένου..Την άκουγα και εγώ όση ώρα έπλενα τα πιάτα...
 Και τι κατάλαβες μαμά; την ρώτησα. θα στο πω όπως το λένε στο χωρίο μου παιδί μου.
 ΄΄Μια μύγα καθόταν στο πίσω μέρος του αλόγου.Κάποια στιγμή γύρισε το κεφάλι της , κοίταξε πίσω και είπε:πω-πω σκόνη που σήκωσα΄΄..
Κατάλαβες παιδάκι μου; με ρώτησε η μαμά μου Κατάλαβα μαμά της είπα και πήγα να συνεχίσω τον ύπνο μου στο κρεβατάκι μου..

 Σημ: Μην ψάχνετε την μύγα στην εικόνα....ή πέταξε και έφυγε.....ή είναι μικρή και δεν φαίνεται ....'

http://dovites.blogspot.gr/2013/05/blog-post_10.html

ΣΧΟΛΙΟ: τελικά πολλά όνειρα βλέπει η κυρία Κόλλια στις Σέρρες και έχει άποψη για Καραμανλή, Σαμαρά, Μπούρα, Μουρούτη και ...Τζιτζικώστα, για του οποίου τη θέση της έγινε πρόταση από τον Απόστολο(!) όπως είπε η ίδια σε εκπομπή στην τηλεόραση...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη