5 Μαΐ 2013

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Φίλοι  μου ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ  και ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ των…..XALIΩΝ                                    
 του Βλάση Γωγούση

Χαχαχαχαχα……χαχαχαχα……, ωχ ! η …. κοιλιά μου, δεν μπορώ να το πιστέψω !
 Μπράβο δημόσιες σχέσεις !!
 Λοιπόν, ακούστε :
Πήγα σε ένα μεγάλο  ζαχαροπλαστείο , στο κέντρο της Θεσσαλονίκης !
Με υποδέχτηκαν με υποκλίσεις και μ` έναν δίσκο : «πάρτε  να δοκιμάσετε » μου είπε μια πανέμορφη κοπέλα μ`έναν  άσπρο σκούφο , στο κεφάλι .
 Πήρα και γεύτηκα μία  μικρή μπουκίτσα – σαν …αντίδωρο  -  από ένα πασχαλιάτικο τσουρέκι !
 Κι` ύστερα :
« Βάλτε μου σας παρακαλώ μια τούρτα   «ΜΙΛ ΦΕΪΓ», είπα.
Την ζύγισαν , την τύλιξαν και  : « 20 ΕΥΡΩ και 10 λεπτά » μου είπαν.
 Τους έδωσα ένα 20ΕΥΡΩ και ψάχτηκα για το….δεκάλεπτο  απεγνωσμένα.
Δεν βρήκα,  έβγαλα απ` την τσέπη μου ένα κατοστάρικο ( τρεις του μηνός  , μόλις εισέπραξα τη…σύνταξη  ! ).
Το τσούπωσαν , το χάλασαν, κράτησαν  το δεκάλεπτο, και  :  « να μας ξανάρθετε»  μου είπε ο παριστάμενος  καταστηματάρχης ,  την ώρα που με το στόμα ανοιχτό έπαιρνα τα ρέστα  !
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ : Θυμώσατε; ε;,  ΛΑΘΟΣ, και γω  έτσι αισθάνθηκα  στην αρχή  αλλά ο …. εσταυρωμένος  ( μεγάλη Παρασκευή ήταν )  με φώτισε και μούπε :
« Ξέχασες τη μπουκιά του τσουρεκιού.   η τούρτα είκοσι και 10 το…τσουρέκι !! ».

 Νάστε καλά και…. μακριά  από….ΜΙΛ ΦΕΪΓ !
  

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη