4 Μαΐ 2013

Εγώ, το υπέρτατο των «κατεστημένων συμφερόντων»



Η κ. Μαργαρίτα Παπανδρέου, σύζυγος και μήτηρ πρωθυπουργών του Ελλαδιστάν, ήγειρε αγωγή κατά...
τριών εφημερίδων διεκδικούσα χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης προξενηθείσης αυτή υπό των εν λόγω εφημερίδων, οι οποίες ετόλμησαν να δημοσιοποιήσουν την είδηση ότι - σύμφωνα με καταθέσεις αρμοδίων στον εισαγγελέα Πεπόνη - πίσω από συγκεκριμένο λογαριασμό της γλίτσας Lagarde βρίσκεται η τέως Πρόεδρος της ΕΓΕ [Ένωσης Γυναικών Ελλάδας].


Των αγωγών ασκηθεισών, η κ. Μαργαρίτα Παπανδρέου εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Ήρθε η ώρα να λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη όσοι άνανδρα, με ψέματα, επιχείρησαν να αμαυρώσουν το όνομά μου και το όνομα Παπανδρέου. Η οικογένειά μου, να το ξέρουν όλοι, δεν θα υποκύψει ποτέ στα κατεστημένα συμφέροντα. Όσο κι αν μας χτυπάνε, όσα ψέματα κι αν χρησιμοποιήσουν, όσα σχέδια κι αν εκπονήσουν»

Εικάζω βασίμως ότι  την ανακοίνωση δεν συνέταξε η ιδία, αφού αποκλείεται να ομιλεί απταίστως την ελληνικήν, ώστε να μπορεί να γνωρίζει την έκφραση «εκπονώ σχέδιο» ή τη λέξη «αμαυρώνω». Κάτι μου θυμίζει αυτό. Κάτι μου θυμίζει. Ναι, το βρήκα! Τη βασιλομήτορα Φρειδερίκη. Για δες ρε κάτι συμπτώσεις. Βασιλικοί και σοσιαλιστές ανάκατα.  Σίγουρα, όμως, της μετέφρασαν την ανακοίνωση εις την αγγλικήν, ώστε να λάβουν το imprimatur.

Διάβαζα, λοιπόν, την ανακοίνωση και διερωτήθηκα: Γιατί τη χτυπούν άνανδρα; Αν ήταν ανδρείοι, πώς θα έπρεπε να τη χτυπήσουν; Τί θα έπρεπε να πουν; Ότι π.χ. έφερε στον κόσμο και εξέθρεψε ένα χαζοχαρούμενο ον που κατέστρεψε την Ελλάδα; Ασφαλώς και όχι, αφού αυτό το ον ουδεμίαν ευθύνη φέρει για την καταστροφή μας. Ευθύνη φέρουν οι 156 παλαμοκρούστες που στο όνομα της καρεκλίτσας, της γκλαμουριάς και της αρπαχτής επικρότησαν τις τραγικές επιλογές του όντος και των αφεντικών του. Άρα, δεν αντιλαμβάνομαι την πρώτη φράση της ανακοίνωσης. [ΣΗΜ: Δεν ξεχνώ ότι ανάμεσα στους 156 παλαμοκρούστες καταλέγεται και ο κ. Χρήστος Πρωτόπαππας, αυτή η δημοκρατορική λίγδα που άρχισε τελευταία να σκάει μύτη για να μας σώσει προτάσσοντας τα στήθη της απέναντι στη λαίλαπα της αντιμνημονιακής μας οργής].

Συνεχίζει η ανακοίνωση κάνοντας λόγο για απόπειρα  αμαύρωσης του ονόματός της και του ονόματος Παπανδρέου. Δηλαδή  ποιο είναι το όνομά της; Διαφέρει από εκείνο των Παπανδρέου; Ούτε αυτό το κατάλαβα.

Και μετά ήλθε ο σιροπιαστός λούκουμος. Θα πρέπει να ξέρουμε όλοι, άρα και εγώ, ότι η οικογένειά της δεν  θα υποκύψει ποτέ στα κατεστημένα συμφέροντα. Εκεί ήλθε το black out. Γιατί αυτά τα ρημάδια τα κατεστημένα συμφέροντα δεν έχουν ποτέ όνομα; Πώς θα τα αναζητήσω εγώ ο λαός για να τα  χτυπήσω κάτω σαν χταπόδι, ώστε να πάψουν να προσβάλουν τους ηγέτες που με οδηγούν τόσα χρόνια  τώρα στο γκρεμό με όχημα τη ρεμούλα;  Συνήλθα μετά από ένα δεκάλεπτο και σε μία έκρηξη σταλινικής αυτοκριτικής κατόρθωσα να ξετρυπώσω αυτά τα συμφέροντα που μάχονται ακόμη και την κ. Μαργαρίτα.
      
Εγώ ρε δεν είμαι που έδινα τις δουλειές του ΟΤΕ αποκλειστικά στον Κόκκαλη; Εγώ ρε δεν μου είπε που απέκλεισα επί 5ετία τον ΟΤΕ από την κινητή τηλεφωνία, ώστε να ανδρωθεί ο Κόκκαλης με την Panafon και να αναγορευθεί σε εθνικό εργολάβο; Εγώ ρε δεν τον έκανα αφεντικό στον ΟΠΑΠ;

Εγώ δεν έδινα όλα τα μεγάλα έργα στον Μπόμπολα, άλλο εθνικό εργολάβο;
Εγώ δεν έκανα τα ίδια με τους Αρφανοχιώνηδες τη δεκαετία του ΄80;
Εγώ δεν εξέθρεψα τον  κολλητό του Γιωργάκη Κοσκωτά; Εγώ δεν έδωσα εντολή να δώσουν στον Κοσκωτά και την Τράπεζα Κεντρικής Ελλάδος, την οποία στη συνέχεια πήρα πίσω εν μια νυκτί μόλις μου την έπεσαν κάτι άλλα ισχυρότερα «κατεστημένα συμφέροντα»;
Εγώ δεν είμαι ρε που πίεσα φορτικά και μετά περισσής πειθούς τον πάναγνο Μένιο ν’ αρπάξει $ 2.000.000 από τον Κοσκωτά για να φτιάξει τον περίφημο «Κουτσονόμο»; Εγώ δεν πίεζα με κάθε τρόπο να μη γίνει έλεγχος από την Τράπεζα της Ελλάδος στις καταθέσεις του Κοσκωτά;
Εγώ  ρε δεν απαιτούσα από τον εκάστοτε πρωθυπουργό ή αρχηγό κόμματος να επισκέπτεται εκείνος τους μεγαλοεκδότες στα γραφεία των εκδοτών, αντί να πηγαίνουν οι εκδότες στο γραφείο του πρωθυπουργού ή Αρχηγού; Εγώ ρε δεν ψιθύρισα στ’ αυτί του εν δυνάμει πρωθυπουργού Τσίπρα να επισκεφθεί τον κ. Μπόμπολα στα γραφεία του «ΕΘΝΟΥΣ»;
Εγώ ρε δεν είχα τη φαεινή ιδέα να συγχωνευθεί η Petrola με τα «Ελληνικά Πετρέλαια», ώστε να διασώσω τον Λάτση;
Εγώ ρε δεν διόρισα τον Σταυρίδη Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, ο οποίος  εμφανίστηκε χεσμένος από τη χαρά του για την πρώτη μεγάλη αποκρατικοποίηση έναντι ενός φοβερά μεγάλου τιμήματος; Εγώ ρε δεν είμαι που δεν πιστεύω τον Spiegel που έγραψε ο αθεόφοβος ότι ο ΟΠΑΠ πουλήθηκε σε τιμή κατώτερη της εμπορικής του αξίας;
Εγώ ρε δεν είμαι που είχα βάλει τον Απαπαπαπακωνσταντίνου να λέει το 2010 ότι το 2011 θα βγαίναμε στις αγορές; Μετά δεν είχα βάλει τον Στουρνάρα του ΙΟΒΕ που έλεγε  ότι θα βγούμε στις αγορές το 2012; Μετά εγώ δεν έδωσα στον Economist την πληροφορία ότι θα βγούμε στις αγορές το 2014, μολονότι οι τεράστιοι λιλιπούτειοι ηγέτες μου με έχουν πείσει ότι πρέπει να ζω με όσα βγάζω και όχι με δανεικά και ότι ήδη έχω σημειώσει πρωτογενές πλεόνασμα, ενώ βρίσκομαι σε πρωτόγονη κατάσταση;  

Να μιλήσω και για τον Άκη; Αυτός κι’ αν είναι γέννημα θρέμμα μου.  Εγώ ρε δεν του έκλεισα την πολυτελέστερη σουΐτα στο Four Seasons; Εγώ δεν τον είχα ρίξει δίπλα στο μεγάλο Αντρέα να τον προφυλάσσει από κακοτοπιές; Εγώ δεν τον ήθελα για πρωθυπουργό μου, αλλά υπέκυψα σε κάτι τσουτσέκια που δεν τον γούσταραν; 

            Ναι κυρία Μαργαρίτα μου, εγώ είμαι ΤΟ κατεστημένο συμφέρον που σε πολεμάει. Εγώ σε είχα πείσει ότι η σύζυγος και μητέρα τέως πρωθυπουργών μπορεί κατά το Σύνταγμα να καταλαμβάνει τμήμα του αιγιαλού προς ιδίαν αποκλειστικήν χρήσιν. Και πόσες άλλες ασχήμιες έχω πείσει εσένα και την οικογένεια  σου που φέρει το όνομα Παπανδρέου να κάνετε. Εγώ είμαι το κατεστημένο συμφέρον. Εγώ σε πολεμώ άνανδρα. Και συ πολεμάς, ανεπιτυχώς ευτυχώς,  τη νοημοσύνη μου.  

            Άσε μας κυρά μου. Χρονιάρες μέρες πούναι βάλθηκες να με τσιτώσεις πάλι.

Σωτήριος Καλαμίτσης
Φίλος του γιατρού Γωγούση
   


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη